eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klukowo › Integracja dróg gminnych z drogami powiatowymi na terenie gminy Klukowo - etap I. (drogi gminne we wsiach Wyszonki-Klukówek, Piętki-Gręzki, Kostry-Śmiejki i Wyszonki-Błonie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Klukowo: Integracja dróg gminnych z drogami powiatowymi na terenie gminy Klukowo - etap I. (drogi gminne we wsiach Wyszonki-Klukówek, Piętki-Gręzki, Kostry-Śmiejki i Wyszonki-Błonie)
Numer ogłoszenia: 51759 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klukowo , ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2774520, faks 0-86 2774542.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Integracja dróg gminnych z drogami powiatowymi na terenie gminy Klukowo - etap I. (drogi gminne we wsiach Wyszonki-Klukówek, Piętki-Gręzki, Kostry-Śmiejki i Wyszonki-Błonie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 8070B i 108091B w miejscowości Kostry-Śmiejki o łącznej długości 1, 723 km. W/w odcinek drogi przebiega przez teren nie zabudowany w lok. 0+000 - 0+800 i teren zabudowany w lok. 0+800 - 1+723 (wieś Kostry-Śmiejki) Początek opracowania w km 0+000 od krawędzi jezdni bitumicznej drogi powiatowej. Wojny Szuby - Lubowicz Wielki. Koniec opracowania w km 1+723 na krawędzi jezdni bitumicznej drogi powiatowej Klukowo - Wyszonki Kościelne. Długość opracowania - 1,723 km Przebudowa drogi gminnej ( częściowo Nr 8070B a częściowo droga nr 108091B ) polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej grubości 3+3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-S-96025; 2000 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni brukowcowej z kamienia polnego o wym. 13 - 17 cm i żwirowej grubości 10 - 15 cm, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej i brukowcowej pospółką stabilizowaną mechanicznie, utwardzenie poboczy pospółką stabilizowaną mechanicznie, korektę oznakowania pionowego, przebudowę istniejących przepustów drogowych. 2. Przebudowa drogi gminnej Nr 8066B w miejscowości Wyszonki-Klukówek, o łącznej długości 0,868 km. W/w odcinek drogi przebiega przez teren zabudowany w miejscowości Wyszonki-Kościelne w lok. 0+000 - 0+130 oraz przez miejscowość Wyszonki-Klukówek w lok. 0+450 - 0+868. Na pozostałym odcinku omawiana droga przebiega przez teren otwarty. Początek opracowania w km 0+000 od krawędzi drogi pow. Wyszonki Kościelne - Mień. Koniec opracowania w km 0+868,00 przy skrzyżowaniu z drogą gminną Wyszonki-Kościelne - Wyliny Ruś. Długość opracowania 0,868 km. Przebudowa drogi gminnej Nr 8084B polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej grubości 3+3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-S-96025; 2000 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni brukowcowej z kamienia polnego o wym. 13 - 17 cm i żwirowej grubości 10 - 15 cm, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej i brukowcowej pospółką stabilizowaną mechanicznie, utwardzenie poboczy pospółką stabilizowaną mechanicznie, korektę oznakowania pionowego, przebudowę istniejących przepustów drogowych. 3. Przebudowa drogi gminnej Nr 8084B w m. Wyszonki-Błonie na odcinku o łącznej długości 0,561,79 km. W/w odcinek drogi przebiega przez teren zabudowany w m. Wyszonki-Błonie w lok. 0+000 - 0+561,79 Początek opracowania w km 0+000 od końca nawierzchni bitumicznej Koniec opracowania w km 0+561,79 przy ostatnich zabudowaniach w m. Wyszonki-Błonie Długość opracowania 0,561,79 km. Przebudowa drogi gminnej Nr 8084B od drogi powiatowej polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej grubości 3+3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-S-96025; 2000 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni brukowcowej z kamienia polnego o wym. 13 - 17 cm i żwirowej grubości 10 - 15 cm, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej i brukowcowej pospółką stabilizowaną mechanicznie, utwardzenie poboczy pospółką stabilizowaną mechanicznie, korektę oznakowania pionowego przebudowę istniejących przepustów drogowych. Odcinek Nr 2 ( lok. 0+000 - 0+117,50) - Nie wlicza się w zakres zamówienia (Początek opracowania w km 0+000 od końca nawierzchni bitumicznej, koniec opracowania w km 0+117,50 przy wyjeździe do remizy OSP.) 4. Przebudowa drogi gminnej Nr 8077B w miejscowości Piętki-Gręzki, na dwóch odcinkach o łącznej długości 1, 241 km. Odcinek Nr 1 W/w odcinek drogi przebiega przez teren zabudowany w m. Piętki Gręzki w lok. 0+000 - 0+425 Początek opracowania w km 0+000 od krawędzi jezdni drogi powiatowej Klukowo - Piętki Basie Koniec opracowania w km 0+425 przy ostatnich zabudowaniach. Długość opracowania 0,425 km. Odcinek Nr 2 W/w odcinek drogi przebiega przez teren zabudowany w miejscowości Piętki Gręzki w lok. 0+000 - 0+816 Początek opracowania w km 0+000 od krawędzi jezdni odc. Nr 1 Koniec opracowania w km 0+816 na krawędzi jezdni drogi powiatowej Klukowo - Piętki Basie. Długość opracowania 0,816 km, łączna długość obu odcinków wynosi 1,241 km. Przebudowa drogi gminnej Nr 8077B polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej grubości 3+3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-S-96025; 2000 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni brukowcowej z kamienia polnego o wym. 13 - 17 cm i żwirowej grubości 10 - 15 cm, wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej i brukowcowej pospółką stabilizowaną mechanicznie, utwardzenie poboczy pospółką stabilizowaną mechanicznie, korektę oznakowania pionowego przebudowę istniejących przepustów drogowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia). D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. 3. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienionych w pełnomocnictwie. Zgodnie z przepisem art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i polegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz.211, z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy). F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_klukowo/bip/index.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.