eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię bakteriologii w budynku głównym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Kraków: Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię bakteriologii w budynku głównym
Numer ogłoszenia: 51713 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25657 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię bakteriologii w budynku głównym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Medycznego Laboratorium Diagnostycznego i przystosowania pomieszczeń na pracownię bakteriologii zlokalizowanym w piwnicy w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzelecka 2. Nierozerwalną część SIWZ stanowi dokumentacja projektowa, wykonana przez KONTRAPUNKT V-PROJEKT siedzibą przy ul. Zabłocie 39 w Krakowie, definiująca szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: roboty ogólnobudowlane wykonanie instalacji wewnętrznych w tym, wod-kan, c.o., wentylacji wykonanie instalacji elektrycznej i słaboprądowej Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem wielobranżowym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem wykonanym przez KONTRAPUNKT V-PROJEKT siedzibą przy ul. Zabłocie 39 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający oświadcza że wykreślone pozycje w przedmiarze robót budowlanych nie wchodzą w zakres przedmiotu umowy i nie należy ich wyceniać. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych robót. Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz ustawa o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881 z 20 04r.), a także rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2012r Nr 12, poz. 739); winny posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w miejscu pracy. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia np: opisów technicznych, kopii certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, kartami katalogowymi. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Nie umieszczenie przez oferenta w ofercie informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pozbawia go możliwości złożenia takiej propozycji zamiennej w toku realizacji prac bez zgody Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAWOR USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor, ul. Solskiego 9, Brzesko, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123372,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107494,69

  • Oferta z najniższą ceną: 107494,69 / Oferta z najwyższą ceną: 149715,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.