eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej-Obszar B w Zawierciu w ramach Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar B w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka2007-2013w ramach działania 6.2Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie6.2.2Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Zawiercie: Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej-Obszar B w Zawierciu w ramach Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar B w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka2007-2013w ramach działania 6.2Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie6.2.2Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
Numer ogłoszenia: 517142 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428648 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej-Obszar B w Zawierciu w ramach Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar B w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka2007-2013w ramach działania 6.2Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie6.2.2Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie działań studyjno-koncepcyjnych dla terenów inwestycyjnych Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar B w Zawierciu o łącznej powierzchni 52,2363 ha poprzez opracowanie następującej dokumentacji: 1)Koncepcja zagospodarowania terenu, w tym ocena stanu infrastruktury technicznej, analiza kosztowa uzbrojenia (etap 1 (I)) 2)Dokumentacja kompleksowych badań geotechnicznych, w tym określenie warstw geologicznych, nośności gruntu, poziomu lustra wód gruntowych (etap 2 (II)) 3)Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana związana z uzbrojeniem terenu pod inwestycje (etap 3 (III)) 4) Projekt doradczo-promocyjny, w tym opracowanie informacji o utworzonym terenie inwestycyjnym (etap 4 (IV)) w ramach Projektu pn. Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej - Obszar B w Zawierciu dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach działania 6.2 Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie 6.2.2 Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych. Przedmiot Zamówienia ma być opracowany dla: - obszaru inwestycyjnego o powierzchni 52,2363 ha obejmującego działki 3806/6, 3807/2, 1532/6, 1119, 1121, 3806/4, 3806/2, 1088, 1520, 1418/2 obręb Blanowice, - terenów przyległych w zakresie wynikającym ze wskazanych przez gestorów istniejących sieci uzbrojenia miejsc włączeń. Dokumentacja wchodząca w zakres Etapu III przedmiotu umowy ma zostać wykonana zgodnie z : - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U.z 2004 r. nr 130, poz. 1389) Dokumentacja wchodząca w zakres Etapu II przedmiotu umowy ma zostać wykonana zgodnie z : - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. 1998 nr 126 poz. 839) W ramach przedmiotu zamówienia mają zostać wykonane: 1. koncepcja zagospodarowania terenu - 2 egz. w wersji papierowej, która powinna obejmować teren określony jako teren Strefy Aktywności Gospodarczej - obszar B w Zawierciu, w tym: 1) Dokładne zestawienie powierzchni obszaru, w tym wskazanie powierzchni możliwej do zagospodarowania przy uwzględnieniu ciągów komunikacyjnych i istniejącej zieleni oraz funkcjonalności dla zabudowy dopuszczalnej przez zapisy: a) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla obszarów obejmujących dzielnice: Blanowice, Borowe Pole, Kromołów i Warty, uchwalony uchwałą nr LIV/669/10 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 30 czerwca 2010 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego z 2010 r., Nr 159, poz. 2627) b) Aktualnej zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie. 2) Analiza prawna stanu własności, w tym władania gruntami: a) Inwentaryzacja terenu, księgi wieczyste b) Zestawienie tabelaryczne - struktura gruntów względem własności (nr działki, własność, nr księgi wieczystej) c) Zestawienie graficzne umożliwiające aktualizację stanu własności. 3) Mapy do celów opiniodawczych i projektowych w przyjętym do opracowania zakresie wraz z odpowiednim terenem wokół - zgodnym z przepisami geodezyjnymi 4) Projekt koncepcyjny parcelacji działek 5) Ocena stanu infrastruktury technicznej oraz analiza kosztów, w tym uzbrojenia terenu dla obszaru objętego przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej: a) Opracowanie wywiadów dotyczących uzbrojenia i ich weryfikacja w terenie, ocena stanu technicznego i przydatności istniejącej infrastruktury do planowanych założeń, uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt warunków technicznych, opinii, uzgodnień z gestorami sieci b) Badanie możliwości rozwoju infrastruktury, opierając się na danych zarządców sieci; c) Wycena kosztów związanych z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej (uzbrojenie terenu, budowa dróg); d) Opracowanie wskazujące docelowy układ komunikacyjny oraz zakres minimum, wymagany do uruchomienia pierwszych inwestycji w tym koszty e) Prognozowane wpływy z podatku od nieruchomości wraz z analizą programu preferencji podatkowych dla inwestorów i skutków budżetowych przyjęcia preferencji podatkowych f) Prognozy dochodów związanych z obrotem nieruchomości g) Prognozy skutków finansowych (analiza kosztów uzbrojenia terenu), w tym: h) Wstępna analiza wskaźnikowa: NPV, IRR, okres zwrotu, RONA, EVA, DCVA, i) Analizy przepływów finansowych dla opracowanych wariantów realizacji inwestycji, j) Propozycje rozwiązań modelowych z zastosowaniem partnerstwa publiczno-prywatnego oraz utworzeniem spółek celowych. 5) Minimum 2 wersje wariantowe założeń koncepcyjnych z podanymi uzyskanymi parametrami zabudowy (uzyskane powierzchnie zabudowy, powierzchnie dróg, ilość miejsc postojowych, szacunkowe, wskaźnikowe zapotrzebowanie mediów. Wstępne koncepcje powinny uwzględniać zapisy z dokumentów: Strategia Rozwoju Miasta Zawiercia 2020 plus, Strategia Promocji 2012-2016, Kompendium Wiedzy o SAG, Program funkcjonalno-użytkowy dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres projektu Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne w obszarze B Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu. 6) Koncepcja urbanistyczna zagospodarowania terenu (rozwinięcie wybranego wariantu) z uwzględnieniem uzbrojenia terenu w media: woda, gaz/ciepło, przewodowe sieci teletechniczne, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa. Wyniki opracowania koncepcji wraz z niezbędną dokumentacją graficzną, tekstową, fotograficzną i mapową. Część rysunkową: schemat ideowy 1:5000, koncepcja zagospodarowania przestrzennego terenu wrysowana na załączonych podkładach w skali 1:1000 i 1:2000. 7) Opracowanie elementów koncepcji architektonicznej, w formie wizualizacji obiektów przewidzianych do budowy, w ramach przygotowanej koncepcji urbanistycznej, wraz z charakterystyką podstawowych parametrów technicznych i rozwiązań instalacyjnych. Wyniki opracowania koncepcji wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną i mapową. Koncepcja w skali 1:500 wybranych fragmentów obszaru ilustrujących walory proponowanych rozwiązań, aksonometrie lub perspektywy konstruowane, wizualizacje komputerowe. 8) Wykonanie, na podstawie zaprojektowanych koncepcji urbanistycznej i koncepcji architektonicznej, foto-realistycznej wizualizacji zagospodarowania terenu w granicach obszaru SAG B, przyjmując perspektywę z poziomu wzroku człowieka oraz z lotu ptaka. Wizualizacji obejmuje: ujęcia z poziomu wzroku przechodnia, ujęcia z lotu ptaka przedstawiające całą koncepcję, ujęcia perspektywiczne, ujęcia dynamiczne zbliżenia. Ujęcia w rozdzielczości 15 Mpx, zapisane na nośniku elektronicznym w formacie .pdf (w rozdzielczości min. 300 dpi) oraz wydrukowane w formacie 100cmX70cm. 9) Wykonanie animacji 3D obejmującej cały obszar SAG obszar B. Animacja dostosowana rozdzielczością (full HD min. 700p) do prezentacji na rzutnikach i TV LCD. Długości trwania animacji minimum 90 sekund. 2. dokumentacja geotechniczna dla przewidzianych w zaakceptowanej koncepcji zagospodarowania - 2 egz. w wersji papierowej; w tym 1) Szczegółowe rozpoznanie budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych terenu objętego opracowaniem poprzez wykonanie badań geotechnicznych dla przewidzianych w koncepcji zagospodarowania terenu obiektów kubaturowych i dróg [minimum 50 otworów geotechnicznych w siatce 50x50 m - w miejscach skomplikowanych warunków odpowiednio zagęszczonych dla uzyskania miarodajnego wyniku] 3. kompletna, wielobranżowa dokumentacja techniczna budowy uzbrojenia terenu w sieci wynikające z wybranej przez Zamawiającego koncepcji (woda, gaz/ciepło, przewodowe sieci teletechniczne, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), w tym 1) Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych - 6 egz. w wersji papierowej; 2) Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej; 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - 6 egz. w wersji papierowej; 4) Projekty budowlane i wykonawcze - 6 egz. w wersji papierowej; 5) Uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego skutecznego wniosku o pozwolenie na budowę - w tym również przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko i opracowanie w razie konieczności raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w oparciu o stosowne akty prawne. 4. projekt doradczo-promocyjny, w tym opracowanie informacji o utworzonym terenie inwestycyjnym w tym: 1) Przygotowanie studium wykonalności dla opracowanej koncepcji 2) Przygotowanie strategii komunikacji kampanii informacyjnej. Zadanie obejmuje opracowanie: Planu marketingowego, Key Visual (koncepcji graficznej), claimu (hasła kampanii), tekstów promocyjnych, projektów graficznych wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, opracowanie koncepcji dotarcia do grupy docelowej. Stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej oferty inwestycyjnej Zawiercia pokazującej potencjał Strefy Aktywności Gospodarczej Obszar B z uwzględnieniem mocnych stron miasta, w języku polskim i angielskim. Przy opracowaniu należy uwzględnić wytyczne dotyczące stosowania marki Zawiercia, które znajdują się w Strategii Promocji Miasta Zawiercia na lata 2012-2016. 3) Opracowanie informacji o utworzonym terenie, w tym: a) Zaprojektowanie graficzne, opracowanie tekstów, skład DTP i druk 2000 szt. materiału informacyjnego, zawierającego prezentację Strefy Aktywności Gospodarczej Obszar B z uwzględnieniem mocnych stron miasta (tekst, tabele, zdjęcia, wykresy, mapy, wizualizacje) - objętość 24 stron. Wykonanie lub zakup zdjęć i map do folderu i tłumaczenie na j. angielski po stronie Wykonawcy. Specyfikacja techniczna: format: A4, wersja polsko-angielska, gramatura papieru: okładka 350 g/m2, środek 250 g/m2, kolorystyka: okładka 4+4, środek 4+4, uszlachetnianie: folia matowa+UV, inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana. b) Kampania informacyjna outdoorowa (zewnętrzna). Kampania przeprowadzona na minimum 17 billboardach formatu 3x2 m, udostępnionych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Miasta Zawiercie. Czas trwania kampanii minimum 4 tygodnie. Zadanie obejmuje projekt graficzny, druk, ekspozycję oraz monitoring ekspozycji. c) Organizacja konferencji prasowej zamykającej projekt, która obejmuje przygotowanie i organizację konferencji dla 40 osób. Zakres: wysyłka zaproszeń (min. 100 zaproszeń), wynajem sali konferencyjnej w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdki lub innym obiekcie zapewniającym co najmniej taki sam standard w promieniu 20 km od siedziby zamawiającego, konsumpcja (przerwa kawowa: kawa, herbata, zimne napoje, ciastka minimum 3 rodzaje, lunch: forma szwedzkiego stołu, minimum: 2 rodzaje zupy, 3 rodzaje drugich dań, 3 rodzaje surówek, 3 rodzaje przystawek (np. ryż, ziemniaki, makaron), 3 rodzaje ciasta, kawa herbata, zimne napoje, wino białe i czerwone), zaproszenie gości specjalnych (deweloperzy, eksperci biznesowi, przedstawiciele władz, znane postacie ze sfery gospodarki) - organizacja panelu dyskusyjnego, moderowanie konferencji, zwiedzanie Strefy Aktywności Gospodarczej Obszar B w Zawierciu z wykorzystaniem samochodów terenowych (off road). Wykonawca zapewnia transport z miejsca konferencji na tereny inwestycyjne i z powrotem. Czas zwiedzania co najmniej 1 godzinę na miejscu. Wytyczne projektowe Zamawiający wymaga aby dokumentacja uwzględniała następujące wytyczne: 1. Na wyznaczonym terenie należy na etapie tworzenia wstępnych koncepcji zagospodarowania należy uwzględnić zapisy z dokumentów: Strategia Rozwoju Miasta Zawiercia 2020 plus, Strategia Promocji 2012-2016, Kompendium Wiedzy o SAG, Program funkcjonalno-użytkowy dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres projektu Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne w obszarze B Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu. 2. Zaproponowany w koncepcji zagospodarowania układ zabudowy i ciągów komunikacyjnych musi być dopuszczalny przez zapisy Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących dzielnice: Blanowice, Borowe Pole, Kromołów i Warty przyjętego uchwałą nr LIV/669/10 Rady Miejskiej Zawiercie z dnia 30.06.2010 r. oraz aktualnego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie uchwalonego Uchwałą Nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013 r. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego udostępniony jest na stronie internetowej www.zawiercie.eu zakładka Gospodarka, zakładka Plany zagospodarowania przestrzennego - http://www.gospodarka.zawiercie.eu/kategorie/plany-programy-strategie#plany Wymogi z zakresu obsługi procedury opracowania projektu 1. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić co najmniej dwie konsultacje z Zamawiającym w sprawie omówienia szczegółowych rozwiązań koncepcyjnych wstępnych. Konsultacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym przez strony. 2. Na etapie przygotowania opracowań Etapu III i IV Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z wyznaczoną/wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami oraz do stawienia się na spotkaniach na każde żądanie Zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. Dokumentację dostarczyć należy w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików PDF oraz w przypadku rysunków w formacie plików dwg (lub DXF) Wymogi dla wersji elektronicznej: Każdy tom przedmiotu umowy powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny wraz z wskazaniem parametrów technicznych, które będą służyły do oceny równoważności. - stosowanie rozwiązań materiałowych i urządzeń, które zapewnią maksymalną konkurencyjność procesu przetargowego na wykonanie robót budowlanych - konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, - pełnienie bez dodatkowego wynagrodzenia nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) na etapie realizacji uzbrojenia na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej - w przypadku opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, każdorazowe wskazanie dopuszczenia rozwiązań równoważnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014 r. przy czym: 1) Dokumentacja Etapu 1 i 2 - do dnia 31.01.2014 r. 2) Dokumentacja Etapu 3 i 4 - do dnia 30.06.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.20.00 - Usługi badania podłoża .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Proj.pn.Przygot.terenów inwestycyjnych w Strefie Aktywności Gospodarczej-Obszar B w Z-ciu jest współfinans. ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka2007-2013w ramach działania6.2Rozwój sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów oraz powstawanie nowych terenów inwestycyjnych, poddziałanie6.2.2Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • An Archi Group. S.c., T. Kacprowicz, K.Kacprowicz, R.Zadorożny, K.Odziomek, ul. Chorzowska 64, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 672400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 569490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 569490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 889290,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.