eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lipsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Lipsko: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lipsko
Numer ogłoszenia: 517792 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. 1-go Maja 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780048, faks 048 3780048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lipsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu 2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części): a) Zadanie pierwsze (część pierwsza): obejmuje dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (Etap 1) oraz przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektu (Etap 2); b) Zadanie drugie (część druga): obejmuje usługę zainstalowania zestawów komputerowych i oprogramowania oraz uruchomienia dostępu do Internetu (Etap 1) i świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla beneficjentów ostatecznych przez okres 12 miesięcy (Etap 2). 3. W zakresie zadania pierwszego: a) Dostawa obejmuje 80 zestawów komputerowych dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu, oraz 2 zestawów komputerowych i 1 drukarki dla biura Projektu. b) Wykonawca dostarczy zestawy komputerowe do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, na terenie gminy Lipsko - Etap 1. c) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenia dla 80 Beneficjentów Ostatecznych Projektu w zakresie podstaw obsługi komputera oraz Internetu i poczty elektronicznej - Etap 2. 4. W zakresie zadania drugiego: a) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi zestawy komputerowe oraz oprogramowanie powierzone przez Zamawiającego w 80 gospodarstwach domowych z terenu miasta i gminy Lipsko będących Beneficjentami Ostatecznymi Projektu - Etap 1; b) Wykonawca uruchomi łącze internetowe / dostęp do Internetu na ww. zestawach komputerowych; c) Wykonawca będzie świadczył na ww. łączu przez okres 12 miesięcy usługi stałego dostępu do Internetu dla 80 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych - Etap 2; d) Wymagana jest dostawa urządzeń (lub zestawu urządzeń) zapewniających podłączenie komputera do Internetu dla 80 gospodarstw domowych i ich instalacja, konfiguracja, a także uruchomienie w ww. gospodarstwach; e) Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń: urządzenie dostępowe, okablowane oraz jeśli to będzie wymagane, maszty i elementy umocowania anten (w przypadku wykorzystania technologii bezprzewodowych);.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4, 51.30.00.00-5, 32.42.00.00-3, 72.61.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) 6000 zł dla zadania nr 1, b) 1500 zł dla zadania nr 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. b) Dla zadania nr 2 Wykonawca musi być wpisany do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się: a) należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę min. 50 sztuk komputerów w ramach jednego zamówienia (dotyczy zadania nr 1). b) należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego organizację i przeprowadzenie szkolenia co najmniej 50 osób w zakresie podstaw obsługi komputera oraz Internetu i poczty elektronicznej w ramach jednego zamówienia (dotyczy zadania nr 1). c) należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi (umowy) polegającej na dostarczeniu/dostarczaniu i świadczeniu usługi dostępu do sieci internetowej w ilości nie mniejszej niż 50 punktów (adresów) łącznie (dotyczy zadania nr 2). Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się: a) informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 150 000,00 zł (dotyczy zadania nr 1), b) opłaconą polisą, a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (dotyczy zadania nr 2). Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wszelkie certyfikaty, świadectwa, gwarancje i inne dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania, jeśli tak postanowiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zadania nr 1 strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, b. wprowadzenia dodatkowych możliwości rozliczania częściowego wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wysokość wynagrodzenia wypłaconego na podstawie faktur częściowych nie będzie przekraczać 90 % wynagrodzenia Wykonawcy. c. gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych pod Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko, pok. nr 20A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko, pok. nr 33 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8.-Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lipsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (Etap 1) oraz przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektu (Etap 2);Zakres zadania: a) Dostawa obejmuje 80 zestawów komputerowych dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu, oraz 2 zestawów komputerowych i 1 drukarki dla biura Projektu. b) Wykonawca dostarczy zestawy komputerowe do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, na terenie gminy Lipsko - Etap 1. c) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenia dla 80 Beneficjentów Ostatecznych Projektu w zakresie podstaw obsługi komputera oraz Internetu i poczty elektronicznej - Etap 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lipsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje usługę zainstalowania zestawów komputerowych i oprogramowania oraz uruchomienia dostępu do Internetu (Etap 1) i świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla beneficjentów ostatecznych przez okres 12 miesięcy (Etap 2). Zakres zadania: a) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi zestawy komputerowe oraz oprogramowanie powierzone przez Zamawiającego w 80 gospodarstwach domowych z terenu miasta i gminy Lipsko będących Beneficjentami Ostatecznymi Projektu - Etap 1; b) Wykonawca uruchomi łącze internetowe / dostęp do Internetu na ww. zestawach komputerowych; c) Wykonawca będzie świadczył na ww. łączu przez okres 12 miesięcy usługi stałego dostępu do Internetu dla 80 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych - Etap 2; d) Wymagana jest dostawa urządzeń (lub zestawu urządzeń) zapewniających podłączenie komputera do Internetu dla 80 gospodarstw domowych i ich instalacja, konfiguracja, a także uruchomienie w ww. gospodarstwach; e) Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń: urządzenie dostępowe, okablowane oraz jeśli to będzie wymagane, maszty i elementy umocowania anten (w przypadku wykorzystania technologii bezprzewodowych);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4, 51.30.00.00-5, 32.42.00.00-3, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.