eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka oraz gminNowy Duninów, Radzanowo do instalacji lub organizacji odzysku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Płock: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka oraz gmin: Nowy Duninów, Radzanowo do instalacji lub organizacji odzysku
Numer ogłoszenia: 517204 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 03 00, faks 24 366 03 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka oraz gmin: Nowy Duninów, Radzanowo do instalacji lub organizacji odzysku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka i gmin: Nowy Duninów, Radzanowo, w tym miasto Płock, w systemie cztero-pojemnikowym: papier, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, tworzywa sztuczne i metale, z terenu gmin: Nowy Duninów, Radzanowo, w systemie trój-pojemnikowym: papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło do instalacji lub organizacji odzysku. Kod CPV: 90.51.10.00-2; 90.51.20.00-9; 90.51.31.00-7 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1uzupełnienie pojemników będących własnością ZGRP poprzez dostarczenie i ustawienie 250 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, o pojemności nie mniejszej niż 1.5 m3, wg asortymentów podanych w załączniku Nr 1 do Przedmiotu Zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 w trakcie realizacji umowy, na bieżąco, dojazd wyspecjalizowanego i oznaczonego zgodnie z wymogami Zamawiającego środka transportu, przystosowanego do rozładowania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do miejsc lokalizacji tych pojemników na terenie ww gmin ZGRP (załącznik nr 2 do Przedmiotu Zamówienia), rozstawionych przez Wykonawcę i stanowiących własność ZGRP, 3 załadowanie zawartości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu lokalizacji tych pojemników na terenie w/w gmin ZGRP na wyspecjalizowany środek transportu, 4 załadowanie nadmiaru odpadów nagromadzonych obok pojemnika przez pracowników Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny 5 zadbanie własnym kosztem i staraniem o to, aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników, (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia wymienionych), a pojemniki zostały nieuszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, 6 transport zawartości pojemników zlokalizowanych na terenie ww gmin ZGRP do instalacji lub przekazanie ich organizacji odzysku, 7 dokonanie we współpracy z przedstawicielami instalacji lub organizacji odzysku, rozliczenia ilościowego (ze wskazaniem rodzaju odpadów) przewiezionych z zawartości pojemników i kontenerów oraz spisanie z powyższego stosownej dokumentacji protokolarnej z wyszczególnieniem ilości i miejsca pochodzenia odpadów, 8 zadbanie o dokumentowanie przez instalację lub organizację odzysku przekazania masy lub ilości danego rodzaju odpadów odrębnie do odzysku i odrębnie do recyklingu oraz przedkładanie w/w dokumentacji Zamawiającemu, 9 prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości załadunków odpadów opakowaniowych z pojemników z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 10 prowadzenie korekt lokalizacji wyżej wymienionych pojemników wg dyspozycji Zamawiającego a po każdorazowej zmianie lokalizacji pojemników przedkładanie Zamawiającemu aktualnego wykazu, 11 nieodpłatne rozstawianie (rozmieszczanie) na terenie gmin członków ZGRP pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 12 nieodpłatne magazynowanie na terenie bazy Wykonawcy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 13 prowadzenie bieżących napraw pojemników, mających na celu przywrócenie ich do pełnej użyteczności, w tym malowanie pojemników, w których podpalono zgromadzone surowce oraz natychmiastowe zastępowanie spalonych lub zdewastowanych pojemników pojemnikami w dobrym stanie z zasobów własnych. 14 prowadzenie bieżących napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w przypadku ich uszkodzenia oraz remontów z malowaniem pojemników w przypadku ich dewastacji lub zużycia, 15 prowadzenie dokumentacji napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dotyczy pkt 14,15 i przedkładanie jej Zamawiającemu, 16 przeprowadzanie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur, dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 17 dbanie o stałą kontrolę zapełniania się pojemników wysegregowanymi odpadami w taki sposób aby nie dochodziło do przepełnienia tych pojemników, w tym poprzez stały monitoring zawartości pojemników w celu uniknięcia sytuacji przepełnienia się pojemników. 18 bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które winny w tej sytuacji być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Przy czym na terenie ZGRP poza miastem Płock, monitoring odbywać się będzie poprzez stały kontakt telefoniczny z osobami odpowiedzialnymi w danej gminie za prowadzenie systemu segregacji odpadów komunalnych (załącznik Nr 3 do Przedmiotu Zamówienia) i reagowanie na ich wskazówki, co do zapełniania się pojemników. 19 oznakowanie obsługiwanych punktów gromadzenia odpadów poprzez umieszczenie na pojemnikach informacji o przeznaczeniu i sposobie użytkowania pojemnika oraz nazwę (logo) posiadacza pojemników, 20 wymiana ww oznaczeń w przypadku ich uszkodzenia, odklejenia lub zerwania, 21 prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji oraz składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów (Dz.U. 2010 nr 249 poz. 1673) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie skalkulowana przez Wykonawcę, jako cena łączna jednej tony dostarczonych do instalacji wysegregowanych odpadów opakowaniowych z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka oraz gmin: Nowy Duninów, Radzanowo. Zamawiający informuje, że posiada spisaną z Zakładem Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach umowę na okres: 01.01.2013 r. - 30.06.2013 r. na mocy, której dostarczone do ZUOK w Kobiernikach odpady opakowaniowe z programu selektywnej zbiórki odbierane będą nieodpłatnie od wykonawcy, o ile będą spełniać następujące kryteria: - nie będą odpadami niebezpiecznymi, - nie będą odpadami wielkogabarytowymi, - nie będą odpadami przemysłowymi, - nie będą odpadami budowlanymi lub pochodzącymi z rozbiórki budowlanej, - nie będą odpadami pochodzenia organicznego. Odpady zmieszane, przez co należy rozumieć odpady pochodzące z utrzymania przez wykonawcę czystości w otoczeniu miejsc lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz odpady pozyskane z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, lecz pomieszane z innymi surowcami wtórnymi, jak i odpady nie spełniające kryteriów opisanych powyżej przyjmowane będą od wykonawcy odpłatnie. Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zakładowi Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach kwotę 75 złMg netto (siedemdziesiąt pięć złotych netto za jedną tonę dostarczonych odpadów). Zamawiający przewiduje, iż w czasie obowiązywania niniejszej umowy ilość transportowanych odpadów opakowaniowych (tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło) powinna wyrażać się łącznie w około 856 ton6 m-cy. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej zbiórki odpadów wartości podane wyżej mogą ulec w 2013 roku zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu oraz odbioru odpadów komunalnych na terenie gmin objętych zamówieniem. Wykonawca wykaże zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych oraz wpis do rejestru działalności regulowanej z właściwych urzędów gminnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem, zakresem, obszarem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem, obszarem o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. Dysponują niezbędnym sprzętem technicznym do realizacji zamówienia b. Posiadają pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę, na terenie których prowadzona będzie usługa - minimum 250 sztuk. Wykonawcy ponadto posiadają umowy z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawcy wykażą: wykaz pojemników z podziałem na asortymenty oraz sprzętu dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik Nr 5 do SIWZ; Umowy z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych/opakowaniowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. Dysponują niezbędnym sprzętem technicznym do realizacji zamówienia b. Posiadają pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę, na terenie których prowadzona będzie usługa - minimum 250 sztuk. Wykonawcy ponadto posiadają umowy z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawcy wykażą: wykaz pojemników z podziałem na asortymenty oraz sprzętu dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik Nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 PLN. Wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale V pkt 2a i 3 a, b polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 7, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 2, 3. Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, Budynek S, 09-411 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, Budynek S, 09-411 Płock, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.