eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Świdnik: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 516802 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469662 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich o minimalnym okresie gwarancji: 1. komputer biurowy - 15 sztuk; 2. drukarka laserowa - 25 sztuk; 3. drukarka laserowa kolorowa - 3 sztuki; 4. urządzenie wielofunkcyjne - 4 sztuki; 5. dysk twardy 2,5 cala 500 GB - 5 sztuk; 6. dysków twardych zewnętrznych 2,5 cala 2 TB - 3 sztuki; 7. dysk twardy zewnętrzny 2,5 cala 1 TB - 5 sztuk; 8. myszy - 40 sztuk; 9. klawiatury - 40 sztuk; 10. głośniki komputerowe - 30 sztuk; 11. pendrive 64 GB- 8 sztuk; 12. pendrive 16 GB - 30 sztuk; 13. maintenance Kit do drukarki HP P4015 - 6 sztuk; 14. rolka pobierająca podajnika ręcznego do drukarki HP P2055dn - 20 sztuk; 15. rolka pobierająca podajnika automatycznego do drukarki HP P2055dn - 20 sztuk; 16. folia grzałek do drukarki HP P2055dn - 20 sztuk; 17. fuser do drukarki HP P2055dn - 15 sztuk; 18. pamięć RAM DDR3 DIMM 2 GB - 20 sztuk; 19. pamięć RAM DDR3 DIMM 4 GB - 10 sztuk; 20. pamięć RAM DDR2 DIMM 2 GB - 30 sztuk; 21. pamięć RAM dedykowana dla serwera IBM X3650M3 - 4 sztuki; 22. przełącznik sieciowy 8-portowy - 10 sztuk; 23. listwa zasilająca 3 m - 50 sztuk; 24. patchcord 1 m - 20 sztuk; 25. patchcord 3 m - 50 sztuk; 26. patchcord 5 m - 35 sztuk; 27. patchcord 10 m - 15 sztuk; 28. bateria BIOS - 50 sztuk; 29. tablet - 7 sztuk; 30. formatter replacement Kit do drukarki HP Color CP3525dn - 1 sztuka; 31. kabli instalacyjnych UTP 4x2 (1 rolka) - 1 rolka - 305 metrów; 32. Karta graficzna - 4 sztuki; 33. Laptop - 15 sztuk. Wszystkie egzemplarze sprzętu/akcesoriów danego rodzaju muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu. Wszystkie egzemplarze oferowanych monitorów wchodzących w skład zamawianych zestawów komputerowych muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji i rękojmi zawarte zostały we wzorze umowy, który to stanowi integralną część s.i.w.z. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do s.i.w.z.). W załączniku nr 1 do s.i.w.z. poza parametrami, określone zostały konfiguracje oraz inne wymagania jakie sprzęt musi spełnić, a także wymagane ilości. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Specyfikacji technicznej, w której zamieści wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania wynikające z opracowanego przez Zamawiającego dokumentu stanowiącego załącznik nr 1 do s.i.w.z. Złożona przez Wykonawcę Specyfikacja techniczna stanowić będzie element oferty i w związku z tym nie będzie ona podlegała uzupełnieniu zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy. 2. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w terminie 14 dni liczonych od dnia zawarcia (podpisana) Umowy do budynku położonego w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18. Sprzęt/akcesoria stanowiące przedmiot umowy może być dostarczony jednorazowo lub w kilku dostawach częściowych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie rozładowanie i złożenie dostarczonego sprzętu lub akcesoriów w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego. 3. Ze względu na specyfikę Zamawiającego, zaoferowana cena jednostkowa (za sztukę) w odniesieniu do poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3 499.00 zł (brutto). 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za należyte, w szczególności terminowe wykonanie zamówienia, także w okresie gwarancji. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.35 - 30.23.31.35 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 33.19.51.00 - Monitory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO Sp. z o.o. Sp. Komandytowo - Akcyjna, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210072,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244706,04

  • Oferta z najniższą ceną: 238348,93 / Oferta z najwyższą ceną: 244706,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.