eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Leżajsk: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.
Numer ogłoszenia: 517434 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń przewidzianych w projekcie pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem w Gminie Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, mających na celu podniesienie jakości usług edukacyjnych w placówkach gminy Leżajsk poprzez dostosowanie kwalifikacji nauczycieli w obszarze wykorzystywania nowoczesnych technik ICT. Szkoleniom poddanych zostanie łącznie 214 nauczycieli, zatrudnionych w 10 placówkach oświatowych: Zespół Szkół w Wierzawicach, Zespół Szkół w Dębnie, Szkoła Podstawowa w Chałupkach Dębniańskich, Szkoła Podstawowa w Hucisku, Zespół Szkół w Brzózie Królewskiej, Szkoła Podstawowa w Przychojcu, Zespół Szkół w Starym Mieście, Zespół Szkół w Piskorowicach, Zespół Szkół w Giedlarowej, Szkoła Podstawowa w Biedaczowie. Szkolenia będą realizowane w dwóch modułach: 1)Moduł I - ICT w pracy nauczyciela. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: - nabycie umiejętności posługiwania się ICT w pracy dydaktycznej, poznanie specjalistycznych aplikacji wspomagających proces nauczania, wykorzystanie ICT w procesie nauczania, komunikacja elektroniczna, efektywne wyszukiwanie informacji w internecie, zaawansowane prezentacje multimedialne wspomagające nauczanie, zaawansowane funkcje pakietu biurowego, korzystanie z elektronicznego dziennika, przeglądanie witryn dla rodzica ucznia, druk świadectw szkolnych, innowacyjne programy wspomagające pracę nauczyciela; Wykonawca przeprowadzi 23 szkoleń po 40 godzin (8 godzin x 5 dni) , w grupach min. 7-osobowych (w sumie przeszkoli 196 nauczycieli ) 2)Moduł II - ICT w pracy nauczyciela-dyrektora placówki oświatowej. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: - nabycie umiejętności wykorzystywania ICT w prowadzeniu placówki, poznanie nowoczesnych programów i narzędzi wspierających pracę dyrektora, miejsce i rola ICT w zarządzaniu szkołami, wyszukiwanie przepisów prawa oświatowego w internetowych bazach, gromadzenie i analizowanie danych za pomocą arkusza kalkulacyjnego, opracowywanie arkusza organizacyjnego szkoły, układanie planu lekcji, planowanie i rozliczanie zastępstw oraz godzin ponadwymiarowych, elektroniczny dziennik lekcyjny, zaawansowane funkcje pakietu biurowego. Zajęcia w module I i II odbędą się wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 8 SIWZ. Ilość godzin szkolenia: 8 h 5 dni szkolenia grupa (1 godz. szkoleniowa = 1 godz. zegarowa) Wykonawca przeprowadzi 2 szkolenia, obejmujące 40 godzin (8 godzin x 5 dni), dla dwóch grup - 8 i 9-osobowej - razem przeszkoli 17 nauczycieli-dyrektorów). Zamawiający zapewnia catering. Miejsce przeprowadzenia szkoleń: zapewnia Zamawiający, będą to sale komputerowe, wyposażone w komputery z dostępem do Internetu, znajdujące się w szkołach na terenie Gminy Leżajsk wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do: - zawarcia z Zamawiającym umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 SIWZ - prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, którą po zakończeniu szkoleń przekaże Zmawiającemu tj. listy obecności uczestników, program prowadzonych zajęć, dziennik zajęć (wymiar godzin i tematy zajęć), protokołu i karty ocen z przeprowadzonego egzaminu wstępnego i końcowego, rejestru wydanych zaświadczeń, raport końcowy zawierający ocenę przebiegu szkolenia - wykona i dostarczy Zamawiającemu dokumentację fotograficzną odrębnie dla każdego z modułów zawierającą co najmniej 2 zdjęcia z każdej grupy szkoleniowej (w formie papierowej i elektronicznej). - przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu i dostarczy wnioski z wypełnionych ankiet oraz wstępną ocenę efektów szkolenia - po zakończeniu szkoleń Wykonawca będzie zobowiązany do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla uczestników szkolenia w formie oryginału oraz kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem dla Zamawiającego - wydane zaświadczenia muszą zawierać informację, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz następujące informacje: imię i nazwisko uczestnika szkolenia, datę szkolenia, liczbę godzin szkolenia, zakres, w jakim uczestnik szkolenia został przeszkolony, nazwę wykonawcy, podpisy prowadzących. Wzór zaświadczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. - opracowanie i przekazanie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych dotyczących prowadzonych zajęć (poradnik, prezentacja). Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia. Oznaczanie dokumentów logotypami EFS i PO KL oraz nazwą projektu Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem. - poniesienia kosztów związanych z dojazdem trenerów na miejsce szkolenia, noclegiem jeśli będzie taka konieczność i przygotowaniem materiałów szkoleniowych. -Wykonawca szkoleń przeprowadzi moduły metodą aktywną (warsztaty, dyskusje, ćwiczenia) i pasywną (wykład, prezentacja multimedialna) z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. - Wykonawca opracuje plan szkoleń uwzględniający realizację zakresu I i II modułu, w podanych przez Zamawiającego ramach czasowych, z podziałem na cześć aktywną i pasywną szkolenia, przerwę obiadową wg załączonego wzoru załącznik nr 10. - Wykonawca zobowiązany jest dysponować własnym sprzętem elektronicznym (laptop, rzutnik) umożliwiającym prawidłowe wykonanie szkolenia. -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń z uwzględnieniem następujących wytycznych: a)około 70% ogólnego czasu szkoleń z przeznaczeniem na pracę z aplikacją dziennika elektronicznego. b)około 30% ogólnego czasu szkoleń z przeznaczeniem na pozostałą tematykę Zamawiający dostarczy wykonawcy licencję pakietu systemowego elektronicznego dziennika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie jest wystarczające doręczenie dowodu przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a)wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj.: co najmniej 5 usług szkoleniowych, dla co najmniej 100 pracowników jednostek oświatowych, których zakres szkoleń obejmował wdrożenie elektronicznego dziennika i platformy edukacyjnej i był skierowany zarówno do pracowników szczebla dydaktycznego (tj. nauczycieli) oraz szczebla zarządzającego (tj. dyrektorów, wicedyrektorów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje) (wg załącznika nr 6 do siwz). Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) wykaz osób (kadry szkoleniowej / trenerów), którzy realizować będą program szkoleń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizacji co najmniej 300 godzin szkoleń polegających na prowadzeniu szkoleń z praktycznego wykorzystania narzędzi ICT, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 7 do siwz). b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 5 do siwz). Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty 2) oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) formularz o zakresie prac wykonywanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub reprezentowaniu ich i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 9 do siwz), W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np.: przedłużająca się procedurą przetargową), istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia b) zmiany miejsca szkoleń c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkoleń d) zmiany harmonogramu szkoleń i planu szkoleń. Warunkiem wprowadzenia istotnych/nieistotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę oraz zgoda Zamawiającego na dokonanie zmian. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności . Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, zmiana terminu płatności. W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu oferty pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2 37-300 Leżajsk pok.42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2 37-300 Leżajsk Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.