eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zamówienie uzupełniające do umowy nr 10/2015 na Wsparcie techniczne Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych zadań w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania w zakresieWsparcie techniczne Wydziału Realizacji inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym również w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 10/2015 na Wsparcie techniczne Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych zadań w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania w zakresie: Wsparcie techniczne Wydziału Realizacji inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym również w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Numer ogłoszenia: 5170 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351324 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 10/2015 na Wsparcie techniczne Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych zadań w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania w zakresie: Wsparcie techniczne Wydziału Realizacji inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym również w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 10/2015 na Wsparcie techniczne Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych zadań w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania w zakresie: Wsparcie techniczne Wydziału Realizacji inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym również w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vivalo Sp. z o.o., ul. J.P. Woronicza 78/13, 02-640 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35299,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39852,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa polegająca na uzupełnieniu Usługi Wsparcie techniczne Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych zadań w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania w zakresie: Wsparcie techniczne Wydziału Realizacji inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym również w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Vivalo Sp. z o.o. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia (stanowiącego zamówienie uzupełniające do umowy z dnia 02.03.2015 r., nr 10/2015) wynosi 35 299,20 zł netto, co stanowi równowartość 8 355,04 euro wg średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ustalonego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. z 2013r., poz. 1692). Powyższa kwota stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego. Uzasadnienie Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Podobnie stanowi Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127) art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi ?- w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 02.03.2015 r. Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty 39 574,71 PLN netto, stanowiącej 50 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym 50% próg wartości zamówienia nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne ze względu na to, że komórka organizacyjna, zajmuje się koordynacją i monitoringiem wszystkich realizowanych przez Oddział w Warszawie inwestycji drogowych prowadzonych przez Pion Inwestycji. Początek roku 2016 charakteryzuje się szczególnym wzmożeniem prac związanym z rozliczeniem kluczowych dla Oddziału Kontraktów oraz rozpoczęciem nowych Inwestycji. W związku z tym do komórki wpływa duża ilość dokumentacji, którą należy uporządkować i zarchiwizować. W tym okresie niezbędna jest pomoc w układaniu, skanowaniu i archiwizacji dokumentów, a także w prowadzeniu pełnej korespondencji, której obieg w tym okresie jest bardziej intensywny. Poza tym osoba w ramach wsparcia technicznego pomaga pracownikom komórki w przygotowaniu monitoringów i sprawozdawczości w ramach współpracy z jednostkami organizacyjnymi GDDKiA. Bez wsparcia technicznego komórka nie byłaby w stanie prawidłowo i terminowo realizować nałożonych na nią zadań.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.