eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE I SZWY CHIRURGICZNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02



Ogłoszenie nr 517873-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.: JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE I SZWY CHIRURGICZNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10097478500000, ul. Kościuszki  52 , 99-300  Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48(24)3880202, , e-mail a.tomalak@szpital.kutno.pl, , faks +48(24)3880201.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.kutno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.szpital.kutno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.szpital.kutno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej
Adres:
Kancelaria "Kutnowski Szpital Samorządowy" Sp. z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE I SZWY CHIRURGICZNE
Numer referencyjny: ZP/5/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych: obwodów oddechowych dla dzieci, osłon sterylnych na kończynę, zestawów do transfuzji wymiennej dla noworodka, rurek krtaniowych, protez naczyniowych, naturalnego preparatu kościozastępczego, zestawu do mycia pola operacyjnego, igieł zagiętych Hubera, drenów do pompy do podaży leków, kaniul do wlewów dożylnych bez portu bocznego, igieł do biopsji gruboigłowej, sztancy biopsyjnej, zestawów do operacji biodra, preparatu do manualnej konserwacji narzędzi, golarek medycznych, szpatułek laryngologicznych, łączników do drenów, żelu do defibrylatorów, ostrzy do strzygarki, etykiet samoprzylepnych do metkownicy, prowadnic wielorazowych do trudnych intubacji typu Bougie, sond typu Nabotoffa do ekstrypacji żył, zestawów symphony do laktatora, ustników do gastroskopii, osprzętu do endoskopów, szwów wchłanialnych, szwów niewchłanialnych, taśm retrakcyjnych dla "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

II.5) Główny kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141121-4
33141128-3
33141220-8
33141000-0
19732000-6
33141620-2
33141320-9
33171000-9
33124130-5
33697110-6
33184200-5
33141640-8
33141323-0
33140000-3
33141642-2
33631600-8
33721000-0
30192800-9
33168000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
17
9

II.9) Informacje dodatkowe: Ad. II.8) Okres w miesiącach: 17 m-cy - Pakiety od 1 do 25 Okres w miesiącach: 9 m-cy - Pakiety od 26 do 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 pkt. 12-23.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186 tj.) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego; 2) katalogi, karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ. 3) próbki w oryginalnych opakowaniach (dotyczy Pakietów od 1 do 25) w ilości: Dla Pakietów Nr: 1, 2, 8, 10 - po 1 sztuce z każdej pozycji. Dla Pakietów Nr: 3, 4, 7, 13 - po 1 zestawie z każdej pozycji Dla Pakietu Nr 15 - 5 szt. Dla Pakietu Nr 16 - po 1 opakowaniu z każdej pozycji Dla Pakietu Nr 19 - 2 szt. ostrzy + 1 strzygarka (która zostanie zwrócona po przetestowaniu)

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów - Załącznik nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ 6) Do oceny jakości oferowanych materiałów szewnych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki (dotyczy Pakietów od nr 26 do 30) w ilości: Dla Pakietu Nr: 1 - po 1 sztuce z 3 pozycji, wybierając pozycje z grubościami szwu: najcieńszy, średni i najgrubszy. Dla Pakietów Nr: 2, 3, 4, 5 - po 1 sztuce

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy (dla Pakietów od 1 do 25)20,00
Czas reakcji na reklamację (dla Pakietów od 1 do 25)20,00
Jakość (dla Pakietów od 26 do 30)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta - Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1 - OBWODY ODDECHOWE dla dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy układ oddechowy do respiratora dla noworodków z pułapką wodną oraz drenem ciśnieniowym. Odcinek wdechowy podgrzewany, odcinek wydechowy niepodgrzewany z pułapką wodną. Złącze Y obrotowe, układ posiada komplet adapterów. Układ wyposażony w jednorazową komorę nawilżacza z automatycznym wprowadzeniem wody współpracującą z nawilżaczem typu F&P MR50. Układ oddechowy kompatybilny z respiratorem Sechrist. szt. 60 2. Jednorazowy układ oddechowy do nCPAP typu Infant Flow, podgrzewany odcinek wdechowy 1x120cm,średnica 10mm, z podłączeniem grzałki nawilżacza oraz czujników temperatury, linia łącząca aparat z komorą nawilżacza 60 cm (sucha) . Odcinek wdechowy podgrzewany , pomiarowy dren ciśnieniowy, złącze typu TWIN z zatrzaskiem do zamocowania generatora. Generator nCAPAP wraz końcówkami donosowymi w trzech rozmiarach (S ,M, L), gniazdo zasilania grzałki typu trójkątnego, jednorazowa komora nawilżacza kompatybilna z nawilżaczem typ F&p MR850 , generator/przyłącze pacjenta z zabudowaną w jednym przewodzie linią wdechową i wydechową, przystosowany do zamocowania na opasce z gąbką. Zamawiający wymaga, aby układ był pakowany przez producenta w jednym opakowaniu razem z generatorem. Opaska mocująca głowę posiadająca złącze do zaczepienia gąbki stabilizującej generator, paski z tolerancją rozmiarową dostępne w pięciu rozmiarach: 18-22mm, 22-26mm, 26-30mm ,30-36mm, 36042mm. Opaska z elementami antypoślizgowymi, złącze piankowe. Maski do nCAPAP kompatybilne z przyłączem typu Infant Flow w minimum 3 rozmiarach. szt. 80 3. Jednorazowy układ oddechowy do resuscytacji podgrzewany. Grzałka zatopiona w ścianie układu oddechowego, układ pakowany razem z komorą do nawilżacza typu F&P MR850. szt. 80 4. Kaniule donosowe do zastosowania ze zmienną wartością ciśnienia przepływu. Ramiona wykonane z PCV zakończone bezpośrednio adapterem o średnicy 15mm wykonane z poliuretanu umożliwiającym podłączenie do układu oddechowego respiratora lub resuscytatora. Noski wykonane z PCV nie zawierającego ftalanów, długość jednego ramienia jednej rurki ok. 28 cm. Produkt ma zawierać niezależny adapter umożliwiający podłączenie standardowego drenu tlenowego. Każdy produkt musi posiadać pierścień o-ring z silikonu do przytrzymania kaniul. Trzy rodzaje rozmiarów: do 1000g, od 1000g do 2500g, powyżej 2500g. szt. 200 5. Plaster ochronny owalny z powierzchnią adhezyjną do bezpośredniego naklejania na noski kaniul donosowych nCPAP lub innych adapterów nosowych. Zapobiega odleżynom oraz podrażnieniom okolic nosa. Produkt niesterylny. szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2 - OSŁONA STERYLNA NA KOŃCZYNĘ - Zgodna z normą 13795, na opakowaniu minimum 2 etykiety samoprzylepne zawierające numer katalogowy, serię, datę ważności oraz informację o produkcie służące do archiwizacji danych. Sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylna osłona na kończynę 35x120 z 2 taśmami samoprzylepnymi. szt 200 2. Taśma przylepne 8x40cm szt 200 3. Worek do ssaka i diatermii 40x35cm, dwukomorowy samoprzylepny, sterylny. szt 200 4. Osłony na ramię 45X10cm szt 200 5. Torba U na płyny do artroskopii barku szt 200 6. Pokrowiec wzmacniany na stolik Mayo 140x80cm szt 200 7. Pokrowiec na kable, przewody,optyki, wiertarki 17x250 składany teleskopowo z paskiem lepnym szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19732000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3 - ZESTAW DO TRANSFUZJI WYMIENNEJ DLA NOWORODKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw zawierający czterodrożny kranik z łącznikiem,przewód, 2 kaniule pępkowe, 3 strzykawki, zestaw do przetaczania, igła 25G, pojemnik, linijka, gazik i serweta. szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4 - RURKI KRTANIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa rurka krtaniowaLTSD, dwukanałowa, wykonana z PCV. Port do sondy żołądkowej- kanał 10-18R Rurka wentylacyjna zakonczonoa łacznikiem standardowym 15mm. Znacznik poziomu zębów na rurce. Dwa mankiety uszczelniajace: blizszy i dalszy. Jeden przewód do pompowania obu mnkietów. Otwory wentylacyjne pomiedzy mankietami. Sterylna, bez lateksu. Dostępne rozmiary 3,4,5 kodowane kolorami. Zestaw zawiera strzykawkę i rurkę LSTD pakowane sterylnie.Antygryzak oraz elastyczna tasiemka mocująca, pakowany oddzielnie. szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5 - PROTEZY NACZYNIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Proteza prosta ze znacznikiem widocznym w promieniach RTG w rozmiarach od 6-10 H szt 2 2 Proteza rozwidlona ze znaczkiem widocznym w promieniach RTG w rozmiarach od 6-20 H szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6 - NATURALNY PREPARAT KOŚCIOZASTĘPCZY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bloczek kostny o wym. 2 x 3 x 1,3 cm2 szt 25 2 Bloczek kostny o wym. 1 x 1 x 2 cm2 szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33697110-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7 - ZESTAW DO MYCIA POLA OPERACYJNEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Jednorazowy, sterylny zestaw do mycia pola operacyjnego. Skład zestawu: miska 250ml, 6 tupferów bez znacznika RTG nie mniejszych niż 5 cm, korcang komplet 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8 - Igła zagięta Hubera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła przeznaczona do portu naczyniowego do podawania leków i pobierania krwi. Rozm. 20G/20mm szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9 - Dreny do pompy do podaży leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dren do podazy leków do pompy objetosciowej Infusomat Compact Plus z filtrem Air Stop automatycznire zatrzymujący infuzję po opróznieniu komory kroplowej, przeciwdziałajacy zapowietrzeniu układu. Długość drenu 240 cm, bez DEHP
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141640-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10 - Kaniule do wlewów dożylnych bez portu bocznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kaniule do wlewów dożylnych bez portu bocznego, materiał cewnika PUR - o rozmiarach: 0.7 długość 19- 20 mm szt 500 2 Kaniule do wlewów dożylnych bez portu bocznego, materiał cewnika PUR - o rozmiarach:0.6 długość 19-20 mm szt 2800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141220-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakier nr 11 - Igły do biopsji gruboigłowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły do biopsji gruboigłowej 14G x 100 mm szt 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141323-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet nr 12 - Sztanca biopsyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sztanca biopsyjna 3 mm x 10 op 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet nr 13 - Zestaw do operacji biodra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki rozm. 150cm x 190cm, 4 ręczniki rozm. 30cm x 40cm wykonane ze wzmacnianej włókniny celulozowej o gramaturze min. 63g/m2 1 serweta wzmocniona na stolik Mayo rozm. 80cm x 145cm (gramatura wzmocnienia min. 130g/m2) 1 taśma samoprzylepna włókninowa rozm. 9cm x 50cm 1 osłona na kończynę rozm. 33cm x 110cm 2 taśmy samoprzylepne foliowe rozm. 10cm x 50cm 1 serweta operacyjna samoprzylepna rozm. 75cm x 90 cm, wykonana z laminatu 2-warstwowego (PP+PE) o gramaturze min. 57g/m2 1 serweta operacyjna nieprzylepna rozm. 150cm x 180cm, wykonana z laminatu 2-warstwowego (PP+PE) o gramaturze min. 57g/m2 1 serweta operacyjna samoprzylepna dolna rozm. 225cm x 280cm z samoprzylepnym wycięciem "U" rozm. 10cm x 100cm, wyposażona w zintegrowane organizatory do przewodów i drenów 1 serweta operacyjna samoprzylepna górna rozm. 225cm x 270cm z samoprzylepnym wycięciem "U" rozm. 45cm x 65cm, z osłoną podpórek kończyn górnych, wyposażona w zintegrowane organizatory do przewodów i drenów Serwety operacyjne (dolna i górna) wykonane z laminatu 2-warstwowego (PP+PE) o gramaturze min. 57g/m2 z dodatkową polipropylenową łatą chłonną o wymiarach 50cm x 50cm (+/- 1cm). Całkowita gramatura laminatu podstawowego i łaty chłonnej min. 109g/m2. Materiał obłożenia spełnia wymagania wysokie normy PN EN 13795. Odporność na przenikanie cieczy w strefie krytycznej >125cmH2O, wytrzymałość na wypychanie na sucho/na mokro - 250/270kPa, Spływ cieczy - 46%. Wskazane oznaczenia kierunku rozkładania w postaci wyraźnych piktogramów. Taśma mocująca w serwetach operacyjnych o szer. 5cm, pokryta jest klejem repozycjonowalnym oraz wyposażona w marginesy ułatwiające odklejenie papieru zabezpieczającego. Na opakowaniu zewnętrznym dwie etykiety samoprzylepne dla potrzeb dokumentacji zawierające nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta, metodę sterylizacji. Sterylizacja EO. zestaw 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet Nr 14 - PREPARAT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych, na bazie oleju parafinowego ze środkiem konserwującym, bez węglowodorów fluorowanych, stosowany przed procesem sterylizacji. Wyrób medyczny 400 ml 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet Nr 15 - GOLARKI MEDYCZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Golarka medyczna jednorazowego użytku. Pojedyncze ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, pokrytej platyną lub teflonem. Karbowany uchwyt zapewnia stabilizację ze specjalnym wycięciem umożliwiającym widok golonego obszaru. Op. 40 szt. op. 245
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33721000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Pakiet Nr 16 - SZPATUŁKA LARYNGOLOGICZNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szpatułka laryngologiczna - drewniana,pakowana pojedynczo w ochronny papier (op. 100 szt.) op. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Pakiet Nr 17 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Łączniki do drenów - schodkowe - proste o średnicy: 6-15-6 mm. szt. 40 4-4 mm. szt. 40 7-7 mm. szt. 40 10-10 mm. szt. 40 4-7 mm. szt. 100 4-10 mm. szt. 40 7-10 mm. szt. 40 13-13 mm. szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141642-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Pakiet Nr 18 - ŻEL DO DEFIBRYLATORÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Żel do defibrylatorów but. /500ml 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124130-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Pakiet Nr 19 -OSTRZA DO STRZYGARKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe ostrza mikrobiologicznie czyste,bez ftalnów i lateksu. Przeznaczone do strzygarki do usuwania włosów grubych(głowa lub inne obszary o grubym owłosieniu).Konstrukcja wyklucza jakiekolwiek uszkodzenie skóry. Ostrza kompatybilne ze strzygarką. Opakowanie a 50 szt. Wykonawca użyczy na czas trwania umowy 2 strzygarki bez dodatkowych kosztów. szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33721000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Pakiet Nr 20 - ETYKIETA SAMOPRZYLEPNA DO METKOWNICY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Etykieta samoprzylepna do metkownicy typu Blitz rolka 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30192800-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Pakiet Nr 21 - PROWADNICA WIELORAZOWA DO TRUDNYCH INTUBACJI TYPU BOUGIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:15 długość 60cm szt. 3 15 długość 70cm szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33171000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Pakiet Nr 22 - Sondy typu Nabotoffa do ekstrypacji żył
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zestawu wchodzi: - końcówka plastikowa giętka, - końcówka metalowa 3mmm, -cztery oliwki od 6 do 15mmm, - prowadnica elastyczna 1000mm, - uchwyt T kpl. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Pakiet Nr 23 - ZESTAW SYMPHONY DO LAKTATORA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw osobisty do odciągania pokarmu kobiecego do laktatora SYMPHONY jednodniowego użytku lub 8 użyć, sterylny, z 5 letnim terminem gwarancji; obie daty nadrukowane na każdym pojedynczym opakowaniu, wykonany z polipropylenu nie zawierającego Bisphenolu A ani ftalanów. Membrana zintegrowana z drenem z nakrętką kompatybilną ze wszystkimi butlkami o standardowym gwincie, rozm. Lejka 24mm, 27mm, 30mm szt. 324 2. Butelki szpitalne jednokrotnego użytku typu REASY-50-USE dostępne w wersji 80ml. Czysta mikrobiologicznie, termin ważności 3 lata, wyk z polipropylenu nie zawiera Bisphenolu A i ftalanów. Skala co 10ml; odporna na ścieranie z nakrętką na gwint standardowy. szt. 520
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Pakiet Nr 24 - USTNIK DO GASTROSKOPII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ustnik do gastroskopii, standardowy, niesterylny, wielorazowego użytku. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Pakiet Nr 25 -OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pętla diatermiczna do polipektomii, wielorazowa (autoklawowana) na stałe połączona z rączką i osłonką z portem do płukania, owalna, śr. pętli 35mm, śr.oslonki 2,3mm ,długość 230cm szt. 15 2 Balon ekstrakcyjny, 3-kanałowy, progresywny, jednorazowy, 7Fr, śred. balonu 9-13-16mm, 3 różne strzykawki, z markerem Rtg, na prowadnik 0,035 cala, dł.200cm szt. 20 3 Sfinkterom łukowy, wielorazowy, na prowadnik 0,035cala, dwukanałowy z funkcjonalnością trójkanałowego (możliwość podania kontrastu podczas pracy z prowadnikiem), dł.cięciwy 25mm, końcówka dystalna temperowana ze śr. 2,2mm do 1,8mm. szt. 10 4 Prowadnica wielorazowego użytku 0,025cala, giętka końcówka 5mm, dł.400cm, pakowana w okrągłe, plastikowe opakowanie z portem do płukania. szt. 5 5 Kleszczyki wielorazowego użytku do biopsji, łyżeczki owalne z okienkiem, rękojeść z tworzywa sztucznego trwale połączona ze spiralą kleszczy za pomocą gumowego przegubu. Pełny szlif na odcinku 20cm od końca dystalnego, śr.2,5mm, dł. robocza 230cm szt. 15 6 Protezy plietylenowe, jednorazowe, proste śr. 10 Fr, dł. 15cm w opakowaniu sterylnym, wraz z protezą plastikowy pozycjoner ułatwiający wkładanie protezy do kanału roboczego. szt. 15 7 Pompka do balonów, zakres ciśnień 0-440 PSI, zawór trójdrożny z portami L-L szt. 2 8 Balon ciśnieniowy do poszerzania zwężeń: progresywny, trójstopniowy, jednorazowy, śr. cewnika 7 Fr, min. Kanał roboczy 2,8mm. Posiadający markery RTG na obu końcach balona oraz jeden marker RTG na dystalnym końcu osłonki. Współpracujący z prowadnikiem 0,035 dł. cewnika 200cm, dł. balona 30mm, średnice balonów: 1). 6mm; 7mm; 8mm 2). 8mm; 9mm; 10mm 3). 10mm; 11mm; 12mm 4). 12mm; 13,5mm; 15mm. Na cewniku umieszczona fluorescencyjna etykieta opisująca wartości ciśnień oraz zależne od nich średnice. szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Czas reakcji na reklamację20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Pakiet nr 26 - Szwy wchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szwy wchłanialne,plecione, syntetyczne, poliglikolowe, powlekane glikonatem podtrzymywanie tkankowe 50% - 5 dni i wchłaniane ok. 42 dni Lp. Grubość nitki Długość nitki Rodzaj igły Długość igły w mm Krzywizna igły Ilość nitek na rok 1. 3/0 75 okrągła 22 1/2 koła 36 2. 2/0 75 odwrotnie tnąca 51-60 prosta 420 3. 2/0 90 okrągla -zaostrzona 48 1/2 koła 72 4. 2/0 90 okrągła 30 1/2 koła 12 5. 0 90 okrągła 48 1/2 koła 60 6. 1 90 okrągła 48 1/2 koła 240
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141128-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Pakiet nr 27 - Szwy niewchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny poliestrowy, pleciony, powlekana cała struktura nici i każde włókno z osobna Lp. Grubość nitki Długość nitki Rodzaj igły Długość igły w mm Krzywizna igły Ilość nitek na rok 5 70 2x igła ostra 2x77 3/8 koła 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141128-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Pakiet nr 28 - Szwy wchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nici/szwy syntetyczne na bazie kwasu poliglikolowego, plecione, powlekane biodegradowalnym polimerem z stearynianem wapnia, wchłanialne w 60-90dni o podtrzymywaniu tkankowym 40-50%po 20-25dniach(+/-10 % dla czasów i rozmiarów) Lp. Grubość nitki Długość nitki Rodzaj igły Długość igły w mm Krzywizna igły Ilość nitek na rok 1 0 75 okrągła 75 1/2 koła 480 2 2 90 okrągła 65 1/2 koła 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141128-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Pakiet nr 29 - Szwy wchłanialne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość nitki Rodzaj igły Długość igły w mm Krzywizna igły Ilość nitek na rok 1 6 75 2x igła okrągła zaostrzona 2x48 mm 2x1/2 koła 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4, 33141128-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Pakiet nr 30 - Taśmy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśma retrakcyjna silikonowa (inna niż biała) Lp. Grubość taśmy w mm Długość taśmy w cm Ilość taśm na rok 1. 1,5 75 48 2. 2,5 75 96
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 9
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.