eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa gazów medycznych i technicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Oświęcim: Dostawa gazów medycznych i technicznych
Numer ogłoszenia: 51795 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, fax 033 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych i technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli, zbiornika na tlen ciekły oraz koszty transportu szczegółowo określonego w zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien obejmować dostawę oraz montaż zbiornika wraz z kompletną armaturą (parownica, węzeł redukcyjny, itd.) Dostawy gazów medycznych: a/ Tlen medyczny ciekły - Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Świadectwo Rejestracji leku oraz Koncesje na wytwarzanie tlenu jako leku, - tlen ma spełniać wymogi jakościowe zawarte w Polskich Normach PN-C-84911 klasa N25 i Farmakopei Polskiej, - dostawy gazu realizowane mają być transportem Wykonawcy, - czas dostawy nie dłuższy niż 2 dni robocze od złożenia zamówienia. b/ Tlen medyczny sprężony - Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Świadectwo Rejestracji leku oraz Koncesje na wytwarzanie tlenu jako leku, - tlen ma spełniać wymogi jakościowe zawarte w Polskich Normach PN-C-84910 klasa N25 i Farmakopei Polskiej, - dostawy gazu w butlach o pojemności wodnej 40 l, 10 l, 5 l, 2 l - dostawy gazu mają być realizowane transportem Wykonawcy, - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu technicznie sprawne butle do gazu, c/ Acetylen techniczny - oferowany gaz ma spełniać wymogi PN-C-84905 klasa N18, - dostawy gazu realizowane mają być transportem Wykonawcy, - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu technicznie sprawne butle do gazu. d/ Tlen techniczny - oferowany gaz ma spełniać wymogi PN-C-84910 klasa N25 - dostawy gazu realizowane mają być transportem Wykonawcy, - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu technicznie sprawne butle do gazu. e/ Powietrze syntetyczne - zawartość O2 - 21 %; zawartość N2 - 79 %. Błąd przygotowania mieszanki nie większy niż 2 %, - dostawy gazu realizowane mają być transportem Wykonawcy, - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu technicznie sprawne butle do gazu. f/ Dwutlenek węgla - dwutlenek węgla o jakości spożywczej - dostawy gazu realizowane mają być transportem Wykonawcy, - Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu technicznie sprawne butle do gazu Do każdej dostawy gazów winien być dołączony atest.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne Oryginalny kod CPV: 24.11.11.70 - Tlen Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.19.00 - Tlen Oryginalny kod CPV: 24.11.12.10 - Ditlenek węgla Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.21.00 - Ditlenek węgla Oryginalny kod CPV: 24.11.13.00 - Ciekłe powietrze i sprężone powietrze Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.30.00 - Ciekłe powietrze i sprężone powietrze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605) : 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę; 8. podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami określonymi w poniższych punktach - zał . nr 1 do SIWZ; 9. oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w projekcie umowy i załącznikach do niego - poprzez podpisanie formularza ofertowego; 10. oświadczenie Wykonawcy o posiadanych atestach oferowanego sprzętu, 11. pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę, albo w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej itp.); 12. dokumenty i oświadczenia wg wykazu określonego w rozdziale VI SIWZ; 13. lista Klientów referencyjnych kupujących ciekły tlen medyczny (z podaniem adresu, zakresu dostaw, nr telefonu oraz osoby kontaktowe). Zamawiający wymaga pod rygorem odrzucenia oferty, aby lista zawierała jedynie jednostki służby zdrowia i nie była krótsza niż 3 Klientów. 14. formularz cenowy zawierający parametry techniczne przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ; 15. świadectwo Rejestracji leku wraz z Koncesją na wytwarzanie tlenu jako leku oraz dokumenty potwierdzające, że zaoferowany tlen medyczny ciekły spełnia wymagania zawarte w Polskich Normach PN-C-84911 klasa N25 i Farmakopei Polskiej, 16. świadectwo Rejestracji leku wraz z Koncesją na wytwarzanie tlenu jako leku oraz dokumenty potwierdzające, że zaoferowany tlen medyczny sprężony spełnia wymagania zawarte w Polskich Normach PN-C-84910 klasa N25 i Farmakopei Polskiej, 17. dokumenty potwierdzające, że acetylen techniczny spełnia wymogi PN-C-84905 klasa N18, 18. dokumenty potwierdzające, że tlen techniczny spełnia wymogi PN-C-84910 klasa N25,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozoswiecim.noweprzetargi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego w Dziale Zamówień Publicznych, p. 33 ZZOZ Oświecim, w godz. od 8.00 do 13.00, koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie ZZOZ za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim Dział Zamówień Publicznych, p.33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - 3 pozycje- zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.11.40-8, 24.11.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - 7 pozycji - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.11.40-8, 24.11.11.70-7, 24.11.12.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - 6 pozycji - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 2 do sIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.11.70-7, 24.11.13.00-8, 24.11.12.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.