eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Rawicz: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 51750 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25122 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tuszy i tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2011 roku, z podziałem na: 1) pakiet 1 - dostawa artykułów biurowych i papieru, 2) pakiet 2 - dostawa tuszy i tonerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres zamówienia zawarto w kalkulacjach cen dla poszczególnych pakietów stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Wielkości podane w powyższych kalkulacjach są ilościami przybliżonymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dla każdego pakietu złożenia zamówienia na kwotę nieprzekraczającą 20% wartości zamówienia określonego w kalkulacji na inny nieprzewidziany asortyment lub na ten sam asortyment według cen jednostkowych zaproponowanych w kalkulacji a niezbędny Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie złożenia przez Zamawiającego w/wym. zamówienia. 4. Wartość zamówienia dodatkowego o którym mowa w pkt 3 Zamawiający doliczy do oferty Wykonawcy która zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danego pakietu. 5. Ceny jednostkowe artykułów podane przez Wykonawcę w ofercie - kalkulacji ceny dla danego pakietu nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę tusze, tonery, atramenty i taśmy powinny być wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego będą używane, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Nie mogą to być materiały po naprawie, regeneracji, renowacji itp. 7. Zamawiający przewiduje trzy dostawy w trakcie realizacji całego zamówienia. Wykonawca dokona pierwszej dostawy w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, natomiast pozostałe dwie dostawy dokonywane będą na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zgłaszania dostaw w terminach dodatkowych uwarunkowanych bieżącymi potrzebami Zamawiającego. W przypadku dostaw w terminach dodatkowych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia artykułów w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 9. Transport do siedziby Zamawiającego niezbędny do wykonania zamówienia wykonawca zapewnia na swój koszt. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 10. Wykonawca dostarczy materiały biurowe do siedziby Zamawiającego tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz do pokoju 115 lub innego pomieszczenia wskazanego przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 - dostawa artykułów biurowych i papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO SERWIS Wszystko dla Biura, ul. Ks. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27237,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28142,60

  • Oferta z najniższą ceną: 28142,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33564,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 - dostawa tuszy i tonerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa CELS Szymon Ciszyk, ul. B. Chrobrego 13, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38081,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40387,42

  • Oferta z najniższą ceną: 40387,42 / Oferta z najwyższą ceną: 47799,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.