eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Wyry: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry
Numer ogłoszenia: 51791 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30167 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie rozbudowy kanalizacji sanitarnej poprzez budowę fragmentów sieci wraz z przyłączeniami do nieruchomości w Gminie Wyry. 2. Zakres przedmiotu zamówienia z tytułu charakteru przedsięwzięcia został podzielony na Zadania. Każde z zadań będzie realizowane w innym obszarze Gminy. 2.1. Zadanie 1 - obejmuje wykonanie robót budowlanych instalacyjno - montażowych i towarzyszących związanych z wykonaniem głównego kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z podłączeniem nieruchomości. Zestawienie głównych elementów sieci: - kanały z rur PCV O 200 mm o łącznej długości 389 mb (w tym 83 mb metodą bezwykopową), - kanały z rur PCV O 160 mm o łącznej długości 155 mb, - studnie O 1000 PEHD - 6 kpl., - studnie O 425 PCV- 17 kpl. 2.2. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie robót budowlanych instalacyjno - montażowych i towarzyszących związanych z wykonaniem przyłączy nieruchomości do kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z podłączeniem nieruchomości. Zestawienie głównych elementów sieci: - kanały z rur PE O 90 mm o łącznej długości - 411,40 mb, - kanały z rur PE O 50 mm o łącznej długości - 117,50 mb - przyobiektowe pompownie Pp O800 PEHD - 7 kpl., 3. Dane charakterystyka dla przedmiotu zamówienia w zakresie: 3.1. Zadanie 1 - układ grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik A. 3.2. Zadanie 2 - układ ciśnieniowy kanalizacji sanitarnej - wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik A. 3.3. Pozostałe czynności objęte przedmiotem zamówienia, a nie uwzględnione w dokumentacji projektowej mają na celu jego prawidłowe zrealizowanie przez Wykonawcę, a w szczególności: a) dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie mająca na celu zapoznanie się z przedmiotem zamówienia i uwzględnienia w ofercie wszystkich czynników wpływających na poprawne wykonanie przedmiotu zmówienia, b) zapewnienia obsługi geodezyjnej związanej z wytyczeniem obiektu do realizacji oraz jego namierzenie powykonawcze na mapy zasadnicze w zasobach geodezyjnych przy Starostwie Powiatowym w Mikołowie, c) odtworzenie terenu, przywrócenie nawierzchni dróg po robotach budowalnych, d) wykonanie badań nośności podbudowy w przypadku konieczności wykopania odtworzenia nawierzchni asfaltowej, e) poniesienie kosztów związanych z opłatą za zajęcie pasa drogowego, nadzory branżowe itd. f) przygotowanie dokumentów odbiorowych jak np: atesty, aprobaty na zabudowane materiały, badania nośności podłoża przy odtwarzaniu nawierzchni dróg, protokoły szczelności, protokoły prób ciśnienia, protokoły rozruchu przydomowych pompowni ścieków, pomiary elektryczne, itd. 4. Opis ryczałtowa ceny jednostkowej - załącznik nr A4. Zamawiający przewiduje rozliczenie każdego z Zadań, kwotą ryczałtową. Wykonawca w ryczałtowej cenie za dane Zadanie jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty wynikające bezpośrednio z przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jak i technologii prowadzenia robót, oraz elementów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Ryczałtowa cena ofertowa jest stała przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia i nie podlega zmianie. 5. Podane w szczegółowym opisie nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 7. Zamawiający żąda by zabudowane materiały były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 8. Zalecane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 9. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 poz.1409), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty załącznikach do SIWZ - załącznik A oraz DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - ZADANIE NR 1 i NR 2. B. Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Kluczowymi częściami zamówienia są: a) roboty ziemne związane z ułożeniem przewodów sieci kanalizacyjnej, studni i przydomowych pompowni ścieków, b) ułożenie przewodów kanalizacyjnych, studni i przydomowych pompowni ścieków. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy poprzez wypełnienie pkt. 8 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (tj. na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe podwykonawcy) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców na których zasoby się powołuje poprzez wypełnienie pkt. 9 załącznika nr 1 tj. oferty Wykonawcy. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Umowa o podwykonawstwo - należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także miedzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 8. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo (której przedmiotem są roboty budowlane), których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały określone w załączniku nr 9 tj. w ogólnych warunkach umowy. 9. Zamawiający wymaga by umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała zapisy dotyczące: a) oznaczenia stron umowy, b) zakresu przedmiotu robót powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, c) terminu realizacji robót, d) wysokości wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy oraz zasad płatności za wykonane roboty, z zastrzeżeniem że rodzaj wynagrodzenia musi być tożsamy z rodzajem wynagrodzenia płatnym Wykonawcy przez Zamawiającego tj. wynagrodzeniem ryczałtowym. e) terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy z zastrzeżeniem, że termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, f) warunków odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że umowa z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą zostanie rozwiązana w przypadku rozwiązania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, g) oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, że zapoznał się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotu umowy, h) zasad zawierania umów z dalszymi Podwykonawcami. 10. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi w przypadku gdy wartość umowy o podwykonawstwo jest mniejsza niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł brutto. Zamawiający zastrzega by zapisy umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo nie były sprzeczne z zapisami umowy pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZISCO Zakład Instalacji Sanitarnych C. O. Franciszek Bandura, ul. Mickiewicza 75, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 469029,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283623,98

  • Oferta z najniższą ceną: 190501,54 / Oferta z najwyższą ceną: 548514,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.