eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie dyżuru technicznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej wraz z jej elementami w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Warszawa: Pełnienie dyżuru technicznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej wraz z jej elementami w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54.
Numer ogłoszenia: 517824 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 472714 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dyżuru technicznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej wraz z jej elementami w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie dyżuru technicznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej wraz z jej elementami w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54. Prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia będą się odbywać w 2 obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. I. Ratusz Urzędu Dzielnicy Ursynów przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie - budynek i teren zewnętrzny. Orientacyjne godziny pracy w urzędzie: w poniedziałki 800-1800, pozostałe dni powszednie 800-1600. Szacunkowo 1 raz w miesiącu, w godzinach popołudniowo - wieczornych, odbywa się sesja Rady Dzielnicy. Dodatkowo 1-2 razy w tygodniu odbywają się spotkania, prelekcje, występy w Sali Obrad Rady Dzielnicy oraz 3-4 razy w miesiącu odbywają się uroczystości ślubne w Urzędzie Stanu Cywilnego, który znajduje się na terenie ratusza. 1. Powierzchnia całkowita budynku ratusza wynosi 15 780, 00 m2, z czego: - powierzchnia nadziemna wynosi 12 285, 00 m2 (m. in. pokoje biurowe, sale konferencyjne, łazienki, pomieszczenia socjalne, magazynowe, techniczne, archiwa, korytarze, klatki schodowe), - powierzchnia podziemna wynosi 3 495, 00 m2 (pomieszczenia magazynowe, i techniczne, archiwa, korytarze, klatki schodowe, garaż) 2. Ilość pomieszczeń objętych umową wynosi 360, z czego 240 to pokoje biurowe, pozostała część to m. in. sale konferencyjne, łazienki, pomieszczenia socjalne, magazynowe, techniczne i archiwa. 3. Rozdzielnie elektryczne w budynku objęte umową: a)2 rozdzielnie główne i 1 rezerwowa (na poziomie -1), b)18 rozdzielni piętrowych, c)45 rozdzielnic i podrozdzielnic w pomieszczeniach technicznych (np. w hydroforni, kotłowni, pomieszczeniach central wentylacyjnych), części ogólnodostępnej budynku i na dachu. Rozdzielnie wyposażone są głównie w aparaturę firmy Moeller, w tym jedna z nich, w: główny wyłącznik mocy 3-bieg., 1250 selektywny Moeller NZMN4-VE 1250. 4. Ilość źródeł światła wewnątrz budynku objęta umową: a)1360 opraw 36W x 2 lin, b)430 opraw 26W x 2, c)120 opraw 42W x 2 , d)192 oprawy 52W, e)56 opraw 70W metalohalogen. 50 źródeł światła objętych umową znajduje się na wysokości - od 6 do 9 m i podlega wymianie przy użyciu podnośnika lub rusztowania (urząd jest w posiadaniu rusztowania o wys. około 7 m, które może użyczyć na potrzeby wykonania części prac). 5. Oświetlenie zewnętrzne objęte umową: a)parking - latarnie typu parkowego z oprawami oświetlenia ulicznego, na słupach metalowych o wys. 8 m - 100W (11 szt.), b)przy budynku słupy o wys. 4 m 70W (7 szt.), c)przed wjazdem do garażu metalohalogeny (4 szt.) - na słupach o wys. 9 m (2 szt.) i wys. 6 m (2 szt.), d)przed budynkiem od strony al. KEN w prefabrykatach betonowych 27 opraw 70W, e)słupki oświetleniowe, chodnikowe, umiejscowione wzdłuż budynku od strony al. KEN 6-10 szt. II. Lokal Urzędu Dzielnicy Ursynów przy ul. Dereniowej 52/54 w Warszawie. Powierzchnia całkowita lokalu wynosi 280,5 m2, znajdują się tam pokoje biurowe, pomieszczenia socjalne, łazienki, korytarze. Ilość źródeł światła objęta umową: a) 34 x 36W x 2, b) 42 x 60W E27. Rozdzielnia elektryczna znajduje się w konserwacji właściciela budynku i jej obsługa nie jest objęta niniejszą umową. III. Przewidywany zakres pełnienia dyżuru technicznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej wraz z jej elementami, wykonywania przeglądów i oględzin instalacji elektrycznej oraz przeprowadzania napraw i usuwania awarii. 1. Prace wykonywane na bieżąco, na podstawie zgłoszeń przedstawicieli Zamawiającego zgodnie z § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: a)bieżąca wymiana uszkodzonych elementów, takich jak np.: oprawy, świetlówki, startery, żarówki, wyłączniki, przełączniki, wyłączniki zmierzchowe, gniazda, puszki, bezpieczniki, elementy rozdzielni elektrycznych, oświetlenia zewnętrznego, w tym lamp parkingowych (na wysokości), aparaty, w tym główny wyłącznik mocy. b)usuwanie awarii powstałych w związku z zanikiem zasilania w budynkach Urzędu, zmianami natężenia prądu przesyłanego do Urzędu. c)usuwanie nagłych awarii powstałych na skutek siły wyższej np. zalania, uderzenia pioruna, pożaru, wichury, działania człowieka, jak również powstałych wskutek innych nieprzewidzianych zdarzeń. Uwaga: należy niezwłocznie rozpocząć prace naprawcze zmierzające do zabezpieczenia obiektu następnie usunąć awarię lub przywrócić działanie elementów elektrycznych (zgodnie z § 1 ust. 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). Wszelkie nieprawidłowości należy niezwłocznie zgłaszać przedstawicielowi Zamawiającego oraz po ustaleniach dokonać naprawy i/lub wymiany uszkodzonych elementów. 2. Prace wykonywane raz w tygodniu Obchód ogólnodostępnej części obiektów Urzędu, np. takich jak: korytarze, klatki schodowe, sanitariaty, holle, sale WOM, wnęki, garaż, teren zewnętrzny. Wszelkie nieprawidłowości należy niezwłocznie zgłaszać przedstawicielowi Zamawiającego oraz po ustaleniach dokonać naprawy i/lub wymiany uszkodzonych elementów. 3. Prace wykonywane raz w miesiącu a)Wykonywanie testów oświetlenia awaryjnego Hybryd (centrala typu H-300/U), wraz z wpisem do książki systemu i przekazaniem protokołu z wynikami testu przedstawicielowi Zamawiającego. Naprawy oświetlenia Hybryd nie są objęte niniejszą umową. b)Sprawdzenie poprawności działania i obsługa automatyki oświetlenia (Doepke - Dupline). Naprawy urządzeń automatyki nie są objęte niniejszą umową. c)Sprawdzenie elementów instalacji w pomieszczeniach kotłowni, hydroforni, pomieszczenia zasilania rezerwowego, innych wskazanych pomieszczeń technicznych oraz pomieszczeń rozdzielni elektrycznych oraz tablic elektrycznych. Wszelkie nieprawidłowości należy niezwłocznie zgłaszać przedstawicielowi Zamawiającego oraz po ustaleniach dokonać naprawy i/lub wymiany uszkodzonych elementów. 4. Prace wykonywane raz na kwartał 1. Dokonanie przeglądów obejmujących wizualną kontrolę instalacji elektrycznych pomp i innych urządzeń zainstalowanych w węzłach cieplnych (1), wentylatorowniach (2), hydroforni (1), innych wskazanych pomieszczeń technicznych: a)sprawdzanie stanu urządzeń zabezpieczających: bezpieczniki, przekaźniki termiczne i ewentualnie ich ustawienie, wyłączniki różnicowo - prądowe, urządzenia energoelektroniczne np: czujniki zaniku faz, urządzenia zabezpieczające przed suchobiegiem, b)sprawdzanie stanu styczników, zacisków, połączeń, c)sprawdzanie stanu napisów i oznakowań informacyjno - ostrzegawczych (oznaczenie silników, napisy określające wymagane zabezpieczenia oraz funkcje przycisków sterowniczych i lampek sygnalizacyjnych), Należy niezwłocznie zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie nieprawidłowości, następnie je usunąć: wymienić lub naprawić uszkodzone elementy, dokręcić i przesmarować połączenia śrubowe, zabezpieczyć antykorozyjnie, uzupełnić brakujące oznaczenia i napisy informacyjno -ostrzegawcze. 5. Prace wykonywane raz na 6 miesięcy: a)Obchód wszystkich pomieszczeń i terenu zewnętrznego Urzędu wraz z dachem oraz wizualny przegląd obejmujący: stan opraw i obudów, gniazdek, przełączników, puszek w obiektach Urzędu, instalacji odgromowej. b)Wykonanie przeglądu i pomiarów urządzeń elektromechanicznych znajdujących się w warsztacie urzędu takich jak np: pilarki, wiertarki, spawarka, szlifierki (około 20 szt.) wraz z przedstawieniem wyników pomiarów. Pierwszy przegląd musi się odbyć w maju 2013 r., drugi w listopadzie 2013 r. 6. Prace wykonywane raz na 12 miesięcy: a) Kompleksowy przegląd rozdzielnic elektrycznych Urzędu wymienionych w części I punkt 3 lit. a) i b) niniejszego opisu wraz z przedstawieniem wyników pomiarów obejmujący: - identyfikację rozdzielnicy, - sprawdzenie braku obecności napięcia na konstrukcji rozdzielnicy, -sprawdzenie obudowy rozdzielnicy, stanu zawiasów drzwi, zamków, kompletności dokumentacji w rozdzielnicy, - sprawdzenie stanu połączeń wyrównawczych miedzy drzwiami i ramą rozdzielnicy, - sprawdzenie opisów i oznaczeń na płytach czołowych aparatów oraz stanu samych płyt, - identyfikacja wyłącznika głównego, sprawdzenie jego działania, wyłączenie napięcia rozdzielnicy lub jej sekcji przeznaczonej do przeglądu, - demontaż płyt czołowych rozdzielnicy lub sekcji rozdzielnicy wytypowanej do przeglądu, sprawdzając ich stan od strony wewnętrznej, - sprawdzenie zgodności parametrów elektrycznych (prąd znamionowy, wytrzymałość zwarciowa, nastawy wyzwalaczy dobudowanych aparatów z dokumentacją powykonawczą, - sprawdzenie zgodności montażu dobudowanych aparatów z rozwiązaniami systemowymi zalecanymi przez producenta, - sprawdzanie sprawności obudów głównych oraz pomocniczych z dokumentacją powykonawczą, - sprawdzenie sposobu oznaczenia wykonanych połączeń, - wykonanie próby działania automatyki oraz wyzwalaczy i napędów w zamontowanych aparatach, - montaż płyt czołowych i osłonowych, - pomiar pirometryczny przyrostów temperatury w rozdzielniach według obowiązującej polskiej normy. Należy usunąć nieprawidłowości wykryte podczas przeglądu, wymienić uszkodzone elementy, przedstawić protokoły z ww. prac. Przegląd należy wykonać w maju 2013 r. b) Wykonanie pomiarów rocznych w 4 pomieszczeniach ratusza: kotłownia, hydrofornia, pomieszczenia central wentylacyjnych (2). Należy przedstawić protokoły z ww. prac. Należy zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego ewentualne nieprawidłowości, a następnie je usunąć. Przegląd należy wykonać w maju 2013 r. IV. Inne informacje i wymagania: 1.Po wszelkich pracach związanych z przeróbką instalacji elektrycznych należy dokonać odpowiednich pomiarów kontrolnych wraz ze sporządzeniem protokółów. 2. Po wszelkich pracach związanych z wykonaniem umowy dokonać odpowiednich wpisów w zeszycie prac i/lub protokołach stanowiących załączniki do zeszytu, protokoły i inne dokumenty związane z wykonaniem umowy należy na bieżąco przekazywać przedstawicielowi Zamawiającego. 3. Przybycie do Urzędu w celu wykonywania napraw, przeglądów, interwencji, i innych prac objętych niniejszą umową, należy każdorazowo potwierdzać na piśmie przedstawicielowi Zamawiającego w zeszycie prac z wpisaniem daty i godziny przybycia. 4. Wykonawca ma obowiązek przekazywania na koniec miesiąca propozycji zakupu materiałów i części niezbędnych dla bieżącej konserwacji i napraw, tak by w razie awarii był dostęp do najważniejszych elementów instalacji. 5. Wszelkie części oświetlenia i instalacji, np. żarówki, bezpieczniki, startery, kable, wyłączniki, gniazda itp. zapewnia Zamawiający. 6. Wymiana lub montaż kabli (tras kablowych) nie są nie są objęte niniejszą umową i nie są wliczone w jej wartość. 7.W ramach realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zorganizowania bezpłatnych szkoleń dla min. 3 wyznaczonych pracowników Wykonawcy, którzy to pracownicy będą brali udział w realizacji niniejszego zamówienia: 1) W zakresie obsługi automatyki oświetlenia firmy Doepke (Dupline) 2) Z obsługi urządzeń firmy Moeller (Eaton). Celem przeszkolenia, o którym mowa powyżej wskazane przez Wykonawcę osoby zobowiązane będą stawić się w siedzibie Urzędu przy al. KEN 61, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów szkoleń. Orientacyjny czas każdego ze szkoleń wynosi 5 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ Termin realizacji ustala się od dnia 1 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający udostępnia w przedmiotowym postępowaniu SIWZ wraz z całą dokumentacją postępowania na stronie internetowej - www.ursynow.pl. Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Tkaczyk JA-MAR, ul. Dereniowa 9/15, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.