To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Krosno Odrzańskie: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku pokoszarowego na siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Krośnie Odrzańskim- IV etap - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 517796 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380548 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I-go Stopnia, ul. B. Chrobrego 13, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 383 54 66, faks 068 383 06 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku pokoszarowego na siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Krośnie Odrzańskim- IV etap - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są następujące dodatkowe roboty budowlane polegające na wykonaniu: 1) Instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej 2) Sceny murowanej; 3) Podokienników zewnętrznych; 4) Rozkuć przy elewacji; 5) Instalacji odgromowej; 6) Wykucia i zamurowania otworów; 7) Skucia i wyrównania elewacji frontowej; 8) Szpachlowania; 9) Wykonania belek na poddaszu; 10) Montażu nowych rur spustowych; 11) Izolacji fundamentów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MALBUD KURIATA WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- MALBUD T. Kuriata, M.Ważeliński, Kruszyna 26 G, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177234,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217998,31
Oferta z najniższą ceną: 217998,31 / Oferta z najwyższą ceną: 217998,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówieni, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: 1. Instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej - w pierwotnej wersji projektu zakładano wykorzystanie istniejącej zewnętrznej kanalizacji ogólnospławnej. W czasie późniejszym wykonano rozdział istniejącej kanalizacji ogólnospławnej na oddzielną kanalizację sanitarną i deszczową, co spowodowało konieczność wykonania oddzielnych przyłączy. Wykonanie tych prac warunkuje uruchomienie obiektu. 2. Scena - pierwotna wersja zakładała wykonanie sceny jako drewnianej w ramach wyposażenia. Uznano za zasadne wykonanie sceny jako elementu stałego w wersji murowanej i betonowej. Wykonanie tego elementu umożliwi oddanie sali koncertowej do użytkowania. 3. Podokienniki zewnętrzne - wykonanie tego elementu umożliwi zakończenie prac elewacyjnych 4. Rozkucia przy elewacji - w trakcie robót ziemnych związanych z pkt. 1. stwierdzono istnienie elementów betonowych i żelbetowych, których rozebranie jest konieczne dla wykonania zadania pkt. 1. 5. Instalacja odgromowa - wykonując docieplanie ścian zewnętrznych istniała konieczność wykonania pionów instalacji odgromowej. Uznano za konieczność wymiany instalacji odgromowej na dachu, której stan nie zapewniał właściwych parametrów. 6. Wykucie i zamurowanie otworów - na wniosek użytkownika, specyfikę obiektu zmieniono usytuowanie wejścia na scenę. 7. Skucie i wyrównanie elewacji frontowej - w trakcie wykonywania docieplania ścian budynku stwierdzono znaczne nierówności podłoża na elewacji frontowej. Ich usunięcie warunkuje właściwe wykonanie robót elewacyjnych. 8. Szpachlowanie - ściany wewnętrzne na poprzednim etapie były tynkowane tynkiem gipsowym maszynowym bez szpachlowania. Wykonanie gładzi gipsowej pozwoli na przystąpienie do wykonania powłok malarskich. 9. Belki na poddaszu - istnieje konieczność wykonania dodatkowych belek drewnianych w poziomie sufitu nad poddaszem, które umożliwią wykonanie sufitu podwieszonego. 10. Rury spustowe - po wykonaniu elewacji zachodzi konieczność montażu nowych rur spustowych. Przed wykonaniem elewacji istniały stare rury spustowe do których podłączone były nowe rynny. 11. Izolacja fundamentów - uznano za konieczne wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic na całej ich wysokości z uwagi na występujące na tych ścianach znaczne zawilgocenie. Zaizolowanie i osuszenie tych ścian warunkuje realizowanie robót wykończeniowych w poziomie piwnic.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - technicznej dla zadań: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 3102F - ul. Piastów w Krośnie Odrzańskim; 2.Remont drogi powiatowej nr 2603F - ul. Cmentarna w Gubinie
- Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw położonych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.