eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 5 w Namys³owie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-02-09



Og³oszenie nr 516621-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.

Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa: Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 5 w Namys³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000, ul. ul. Stanis³awa Dubois  3 , 46100   Namys³ów, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.namyslow.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.namyslow.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miejski w Namys³owie, sekretariat, budynek A, pokój Nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 5 w Namys³owie
Numer referencyjny: ZP.271.36.2018.KK
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szko³y Podstawowej Nr 5 w Namys³owie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do siwz. 3.2 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizuj±cych czynno¶ci w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w bran¿y budowlanej, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Wymagania okre¶laj±ce w szczególno¶ci sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiaj±cy wymaga przeniesienia praw w³asno¶ci intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.Zakres zadania przewiduje wykonanie robot termomodernizacyjnych, remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych i obejmuje w szczególno¶ci: 1. Dach: a) rozbiórka istniej±cego pokrycia dachowego z blachodachówki oraz z papy bitumicznej na zadaszeniach nad wej¶ciami i lukarnami wraz z rozbiórk± obróbek blacharskich; b) rozbiórka deskowania dachu nad lukarnami; c) uzupe³nienie przewodów kominowych z wyprowadzeniem ponad dach wraz z wykonaniem tynków na kominie, czapki kominowej ¿elbetowej z kapinosem zabezpieczonej przeciwwilgociowo ¶rodkiem bitumicznym poprzez 2-krotne posmarowanie; wymiana tynków cementowo-wapiennych na kominach w czê¶ci strychowej i ponad dachem, pomalowanie 2-krotne kominów farb± emulsyjn± elewacyjn±; d) wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybobójczej poprzez 3-krotne posmarowanie konstrukcji wiê¼by dachowej i stropów drewnianych ¶rodkiem typu FOBOS M4 lub o równowa¿nych parametrach; e) monta¿ kontr³at drewnianych 6/2 cm z drewna impregnowanego; f) wymiana ³acenia po³aci dachowych 6/4 cm oraz deskowania nad lukarnami z drewna impregnowanego z za³o¿eniem folii dachowej paroprzepuszczalnej o paroprzepuszczalno¶ci min. 1200 g/m2; g) wymiana desek okapowych i wiatrowych z desek impregnowanych o grubo¶ci 32 mm zabezpieczonych lakierobejc±; h) monta¿ obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki; i) wykonanie pokrycia dachu z blachy dachówkopodobnej w kolorze ceglastym (po akceptacji Zamawiaj±cego) spe³niaj±cej parametry: kolor ceglasty, grubo¶æ pow³oki min. 35 um, odporno¶æ na zarysowania >= 1500, odporno¶æ na korozjê - C3, odporno¶æ na UV - RUV3; j) pokrycie 2-warstwowe zadaszeñ nad wej¶ciami oraz lukarn pap± termozgrzewaln± modyfikowan± SBS; papa wierzchniego krycia o grubo¶ci min. 5 mm z wk³adk± zbroj±c± o gramaturze min. 1200 g/m2; k) monta¿ rynien dachowych i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki lub zbli¿onym (po akceptacji Zamawiaj±cego); l) wykonanie konstrukcji do monta¿u okien dachowych i monta¿ okien po³aciowych wraz z obróbkami blacharskimi i wykoñczeniowymi; m) monta¿ wy³azów dachowych fabrycznie wykoñczonych; n) monta¿ p³otków ¶niegowych i ³aw kominiarskich prefabrykowanych i kominków wentylacyjnych fabrycznie wykoñczonych. 2. Podpiwniczenie: a) wykucie z muru drzwi wewnêtrznych; b) rozebranie ¶cianek dzia³owych kabin ustêpowych; c) skucie istniej±cej ok³adziny ¶ciennej z p³ytek ceramicznych i posadzkowej z p³ytek ceramicznych; d) zerwanie istniej±cej wyk³adziny rulonowej PCV; e) skucie tynków wewnêtrznych cementowo-wapiennych z sufitów i ¶cian; f) rozbiórka istniej±cych posadzek i pod³o¿y betonowych; g) usuniêcie z budynku pod³o¿a gruntowego (piaskowego) w celu obni¿enia poziomu posadzki w czê¶ci podpiwniczenia dla uzyskania wysoko¶ci kondygnacji netto 2,54 m; h) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murów podpiwniczenia w poziomie projektowanej izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej metod± iniekcji grawitacyjnej; i) wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych z wykonaniem projektowanych przesklepieñ i rozebranie istniej±cych ¶cianek z ceg³y pe³nej; j) wykonanie nowych ¶cianek oraz zamurowanie zbêdnych otworów z bloczków gazobetonowych; k) wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na sufitach i ¶cianach; l) wykonanie warstw posadzkowych - podsypka piaskowa zagêszczona o grubo¶ci 5 cm, pod³o¿e betonowe z betonu B-10 o grubo¶ci 8 cm, izolacja przeciwwilgociowa z folii izolacyjnej o grubo¶ci min. 0,2 mm, izolacja termiczna ze styropianu EPS 100 o grubo¶ci 10 cm, warstwa wyrównawcza posadzkowa z zaprawy cementowej o grubo¶ci 7 cm; ³) licowanie ¶cian pomieszczeñ sanitarnych do wysoko¶ci 2,05 m z zastosowaniem listew naro¿nikowych - kolorystyka i kszta³t p³ytek do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; m) wykonanie posadzek z wyk³adziny rulonowej 2-barwnej w pomieszczeniu lekcyjnym i w szatniach z wywiniêciem cokolików na ¶ciany na wysoko¶æ 10 cm: w pozosta³ych pomieszczeniach oraz na klatce schodowej ok³adzina z p³ytek gresowych lakierowanych antypo¶lizgowych z wykonaniem cokolików do wysoko¶ci 10 cm - wzory i kolorystyka posadzek do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; n) monta¿ stolarki drzwiowej wewnêtrznej fabrycznie wykoñczonej: drzwi oddzielaj±ce poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (korytarza) o odporno¶ci ogniowej EI30, do pomieszczenia wêz³a ciep³owniczego - EI60, pozosta³e fabrycznie wykoñczone z wype³nieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczaj±ce ¶ciany przed obiciem; o) malowanie tynków wewnêtrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; p) monta¿ systemowych ¶cianek ustêpowych z laminatu z drzwiami; r) monta¿ wewnêtrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubo¶ci 3 cm wystaj±cych ok. 5 cm poza lico ¶ciany; s) monta¿ kratek wentylacyjnych bez ¿aluzji o wymiarach 14x21 cm. 3. Parter: a) wykucie z muru drzwi wewnêtrznych; b) rozbiórka ¶cianek drewnianych w pomieszczeniu sekretariatu; c) rozbiórka wyk³adzin pod³ogowych rulonowych oraz ok³adzin ¶ciennych i posadzkowych z p³ytek ceramicznych wraz z warstwami podposadzkowymi (p³yty wiórowe, p³yty pil¶niowe, pod³ogi z desek oraz zasypki pod³ogowe); d) przestawienie ¶cianek dzia³owych w wc z uzupe³nieniem tynków; e) wykonanie warstwy wyrównawczej podposadzkowej z zaprawy cementowej o grubo¶ci 7 cm zbrojonej matami zbrojeniowymi z drutu o grubo¶ci 3 mm o oczkach 15/15 cm; f) wykonanie warstwy wyrównuj±cej z zaprawy samopoziomuj±cej o grubo¶ci 5 mm pod wyk³adziny rulonowe; g) wykonanie posadzek z p³ytek gresowych lakierowanych antypo¶lizgowych oraz ok³adzin ¶ciennych z p³ytek w pomieszczeniach sanitarnych - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; h) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniêtymi na ¶ciany na wysoko¶æ 10 cm (sale lekcyjne z zapleczem, sekretariat, pokój dyrektora) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; i) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnêtrznych, zagruntowanie oraz wykonanie g³adzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); j) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; k) wykonanie ok³adziny z p³yt GKF o grubo¶ci 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporno¶ci ogniowej REI60 wraz z obudow± kana³ów wentylacji nawiewno-wywiewnej; l) monta¿ wewnêtrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubo¶ci 3 cm wystaj±cych ok. 5 cm poza lico ¶ciany; ³) monta¿ kratek wentylacyjnych bez ¿aluzji o wymiarach 14x21 cm; m) malowanie tynków wewnêtrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; n) monta¿ stolarki drzwiowej wewnêtrznej fabrycznie wykoñczonej: drzwi oddzielaj±ce poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporno¶ci ogniowej EI30, pozosta³e fabrycznie wykoñczone z wype³nieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe; w drzwiach do pomieszczeñ sanitarnych - zamki ³azienkowe oraz otwory nawiewne o ³±cznym przekroju min. 200 cm2 - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczaj±ce ¶ciany przed obiciem; 4. I piêtro: a) wykucie z muru drzwi wewnêtrznych; b) rozbiórka wyk³adzin pod³ogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (p³yty wiórowe, p³yty pil¶niowe, pod³ogi z desek oraz zasypki pod³ogowe); c) wykonanie izolacji z we³ny mineralnej o grubo¶ci 20 cm pomiêdzy belkami stropowymi; d) monta¿ p³yt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo o 1/3 szeroko¶ci p³yty; e) wykonanie ¶cianki dzia³owej dla wydzielenia pomieszczenia dla personelu w systemie EI30; f) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniêtymi na ¶ciany na wysoko¶æ 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie personelu) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; g) wykonanie ok³adziny ¶ciennej z p³ytek ceramicznych w pomieszczeniu personelu (fartuch przy umywalce 1,20x1,50 m - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym); h) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnêtrznych, zagruntowanie oraz wykonanie g³adzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); i) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; j) wykonanie ok³adziny z p³yt GKF o grubo¶ci 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporno¶ci ogniowej REI60 wraz z obudow± kana³ów wentylacji nawiewno-wywiewnej; k) monta¿ wewnêtrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubo¶ci 3 cm wystaj±cych ok. 5 cm poza lico ¶ciany; l) monta¿ kratek wentylacyjnych bez ¿aluzji o wymiarach 14x21 cm; ³) malowanie tynków wewnêtrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; m) monta¿ stolarki drzwiowej wewnêtrznej fabrycznie wykoñczonej: drzwi oddzielaj±ce poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporno¶ci ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczaj±ce ¶ciany przed obiciem; 5. Poddasze: a) wykucie z muru drzwi wewnêtrznych; b) rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych; c) rozbiórka wyk³adzin pod³ogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (p³yty wiórowe, p³yty pil¶niowe, pod³ogi z desek oraz zasypki pod³ogowe); d) wymurowanie w czê¶ci rozebranego komina z wyprowadzeniem ponad dach wraz z uzupe³nieniem tynków i wykonaniem czapki kominowej betonowej zbrojonej; e) wykonanie izolacji z we³ny mineralnej o grubo¶ci 20 cm pomiêdzy belkami stropowymi; f) uzupe³nienie konstrukcji stropu nad nowoprojektowanym pokojem nauczycielskim z drewna impregnowanego; g) monta¿ p³yt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo na 1/3 szeroko¶ci p³yty; h) wykonanie ¶cianek dzia³owych dla wydzielenia pokoju nauczycielskiego i w-c z izolacj± akustyczn± z we³ny mineralnej; i) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniêtymi na ¶ciany na wysoko¶æ 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie komputerowe, biblioteka, pokój nauczycielski i pomieszczenie pomocnicze) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; j) wykonanie posadzki i ok³adziny ¶ciennej (do wysoko¶ci 2,05 m) z p³ytek ceramicznych w pomieszczeniu wc - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; k) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnêtrznych, zagruntowanie oraz wykonanie g³adzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); l) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; ³) wykonanie zabudowy sufitów z p³yt GKF o grubo¶ci 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporno¶ci ogniowej REI60 wraz z obudow± kana³ów wentylacji nawiewno-wywiewnej; m) monta¿ wewnêtrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubo¶ci 3 cm wystaj±cych ok. 5 cm poza lico ¶ciany; n) malowanie tynków wewnêtrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi oraz lamperii farb± olejn± z 2-krotnym szpachlowaniem (pomieszczenie biblioteki, nr 6, 7 oraz nr 3) - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; o) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na bazie ¿ywicy - pomieszczenie nr 4; p) monta¿ stolarki drzwiowej wewnêtrznej fabrycznie wykoñczonej: drzwi oddzielaj±ce poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporno¶ci ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczaj±ce ¶ciany przed obiciem; r) monta¿ ¶cianki szklonej o odporno¶ci ogniowej EI60; s) monta¿ schodków opuszczanych o wymiarach 60x80 cm w klasie odporno¶ci ogniowej EI30; 6. Klatka schodowa: a) skucie cokolików na podestach i biegach schodowych; b) demonta¿ balustrad schodowych i pochwytów; c) usuniêcie lamperii z farby olejnej; d) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnêtrznych, zagruntowanie oraz wykonanie g³adzi gipsowych 2-warstwowych (bez lamperii), rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych; e) wyszpa³dowanie podstopnic schodów wewnêtrznych; f) wykonanie posadzek oraz ok³adzin stopni schodowych wraz z wykonaniem cokolików wys. 10 cm z p³ytek gresowych lakierowanych antypo¶lizgowych - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; g) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; h) wykonanie ok³adziny z p³yt GKF o grubo¶ci 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporno¶ci ogniowej REI60 wraz z obudow± kana³ów wentylacji nawiewno-wywiewnej; i) monta¿ wewnêtrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubo¶ci 3 cm wystaj±cych ok. 5 cm poza lico ¶ciany; j) malowanie tynków wewnêtrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; k) wykonanie lamperii do wysoko¶ci 150 cm (mierz±c od poziomu posadek i stopni schodowych) z tynku mozaikowego na bazie ¿ywicy (ca³o¶æ klatki schodowej) - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; l) wykonanie otworu w stropie i monta¿ klapy dymowej jednoskrzyd³owej o podstawie prostej wysoko¶ci 0,70 m o wymiarach 100x230 cm z owiewkami i dysz±; ³) monta¿ balustrad schodowych z rur ze stali nierdzewnej o wysoko¶ci 110 cm z zamontowanymi zabezpieczeniami uniemo¿liwiaj±cymi zje¿d¿anie po balustradzie (kulki o ¶rednicy 25 mm mocowane do pochwytu co ok. 150 cm - wg za³±czników Nr 1 i Nr 2); monta¿ pochwytów z rury nierdzewnej - schody wewnêtrzne wej¶ciowe oraz zej¶cie do czê¶ci podpiwniczenia; m) wywiezienie gruzu z rozbieranych elementów na sk³adowisko odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne wraz z kosztami sk³adowania materia³ów rozbiórkowych; n) monta¿ ga¶nic typu ABC o ³adunku 4 kg na ka¿de 50 m2 powierzchni po¿arowej budynku zakwalifikowanej do kategorii zagro¿enia ludzi Zl oraz 4 kg na ka¿de 300 m2 powierzchni zakwalifikowanej do kategorii PM; o) monta¿ oznakowania urz±dzeñ p.po¿arowych oraz dróg ewakuacyjnych. 7. Roboty dociepleniowe ¶cian, przegród zewnêtrznych i posadzki na gruncie: a) docieplenie ¶cian zewnêtrznych przy gruncie z zastosowaniem styropianu wodoodpornego XPS grubo¶ci 10 cm o wspó³czynniku l=0,031 W/mK wraz z robotami towarzysz±cymi: rozbiórka istniej±cego utwardzenia z p³yt chodnikowych betonowych i kostki betonowej, wykonanie wykopów w±skoprzestrzennych przy budynku do poziomu fundamentów, oczyszczenie istniej±cego pod³o¿a ¶cian, wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej poprzez 3-krotne posmarowanie roztworem bitumicznym na zimno, za³o¿enie folii kube³kowej, wykonanie zasypki piaskowej zagêszczanej warstwowo do stopnia Is=0,95, odtworzenie rozebranych nawierzchni utwardzonych; b) docieplenie ¶cian zewnêtrznych nadziemia budynku tzw. metod± lekk± z przygotowaniem pod³o¿a z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubo¶ci 14 cm (w o¶cie¿ach okiennych grubo¶ci 3 cm) o wspó³czynniku l=0,031 W/mK z zastosowaniem naro¿ników ochronnych - kolorystyka elewacji (kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez Zamawiaj±cego); wyprawa elewacyjna typu kornik o granulacji 2 mm z gotowej masy akrylowej; do wysoko¶ci 2,0 m od poziomu terenu nale¿y zastosowaæ dodatkow± warstwê siatki zbroj±cej; obowi±zkowo nale¿y zastosowaæ listwê startow± na cokole budynku: monta¿ i demonta¿ rusztowañ oraz ogrodzenie tymczasowe terenu, na którym bêd± prowadzone roboty i sk³adowane materia³y: uporz±dkowanie przyleg³ego terenu po zakoñczeniu robót - wyrównanie i obsianie traw± parkow±; c) docieplenie posadzek na gruncie w podpiwniczeniu z zastosowaniem styropianu podposadzkowego XPS 100 o grubo¶ci 5 cm wraz z robotami towarzysz±cymi: wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej o grubo¶ci min. 0,2 mm oraz wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej o grubo¶ci 70 mm z zastosowaniem zbrojenia rozproszonego; d) docieplenie stropu tarasu metod± BSO z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubo¶ci 18 cm z wykonaniem tynku cienkowarstwowego z gotowej masy akrylowej; e) docieplenie stropu nad poddaszem, a w tym rozbiórka istniej±cej pod³ogi drewnianej, usuniêcie zasypki-polepy, demonta¿ podsufitki z desek otynkowanych, uzupe³nienie drewnianej konstrukcji stropu na zaprojektowanymi pomieszczeniami poddasza, wykonanie ocieplenia z we³ny mineralnej o grubo¶ci 25 cm (15+10), za³o¿enie folii paroizolacyjnej od spodu stropu, wykonanie sufitu z p³yt GKF 2x15 mm na ruszcie metalowym w systemie danej firmy o odporno¶ci ogniowej REI60, wykonanie pod³ogi na poddaszu z p³yty OSB o grubo¶ci 25 mm; f) docieplenie dachu istniej±cych i projektowanych pomieszczeñ poddasza - rozbiórka istniej±cej podsufitki z desek tynkowanych, wykonanie docieplenia dachu nad pomieszczeniami poddasza we³n± mineraln± o grubo¶ci 30 cm, zabudowa skosów poddasza 2 p³yt± GKF o grubo¶ci 15 mm w systemie REI60; g) docieplenie stropodachu lukarn - rozbiórka deskowania dachu lukarn, rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych, monta¿ folii paroizolacyjnej oraz zabudowa sufitów 2 p³yt± GKF o grubo¶ci 15 mm w systemie REI60, wykonanie docieplenia z we³ny mineralnej o grubo¶ci 26 cm, wykonanie deskowania dachów z p³yt OSB o grubo¶ci 22 mm, monta¿ obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki, wykonanie pokrycia 1 x papa bitumiczna oraz 2 x papa termozgrzewalna (papa wierzchniego krycia o grubo¶ci min. 5 mm modyfikowana SBS z wk³adk± zbroj±c± min. 1200g/m2). 8. Wymiana stolarki okiennej: a) wymiana istniej±cej stolarki okiennej PCV na nowe okna z profili PCV w kolorze bia³ym; okna uchylno-rozwieralne o wspó³czynniku U<=0,9 w/m2K z wbudowanymi nawiewnikami higrosterowanymi; mechanizmy uchy³u skrzyde³ okiennych dostêpne z poziomu pod³ogi; b) monta¿ podokienników wewnêtrznych z konglomeratu pe³nego o grubo¶ci 2 cm, szeroko¶ci ok. 30 cm wystaj±ce 3 cm poza lico ¶cian - wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym; c) monta¿ okien po³aciowych o wymiarach 78x148 cm o wspó³czynniku U<=0,9 w/m2K. 9. Wymiana stolarki drzwiowej zewnêtrznej: a) wymiana drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych z profili PVC wzmocnionych o wspó³czynniku U<=1,3 w/m2K z samozamykaczami; w ka¿dych drzwiach zamontowane 2 zamki patentowe, zamiast klamek uchwyty trójk±tne; b) wymiana drzwi tarasowych z profili PVC o wspó³czynniku U<=0,9 w/m2K; uchylno-rozwieralnych. 10. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: a) demonta¿ istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych wraz z grzejnikami ¿eliwnymi cz³onowymi oraz p³ytowymi wraz z wywiezieniem zdemontowanych materia³ów do punktu z³omowania; b) monta¿ instalacji centralnego ogrzewania natynkowo z rur stalowych ocynkowanych ³±czonych na zaprasowane ³±czniki; c) monta¿ grzejników stalowych p³ytowych z zaworami termostatycznymi (wbudowanymi zaworami lub domontowanymi do grzejników wraz z g³owicami termostaycznymi); d) monta¿ w pomieszczeniach piwnicznych otulin termoizolacyjnych z ok³adzin± aluminiowa oraz samoprzylepn± zak³adk±; e) dokonanie prób, sprawdzeñ z dokonaniem regulacji potwierdzonych stosownymi protoko³ami; Ca³o¶æ instalacji nale¿y wykonaæ zgodnie z projektem instalacji centralnego ogrzewania. 11. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej: a) demonta¿ istniej±cej instalacji wodoci±gowej z rur stalowych wraz z demonta¿em osprzêtu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materia³ów do punktu z³omowania; b) demonta¿ istniej±cej instalacji kanalizacyjnej z rur ¿eliwnych i PVC wraz z demonta¿em osprzêtu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materia³ów do punktu utylizacji; c) monta¿ instalacji wodoci±gowej z rur miedzianych ³±czonych przez lutowanie w bruzdach instalacyjnych i otulinach termoizolacyjnych odpowiedniej grubo¶ci; d) monta¿ instalacji kanalizacyjnej z rur PVC ³±czonych na uszczelki pod posadzk± piwnicy i w bruzdach ¶ciennych z wyprowadzeniem ponad dach zakoñczonej kominkami wentylacyjnymi; e) monta¿ osprzêtu i wyposa¿enia sanitarnego wodno-kanalizacyjnego, w tym zawór antyska¿eniowy I gatunku; f) sprawdzenie, usprawnienie i spiêcie istniej±cej instalacji solarnej i zasobnika ciep³ej wody u¿ytkowej z nowo wykonan± instalacj± wodoci±gow±; g) dokonanie prób, sprawdzeñ potwierdzonych stosownymi protoko³ami, w tym próba szczelno¶ci, ci¶nieniowa, p³ukanie i dezynfekcja instalacji oraz badanie wody. Ca³o¶æ instalacji nale¿y wykonaæ zgodnie z projektem instalacji wodno-kanalizacyjnej. 12. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej: a) wykonanie przekuæ przez stropy i ¶ciany; b) monta¿ centrali nawiewno-wywiewnej przedstawionej w projekcie budowlanym lub o parametrach równowa¿nych; c) monta¿ przewodów kana³owych instalacji typu SPIRO instalacji z wraz z osprzêtem; d) wykonanie izolacji z we³ny szklanej z p³aszczem z folii aluminiowej; e) monta¿ wentylatorów ³azienkowych sprzê¿onych z wy³±cznikiem o¶wietlenia; f) monta¿ wentylatora dachowego o wydajno¶ci 500 m3/h; g) zabudowa kana³ów wentylacyjnych 2-warstwowa z p³yt GKF o grubo¶ci 2x15 mm w systemie EI60; h) monta¿ odcinaj±cej klapy p.po¿arowej z topikiem na przej¶ciu instalacji nawiewno-wywiewnej przez przegrody oddzielenia po¿arowego pomieszczeñ o ró¿nej klasyfikacji po¿arowej; i) na poziomie stropów co 2 kondygnacje szachty instalacyjne nale¿y zabezpieczyæ poprzez przegrody poziome odpowiadaj±ce klasyfikacji po¿arowej danego stropu; przepusty o ¶rednicy powy¿ej 0,04 m w ¶cianach i stropach nie bêd±cych elementami oddzielenia po¿arowego pomieszczeñ, dla których jest wymagana odpowiednia klasa odporno¶ci po¿arowej REI lub EI powinny mieæ odpowiedni± dla danej przegrody klasê odporno¶ci ogniowej tych przegród: wykonanie zabezpieczeñ nale¿y potwierdziæ wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy, b±d¼ pisemnym stosownym o¶wiadczeniem kierownika budowy; j) uruchomienie, wyregulowanie dzia³ania ca³ego systemu instalacji nawiewno-wywiewnej potwierdzone stosownym protoko³em. Ca³o¶æ instalacji nale¿y wykonaæ zgodnie z projektem budowlanym instalacji nawiewno- wywiewnej. 13. Wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej: a) demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z osprzêtem; b) wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej w obiekcie wraz z monta¿em osprzêtu, która obejmuje: instalacjê zasilenia gniazd i odbiorników elektrycznych, instalacjê o¶wietlenia podstawowego, o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacjê oddymiania klatki schodowej, instalacjê odgromow± wraz z wykonaniem uziomu otokowego. Instalacja odgromowa winna byæ wykonana z prêta ocynkowanego O8 mm oraz bednarki ocynkowanej; na zwodach pionowych z³±cza kontrolne; Po wykonaniu instalacji nale¿y sporz±dziæ dokumentacjê powykonawcz± (pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej oraz badanie natê¿enia o¶wietlenia w poszczególnych pomieszczeniach i przy urz±dzeniach p.po¿. - protoko³y z pomiarów, sprawdzeñ dzia³ania urz±dzeñ i osprzêtu p. po¿arowego). 14. Roboty towarzysz±ce: a) obsadzenie ¶ciany zachodniej budynku pn±czami samoczepnymi (bluszcz pospolity "Bia³ystok") w pojemnikach C-3 o wysoko¶ci ro¶lin 100-120 cm, rozstaw ro¶lin - co 50 cm; b) modernizacja instalacji c.w.u. poprzez zamontowanie dodatkowego zestawu solarnego w oparciu o odpowiedni podgrzewacz biwalentny oraz pozosta³e niezbêdne elementy instalacji wraz z wykonaniem koniecznych rozprowadzeñ c.w.u. i w³±czeniem do istniej±cej instalacji solarnej z dokonaniem próby dzia³ania ca³ego zestawu solarnego; b) wyposa¿enie obiektu w sprzêt ga¶niczy i oznakowanie dróg ewakuacyjnych, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, ga¶nice w ilo¶ci min. 2 kg na 50 m2, piktogramy oznaczenia dróg i wyj¶æ ewakuacyjnych, lokalizacji ga¶nic oraz kierunków otwierania drzwi itp. Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji zadania musz± posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu). Roboty objête umow± nale¿y wykonaæ zgodnie m.in. z: ? projektami budowlanymi, ? szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ? ekspertyz± techniczn± przeciwpo¿arow±, ? opisem przedmiotu zamówienia, okre¶lonym w tej specyfikacji, oraz ? ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.), ? ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z pó¼n. zm.), ? rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2285) oraz zgodnie ze sztuk± budowlan± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, ? wszelkimi innymi obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót budowlanych i instalacyjnych jako element pomocniczy. Uwagi: Przed z³o¿eniem oferty mo¿na zapoznaæ siê z obiektem objêtym przedmiotem zamówienia w celu sporz±dzenia nale¿nej wyceny. Wszystkie nazwy w³asne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e przedmiarach nale¿y traktowaæ jako okre¶lenie standardu urz±dzeñ, materia³ów i rozwi±zañ technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urz±dzeñ powinny byæ co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urz±dzeñ i ich po³±czeñ musz± byæ zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach.

II.5) G³ówny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-05-01   lub zakoñczenia: 2018-08-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e: ? wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie budowy/przebudowy/remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku mieszkalnego o kubaturze nie mniejszej ni¿ 1.500,00 m3. W przypadku wykazania przez Wykonawcê wiêkszej ilo¶ci robót, Zamawiaj±cy w celu dokonania oceny spe³nienia w/w warunku bêdzie bra³ pod uwagê tylko ilo¶æ robót wymaganych przez Zamawiaj±cego. Do wykazanych pozycji musz± byæ za³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. ? ¿e bêdzie dysponowa³: ? kierownikiem budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), ? kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), ? kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne). Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi wykazaæ, ¿e bêdzie dysponowaæ osob± posiadaj±c± kwalifikacje do kierowania: ? robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), ? robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), ? robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), w kraju siedziby lub zamieszkania, je¶li takie obowi±zuj± w danym kraju. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków oraz przes³anek braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wed³ug formu³y "spe³nia - nie spe³nia".
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (zamiast odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej).W/w dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa wy¿ej, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosuje siê. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: nie dotyczy. b) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: ? wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, ? wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 19.500,00 z³ (s³ownie z³otych: dziewiêtna¶cie tysiêcy piêæset 00/100).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w og³oszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w³a¶ciwej dla przetargu, o którym mowa w niniejszej umowie, tj. w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 1. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji zamówienia okre¶lonego w umowie w § 3 ust. 2 ze wzglêdu na: a) brak mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeñ - nie by³o mo¿liwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zosta³o przerwane) lub b) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (o czas niezbêdny do wykonania zamówienia) lub c) wstrzymanie prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeñ - nie by³o mo¿liwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zosta³o przerwane). 3. W przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej w ust. 2 - termin umowny ulegnie przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie d³u¿szy ni¿ czas trwania przeszkody. 4. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów, Wykonawca winien poinformowaæ Zamawiaj±cego pisemnie i natychmiast odnotowaæ to w dzienniku budowy. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o warto¶æ robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu umowy. Warto¶æ tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzêtu budowlanego i materia³ów budowlanych. 6. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 7; 5) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 7. Zmianê postanowieñ zawartych w umowie uznaje siê za istotn±, je¿eli: 1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby by³y postawione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postêpowaniu wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, b) zmiana narusza równowagê ekonomiczn± umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy, d) polega na zast±pieniu Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc±, w przypadkach innych ni¿ wymienione w ust. 6 pkt 3. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór Wykonawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej ilo¶ci podmiotów zainteresowanych t± procedur±. 9. W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ sposobu wykonania robót lub ich zakresu, je¿eli w trakcie realizacji pojawi± siê okoliczno¶ci uzasadniaj±ce powy¿sze, a wynikaj±ce z uzyskanych uzgodnieñ i opinii, uwarunkowañ technicznych, gruntowych lub dokumentacyjnych. 10. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zaakceptowane przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.