eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Puławy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 51704 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Puławy: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Puławy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29414-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Składowa  , 24100   Puławy, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 818 863 163, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Puławy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.ST.3721.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje: 1) Zadanie nr 1: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy: a. nr 801 (ul.: Dęblińska, Piaskowa, Czartoryskich, Głęboka), b. nr 824 (ul.: Zielona, Kazimierska, Włostowicka), c. nr 874 (ul. Centralna, Piłsudskiego) 2) Zadanie nr 2: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów: a. nr 826 (ul. Kolejowa), b. nr 830 (ul.: Bochotnica, Charz A), 3) Zadanie nr 3: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie: miasta Dęblin: a. nr 801 (ul.: Mickiewicza, Stężycka, Podchorążych), b. nr 831 (ul. Wiślana), m. Stężyca a. nr 801 (ul. Królewska, Dęblińska) 4) Zadanie nr 4: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie OD Puławy: a. nr 874 most przez rz. Wisłę i odc. Góra Puławska - Klikawa b. nr 738 w m. Góra Puławska (ul. Kozienicka), odc. Bronowice - Kowala c. nr 743 w m. Góra Puławska (ul. Janowiecka), d. nr 824 w m. Bochotnica (ul.: Puławska, Nałęczowska), m. Karczmiska e. nr 826 odc. Przybysławice - Strzelce, f. nr 830 w m. Bochotnica, Wierzchoniów, Wąwolnica 5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z 72 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy. 2. Zakres zamówienia : 1) Zadanie nr 1 - miasto Puławy: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 14 232 mb; 28 464 m^2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 22 592 mb; 50 476 m^2 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) - 5 209 m^2 4.Tereny zielone - 67 500 m^2 5. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 151 649 m^2 Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - listopad 2017, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie marzec - listopad 2017, d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie marzec - listopad 2017, e) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017, f) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec - grudzień 2017 2) Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 5 177 mb; 10 354 m^2 2. Chodniki (maks.) - 6 758 mb; 10 497 m^2 3. Tereny zielone - 20 800 m^2 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 41 651 m^2 Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - listopad 2017, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie marzec - listopad 2017, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec - grudzień 2017 3) Zadanie nr 3 miasto Dęblin: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 4 345 mb; 8 690 m^2 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 6 281 mb; 14 717 m^2 3. Tereny zielone - 49 600 m^2 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 73 007 m^2 Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - listopad 2017, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie marzec - listopad 2017, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec - grudzień 2017 m. Stężyca: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 3 065 mb; 3 065 m^2 Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017, b) 3-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - listopad 2017, 4) Zadanie nr 4 OD Puławy: na odcinkach dróg wojewódzkich nr: - 824: od km 20+888 do km 22+453 (m. Bochotnica) - 824: od km 34+438 do km 35+050 (m. Karczmiska) - 826: od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600 (odc. Przybysławice - Strzelce) - 830: od km 39+362 do km 39+887 (m. Wierzchoniów) - 830: od km 41+778 do km 41+ 927 (m. Bochotnica) - 830: od km 28+230 do km 29+670 (m. Wąwolnica) - 874 most przez rz. Wisłę w m. Puławy - 874: odcinek Góra Puławska - Klikawa - 738: od km 21+345 do km 21+560, str. L i P oraz od km 24+000 do km 25+050, str. L i od km 24+200 do km 25+050, str. P. (ul. Kozienicka) - 743: od km 0+000 do km 0+700, str. L i P (ul. Janowiecka) Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 18 292 mb; 18 292 m^2 2. Chodniki (maks.) - 14 597 mb; 25 838 m^2 Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z maksymalnie 72 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze oraz w warunkach realizacji umowy i standardach jakościowych prac. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności zmiany umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę do zmiany zakresu zamówienia poprzez zmiany wielkości oczyszczanych powierzchni (zadania nr 1 - 4), ilości opróżnianych śmietniczek (zadanie nr 5) lub krotności wykonywanych usług. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie oraz załącznikami: przedmiar i warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac, w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013, poz. Nr 21 z późn. zamian.). Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie zadań nr: 1 - 4 czynności operatora zamiatarki, a w zakresie zadania nr 5 pracowników w liczbie odpowiadającej dwóm pełnym etatom przy wykonywaniu czynności opróżniania śmietniczek ulicznych i wywozu odpadów. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 15. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 16. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90512100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - na terenie miasta Puławy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT56969.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.,  ,  ul. Dęblińska 2,  24-100,  Puławy,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61526.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61526.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68294.21
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - na terenie miasta Nałęczów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18011.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19452.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19452.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19452.85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - na terenie miasta Dęblin i m. Stężyca
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26337.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28445.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28445.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28886.47
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - wzdłuż dróg nr: 738, 743, 824, 826, 830 i 874
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7060.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOREKO Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7625.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7625.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8817.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie nr 5: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach - odbiór śmieci ze śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmian.). Uzasadnienie faktyczne: Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że zapisy pkt. III.9. SIWZ w zakresie zadania nr 5, dotyczące stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności przy realizacji zamówienia są niespójne z wartością przedmiotowego zadania, określoną w załączniku I "Informacje dotyczące ofert częściowych" - część 5, pkt. 3) ogłoszenia o zamówieniu i kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania nr 5. Wada ta jest zdaniem Zamawiającego niemożliwa do usunięcia, a prowadzenie dalszych czynności mogłoby doprowadzić do zawarcia umowy podlegającej unieważnieniu w oparciu o art. 146 ust. 6 ustawy PZP.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.