eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Płock: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku
Numer ogłoszenia: 517592 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Otolińskiej 23 w Płocku. Usługa będzie realizowana przez dwóch pracowników ochrony każdego dnia całodobowo, przy czym jeden pracownik zobowiązany będzie do obsługi instalacji monitoringu, a drugi do patrolowania terenu na zewnątrz i wewnątrz budynku. Realizacja zadań ochrony polegać będzie na: 1. Montażu instalacji monitoringu wizyjnego budynku w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, wg wykazu elementów określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem lokalizacji kamer na parterze przedmiotowego budynku - 2 szt., na I - szym piętrze -1 szt., na klatce chodowej ostatniej kondygnacji - 2 szt. oraz na zewnątrz budynku - 2 szt., łącznie 7 szt. kamer. Uwaga: W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, Wykonawca dokonuje demontażu instalacji monitoringu wizyjnego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania instalacji monitoringu wizyjnego w ciągłym działaniu. W przypadku awarii kamery Wykonawca dokona naprawy lub wymiany w ciągu 24 godzin. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapisu całodobowego monitoringu i jego przechowywania. 4. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego jest obowiązany udostępnić zapis z monitoringu budynku w formacie AVI, w terminie 3 dni od dnia przekazania pisemnego wezwania. W tym celu Zamawiający przekaże Wykonawcy dysk do zapisu informacji. 5. Wykonawca ma obowiązek archiwizowania zapisów przez 6 kolejnych miesięcy, po upływie każdego miesiąca. 6. Udaremnianiu kradzieży w chronionym obiekcie. 7. Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 8. Reagowaniu na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 9. Niedopuszczeniu do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 10. Prowadzeniu rejestru wydawania kluczy do pustostanów oraz rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 11. Sporządzaniu i przedkładaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych czynności oraz składania ich do 10 - go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 12. Czas pracy agentów ochrony - 24 godziny na dobę. Zakres obowiązków, czynności i zadań pracownika ochrony: 1. Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym. 2. Nadzorowanie i niezwłoczne powiadamianie osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania. 3. Niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (Policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, pogotowie gazowe, energetyczne i wodocigowe) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach. 4. Patrolowanie terenu na zewnątrz oraz wewnątrz budynku. 5. Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony). 6. Obsługa monitoringu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie art. 15 i nast. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie dozorowania i ochrony mienia budynku oraz o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się dwiema usługami o łącznej wartości 100.000,00 zł brutto w w/w zakresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w trybie art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponują co najmniej 1 osobą kierującą pracownikami ochrony posiadającą licencję II stopnia b) dysponują co najmniej 4 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi posiadającymi licencję I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa na kwotę nie niższą niż cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Koncesja wydana przez MSWiA na podstawie art. 15 i nast. ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z późn. zm.) 2)licencja I stopnia dla osób wskazanych w załączniku nr 4; licencja II stopnia dla kierujących pracownikami ochrony

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo do zmian z powodu niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności - potrzeb: zakresu liczby roboczogodzin, w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy o wysokość różnicy między obowiązują stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z przepisami. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7 p. nr 32 codziennie w godz. 730- 1530 po wcześniejszym uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 11,80 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. 09-400 Płock ul. Polna 7 kancelaria pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.