eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowo › standaryzacja i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie filia w Tarnówku - roboty drogowe i zewnętrzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51711

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrowo: standaryzacja i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie filia w Tarnówku - roboty drogowe i zewnętrzne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, do kontaktów: Andrzej Marczewski, Ostrowo 25, 88-121 Ostrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3516626, fax 052 3516626, e-mail: dpsostrowo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, filia Tarnówko, Katarzyna Brandt-Mikołajczak, Tarnówko 4, 88-121 Chełmce, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3516884, fax 052/3516884. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: standaryzacja i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie filia w Tarnówku - roboty drogowe i zewnętrzne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnówko 4, 88-121 Chełmce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest standaryzacja i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, Filia w Tarnówku, gmina Kruszwica na dz. Nr 20 - roboty drogowe i zewnętrzne. W zakres robót wchodzą następujące roboty budowlane: 1. montaż drzwi zewnętrznych, 2. roboty drogowe - polegające na położeniu nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym standaryzacji i przebudowy, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, które są załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie na roboty budowlane powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wysokośc wadium ustala się w kwocie 2.200 złotych (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, ktorzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie: a. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczeniem w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem, odpowiadającym wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, z póżń. zm.) oraz par.3 ust. 1 i par. 5 ust. 6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 z późń. zm.), b. Osoby te muszą być wpisane na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz, jeżeli posiadają uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r., - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głónego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potenjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym względzie: a. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), minimum trzech robót budowlanych o podobnym zakresie jakie obejmuje zmówienie, b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, d. zobowiążą się do udzielenia trzy letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: a. dysponują środkami finansowymi w wysokości minimum 82.000 PLN, b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c. ubezpieczą budowe od odpowiedzialności cywilnej, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania oferty, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 5. Oświadczenia o: a. złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach korsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, b. sposobie realizacji zaówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, c. udzieleniu minimum trzy letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, e. ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, f. zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ, g. opracowaniu planu BIOZ i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku, w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz. 1126), h. dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem, 6. dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a. wykazu kadry przeznaczonej do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia z załączonymi do wykazu kopiami uprawnień budowlanych (wymienionyh w wykazie osób), do kierowania robotami budowlanymi, b. aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie są jej członkami, a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14 lutego 1995 roku - decyzje wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 7. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 8. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i mejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie muszą byc wykazane minimum trzy roboty budowlane o wartości minimum 80.000 pln brutto, 10. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 82.000 PLN, wystawionej nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. wypełnionych załączników 1-7 do SIWZ, 13. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowrocław.powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2006, godzina 08:15, Dom Pomocy Społecznej Ostrowo, Filia Tarnówko, Tarnówko 4, 88-121 Chełmce, Gabinet Dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.