eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › budowa remizy strażackiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: budowa remizy strażackiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, do kontaktów: Katarzyna Urbaś - Wiśniewska, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7751673, fax 022 7752532, e-mail: promocja2@nowydwormaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bipnowydwormaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa remizy strażackiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowy Dwór Mazowiecki ul. J. Nałęcza, działki nr ewid. 101/8 i 101/9 obręb 8-07. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku remizy strażackiej Ochotniczej Straży Pożarnej, wolnostojącego z garażem trzystanowiskowym w parterze i poddaszem użytkowym. Dach kopertowy. Parter zawiera pomieszczenia sali i techniczno-magazynowe oraz sanitariaty, przedsionki i halle oraz garaże na wozy bojowe. Poddasze zawiera pomieszczenia sanitarne, pokój gościnny, pokój komendanta, halle, strych i salę tradycji. Dane techniczne: powierzchnia zabudowy - 430,70 m2, powierzchnia poddasza - 246,63 m2, powierzchnia użytkowa - 628,74 m2,powierzchnia parteru - 382,11 m2, kubatura - 1880,30 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały budowlane muszą być nieużywane oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dn. 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie zamawiającego okazać, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub z normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy zamawiający uwzględni: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.87.50.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 39.37.00.00 - Instalacje wodne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek o parametrach: powierzchnia zabudowy - 430,70 m2, powierzchnia poddasza - 246,63 m2, powierzchnia użytkowa - 628,74 m2, powierzchnia parteru - 382,11 m2, kubatura - 1880,30 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17. 000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w PeKaO S.A. I Oddział w Nowym Dworze Mazowieckim nr 67124034801111000042683405, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 31 października 2006 r. do godz. 11:00 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 212, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-28-37, lub 775-22-22 wew. 332). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Warunki ogólne: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie: Rachunku zysków i strat, pozycja: Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub: Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 0,8 mln zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia, c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia. Warunek określony w pkt a) muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, z tym, że jeden z podmiotów musi go spełnić co najmniej w 40 %. Warunek określony w pkt b) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt c) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. d) Wykonawca musi mieć do dyspozycji: - kierownika budowy, pełniącego także funkcję kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min. doświadczenie - 3 lata na stanowisku kierownika budowy/robót, 5-letnie w zakresie budowy obiektów kubaturowych, - kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz min. doświadczeniem - 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, - kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz min. doświadczeniem - 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót cieplnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń i min. doświadczeniem - 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych. e) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. f) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie co najmniej 1 obiektu kubaturowego o wartości minimum 0,6 mln zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń składanych przez wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia. 9) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 10) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. 11) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30, pok. nr 312.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.