eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupin › Dostawa spektrofotometru FTIR do pracowni konserwacji drewna Muzeum Archeologicznego w Biskupinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Biskupin: Dostawa spektrofotometru FTIR do pracowni konserwacji drewna Muzeum Archeologicznego w Biskupinie
Numer ogłoszenia: 51761 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie , Biskupin 17, 88-410 Biskupin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3025025, faks 052 3025420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa spektrofotometru FTIR do pracowni konserwacji drewna Muzeum Archeologicznego w Biskupinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrofotometru FTIR do pracowni konserwacji drewna Muzeum Archeologicznego w Biskupinie: Opis techniczny spektrofotometru FTIR z oprogramowaniem: - rozdzielczość nastawiana: 0.5, 1, 2, 4, 8, 16 cm-1 w zakresie dalekiej (FIR) i średniej podczerwieni (MIR) oraz 2, 4, 8, 16 cm-1 w zakresie bliskiej podczerwieni (NIR) - zakres falowy: 7800-350 cm-1 (z możliwością rozszerzenia do zakresu 12500-240 cm-1) - szybkość skanowania nie mniejsza niż 2.8, 5 i 9 mm/s - próbkowanie laserem He-Ne - źródło światła: ceramiczne, automatycznie chłodzone powietrzem (bez konieczności stosowania zewnętrznego chłodzenia) - detektor typu DLATGS z kontrolą temperatury w standardzie - dzielnik wiązki: Ge/KBr - interferometr Michaelsona 30°(60°), wyposażony w system dynamicznego ustawiania - dokładność liczby falowej nie mniejsza niż: 0.01 cm-1 - wbudowany w komorę interferometru automatyczny osuszacz - z polimerową membraną usuwającą elektrolitycznie wodę z wnętrza komory interferometru, nie dopuszcza się użycia wkładów osuszających - stosunek sygnału do szumu powyżej S/N = 40000:1 (peak to peak, 4 cm-1, czas zbierania widma 1 minuta) - automatyczne ustawianie i ogniskowanie przyrządu - próbka wzorca (filtr do sprawdzania pracy przyrządu) - automatyczne rozpoznawanie przystawek odbiciowych (ATR, dyfuzyjne) oraz mikroskopu podczerwieni - komora pomiarowa: 20 cm x 24 cm x 17.5 cm (szerokość x głębokość x wysokość) - wymiary nie większe niż: 60 cm x 70 cm x 30 cm (szerokość x głębokość x wysokość) - ciężar nie większy niż: 55 kg - oprogramowanie komputerowe walidacyjne: sterowanie przyrządem, walidacja, zbieranie i opracowywanie danych: działania arytmetyczne, wykrywanie pików i minimów, korekcje linii bazowej, sprawdzanie czystości piku, procedury Kubelka-Munk, Kramers-Kronig, ATR, przekształcenia fourierowskie, różniczkowanie, całkowanie, zmiana absorbancji na transmitancję i odwrotnie, ASCII, poszukiwanie widma, obliczanie grubości filmu, korekcja atmosfery i wiele innych przekształceń matematycznych. Obliczenia ilościowe. Oprogramowanie powinno zawierać standardowo bazę ponad 800 widm w pięciu dedykowanych bibliotekach, oraz możliwość rozbudowy o własną bibliotekę. Opis techniczny zestawu do przygotowania i pomiaru pastylek KBr i próbek ciekłych: - prasa hydrauliczna o nacisku co najmniej 13.0 t (przy zastosowaniu foremki na pastylki o średnicy 13 mm), wymiary do: 30.5 x 25.0 x 34.5 cm, ciężar: nie większy niż 44 kg, cyfrowy odczyt siły - foremka na pastylki 13 mm oraz uchwyt magnetyczny do prowadzenia pomiarów FTIR na wykonanych pastylkach - moździerz agatowy z tłuczkiem oraz i KBr o stopniu czystości wymaganym do pomiarów w podczerwieni - rozkładana cela pomiarowa do pomiarów cieczy wraz z okienkami z Ge o wymiarach 32x3 mm z uchwytem pomiarowym, uszczelkami i kompletem przekładek o drodze optycznej 0.015, 0.025, 0.050, 0.100, 0.200, 0.500, 1.000 mm (po dwie sztuki każdej z przekładek) - Strzykawka 2 cm3 - dwie sztuki 2. Koszty dostawy i montażu ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia rozruchowego dla 3 osób po dokonaniu montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewidział ryzyko zmiany terminu realizacji zamówienia jeżeli jest to wynikiem siły wyższej lub jest korzystne z punktu widzenia interesu publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie Biskupin 17, 88-410 Gąsawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Archeologicznego w Biskupinie Biskupin 17, 88-410 Gąsawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.