eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Termomodernizacja Żłobka nr 10.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Kędzierzyn-Koźle: Termomodernizacja Żłobka nr 10.
Numer ogłoszenia: 51655 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, fax 077 4050379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Żłobka nr 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis zakresu rzeczowego 2.1 Roboty budowlane : - termomodernizacja istniejącego budynku żłobka nr 10, - przebudowa wejścia i dostosowanie obiektu dla osób niepełnonsprawnych, - remont istniejących chodników oraz nowe chodniki, - wymiana istniejącego ogrodzenia, - podział istniejącego terenu na ogród dla Dziennego Pobytu, - plac zabaw dla dzieci, - wykonanie dodatkowego wejścia na posesję od strony osiedla 2.2 Roboty elektryczne: - urządzenia rozdzielcze i wewnętrzna linia zasilająca, - instalacja oświetleniowa, - instalacja światła ewakuacyjnego, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja przeciwporażeniowa, połączeń wyrównawczych, - instalacja oddymiania klatki schodowej, - ochrona przeciwprzepięciowa. 2.3 Roboty sanitarne: - wymiana całości instalacji c.o., - doprowadzenie powietrza do rozdzielni posiłków. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1.Projekt wykonawczy, termomodernizacji żłobka wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych wykonany przez Pracownię Projektową ,,Projekt studio 2000z Opola, arch. Beata Domińczyk-Łyśniewska-architektura 2.Projekt termomodernizacji i rozbudowy strefy wejściowej z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych dla budynku żłobka nr 10 w K-Koźlu wykonany przez Pracownię Projektową ,,Projekt studio 2000z Opola, mgr inż. K.Giesa, instalacje elektryczne 3. Projekt termomodernizacji i rozbudowy strefy wejściowej z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych budynku żłobka nr 10 w K-Koźlu wykonany przez Pracownię Projektową ,,Projekt studio 2000z Opola, mgr inż. M.Świątkiewicz, instalacje sanitarne. 4. Projekt wykonawczy, termomodernizacji żłobka wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych wykonany przez Pracownię Projektową ,,Projekt studio 2000z Opola, mgr inż. M. Jakubowicz,konstrukcja 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokonaną wizję lokalną).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Akceptacja warunków finansowania zamówienia., Zaakceptowanie finansowania zamówienia a tym samym płatnaści przez Zamawiającego jak niżej: - w 2008r. płatne do wartości wynikającej z oferty , Gwarancja., Udzielenie na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad / usterek / awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od zamawiającego., Harmonogram realizacji robót budowlanych., Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego., Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 13.03.2003r do 12.03.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych na wartość, co najmniej 500000,0 zł, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Przeprowadzenie wizji lokalnej., Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu lub obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem., Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekono-micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200000,0 lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości, - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 200000,0 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 5 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany pod słowem akceptuję przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Formularz oferty., Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku nr 1 podpisanego przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Formularz oferty., Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku Nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Harmonogram., Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk Nr 2 SIWZ)., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 4 SIWZ) robót wykonanych okresie od 13.03.2003r do 12.03.2008r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Informacja z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt. 4-8, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prze-stępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwier-dzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto po-stępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Oświadczenie w związku z art. 22 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 3 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Oświadczenie w związku z art. 22 Ustawy Pzp., - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego po-twierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podat-ków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności., - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi reje-stracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, - Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Formularz oferty., Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku Nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 8 SIWZ., Informacja z banku., - Informacja banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej od 200000,00 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku., Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 12:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.