eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-02-25



Ogłoszenie nr 516457-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.

Gmina Rzekuń: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul. Kościuszki  33 , 07-411  Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 7617301 w. 47, e-mail awierzba@rzekun.net, faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
ww.rzekun.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rzekun.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.
Numer referencyjny: FPZ.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Charakterystyka Gminy Rzekuń: o Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 087,25 ha; o Liczba mieszkańców Gminy Rzekuń wynosi 9954 st. na 13.12.2019 r. dane według złożonych deklaracji. o Na terenie gminy Rzekuń znajduje się 21 miejscowości, w tym 2 948 punktów odbioru odpadów - dane według złożonych deklaracji (na dzień 13.12.2019 r.). W zabudowie jednorodzinnej jest 2 945 gospodarstw domowych, natomiast w 3 budynkach zabudowy wielorodzinnej znajduje się 47 gospodarstw domowych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzekuń, na których zamieszkują mieszkańcy i ich transporcie do Ostrołęckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.- instalacja komunalna ul. gen. T. Turskiego 4 Ostrołęka - do tej instalacji Wykonawca będzie przekazywać wszystkie odpady komunalne (segregowane i niesegregowane) odbierane od nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rzekuń. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność gospodarczą winni zawrzeć odrębne umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności). 3) Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości 1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1.1. Odbioru każdej ilości odpadów komunalnych wytworzonych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rzekuń, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z należytą starannością, jakiej wymaga się od profesjonalnego przedsiębiorcy świadczącego usługi w tym zakresie. 1.2. Wyposażenia na czas obowiązywania umowy nieodpłatnie w niezbędne urządzenia do gromadzenia odpadów z terenu nieruchomości (worki), które Wykonawca pozostawi w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego. Ilość worków, które zapewni Wykonawca w ramach umowy szczegółowo opisana jest w punkcie 9 ppkt 2. Uwaga: Mieszkańcy Gminy Rzekuń na czas realizacji umowy będą posiadać pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych. 1.3. Wykonania (przed przystąpieniem do świadczenia usług na okres obowiązywania umowy) szczegółowego harmonogramu odbioru odpadów komunalnych (w formie papierowej i elektronicznej np. kalendarz w formacie A4) z poszczególnych miejscowości położonych na obszarze gminy Rzekuń, zgodnego z częstotliwościami odbioru odpadów wskazanych w punkcie 7 ppkt 1 oraz ulotki informacyjnej dotyczącej szczegółowych zasad i wymogów w zakresie segregacji odpadów (w formie papierowej i elektronicznej) w porozumieniu z Zamawiającym. Szczegóły dotyczące treści harmonogramu oraz ulotki informacyjnej Wykonawca przedstawi najpóźniej w dniu podpisania umowy. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże harmonogram oraz ulotki informacyjne każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej (ilość harmonogramów oraz ulotek informacyjnych dostosowana do ilości nieruchomości zamieszkałych): a) dla zabudowy jednorodzinnej - 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, b) dla zabudowy wielolokalowej - 1 egzemplarz w formie papierowej dla zarządcy nieruchomości, jak również udostępni te treści na swojej stronie internetowej i eksponować je będzie przez cały okres, na jaki został przygotowany. Zamawiający umieści te informacje również na własnej stronie internetowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamieszczenia w harmonogramie informacji o terminach płatności za odbiór odpadów komunalnych oraz danych kontaktowych Koordynatorów z obydwu stron. 1.4. Nie mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Rzekuń. Zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz odbierania odpadów, które nie są objęte gminnym system gospodarki odpadami. 1.5. Monitorowania, należytego wypełniania przez Właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnego z zasadami ustalonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń oraz w uchwale w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń i zagospodarowanie tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za zagospodarowanie odpadami komunalnymi. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną (poczta e-mail), lecz nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji i dołączyć do zgłoszenia niezbędną dokumentację w formie informacji pisemnej i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Powiadomienie powinno zawierać niezbędną dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości, np. wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych, adres nieruchomości, z której odebrano odpady komunalne i zdjęcie fotograficzne w postaci papierowej lub cyfrowej na poziomie świadczącym, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy. Dodatkowo wykonawca pozostawi na nieruchomości pisemną informację o okolicznościach nieodebrania odpadów, ze wskazaniem, że zostaną one odebrane w sposób zmieszany oraz, że właściciel nieruchomości zostanie obciążony wyższą opłatą za odbiór odpadów zmieszanych. 1.7. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Rzekuń na legalizowanej wadze w punkcie zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do zagospodarowania, po każdym zapełnieniu pojazdu transportującego odpadami z terenu gminy Rzekuń. 1.8. Odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego - zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru i przewozu, a w przypadku wysypania - zebrania odpadów leżących obok pojemników, worków lub altan śmietnikowych lub w innych miejscach. 1.9. Ponoszenia odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych należących do Gminy Rzekuń oraz właścicieli nieruchomości powstałych z winy Wykonawcy podczas odbioru odpadów komunalnych i do niezwłocznej bezpłatnej wymiany pojemników w przypadku ww. sytuacji na taki sam (wraz z jego oznaczeniem). 1.10. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 1.11. W uzasadnionych przypadkach, na które Wykonawca nie ma wpływu (złe warunki atmosferyczne- zima, brak dojazdu), po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego (w formie elektronicznej) dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu wskazanego w harmonogramie wywozu, do 3-5 dni bez ponoszenia konsekwencji finansowych przez Wykonawcę (Wykonawca nie jest zwolniony z odbioru odpadów z posesji, do których nie mógł dojechać). 1.12. Zapewnienia wykonania przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym. 1.13. Pojazdy Wykonawcy, w trakcie realizacji usług odbioru odpadów realizowanych na rzecz Zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów, które nie są objęte gminnym system gospodarki odpadami. 1.14. Przekazanie niezwłocznie informacji dotyczących realizacji Umowy na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od otrzymania żądania. 1.15. Przestrzeganie poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż dla wykonywania Umowy w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 1.16. Zapewnienia przez cały okres realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym systemu monitorowania pracy sprzętu obejmującego: a) monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojowych oraz wykonanych czynności w szczególności załadunku i wyładunku odpadów z podaniem czasu lokalnego zdarzeń b) odwzorowanie przebytej trasy pojazdu na mapie cyfrowej z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca (adresu) wykonywania czynności, w szczególności załadunku i wyładunku odpadów c) odtwarzanie i analizę "historii" pracy sprzętu z okresu realizacji umowy udostępniane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego, d) wyposażenia wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy w urządzenia monitorujące ich pracę i lokalizację, e) zapewnienie nieprzerwanego dostępu do narzędzia z interfejsem webowym (dostępnym przez przeglądarkę internetową), za pośrednictwem sieci Internet, umożliwiającym dostęp do aktualnych danych opisanych w punktach a-c do w dowolnym czasie. Dostęp do interfejsu będzie wymagał uwierzytelnienia danymi dostarczonymi przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania dowolnej ilości danych uwierzytelniających/ kont bez dodatkowych opłat i przekazania tych danych innym podmiotom do stosowania. Interfejs powinien mieć możliwość utworzenia kont z dostępem "read only", które Zamawiający będzie mógł udostępnić publicznie. Dostępność interfejsu to 99% w stosunku miesięcznym. 1.17. Wykonywania przedmiotu umowy pojazdami specjalistycznymi. 1.18. W każdym przypadku nałożenia przez instytucje zewnętrzne na Gminę kar z tytułu niedopełnienia obowiązków w zakresie odbioru odpadów Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowań w takiej samej wysokości w drodze cywilnej. 1.18. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania odpadów na własny koszt do innych instalacji w przypadku awarii instalacji wskazanej przez Zamawiającego. 4) Wymagania dotyczące przekazywanej dokumentacji przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest do okazania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. Wyżej wymienione dane Wykonawca usługi powinien przechowywać przez cały okres trwania umowy. 2. Przedkładania Zamawiającemu: a) comiesięcznych raportów w formie pisemnej dotyczących ilości i rodzaju odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Rzekuń do każdego 10 dnia miesiąca po danym zakończonym miesiącu. b) w dniu odbioru odpadów drogą elektroniczną do godziny 8.00 numerów rejestracyjnych aut, które danego dnia odbierają odpady w ramach umowy. 3. Niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach lub workach bądź też w przypadku stwierdzenia innych rodzajów odpadów zebranych przez właścicieli nieruchomości (w tym odpadów niebezpiecznych lub pochodzących z wykonywanej przez właściciela nieruchomości działalności gospodarczej i itp.). Informacja w postaci papierowej oraz elektronicznej powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń, b) zdjęcia w postaci papierowej lub cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy, c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenie przez nich przekazane. 5) Wymogi dotyczące standardów sanitarnych dotyczących wykonywania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając wszystkie przepisy z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), w tym zgodnie z art. 9d ust. 1 i ust. 2 tej ustawy oraz spełniania wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz.122); 6) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej wskazanej przez Zamawiającego z zachowaniem zasad rozładunku odpadów obowiązujących w danej instalacji (oddzielne ważenie odpadów według kodu, weryfikacja zawartości worków, rozładunek według kodów na wyznaczone place lub do wyznaczonych urządzeń) oraz do przestrzegania panującego na jej terenie regulaminu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy, zapewniając minimalną uciążliwość dla właścicieli nieruchomości z terenu Gminy. 3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi załadunku, przeładunku, magazynowania, transportu, spełniania wymogów Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 7) Sposób i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę usługi 1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zbiórki odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w sposób zgodny z terminami ich odbioru w porozumieniu z Zamawiającym (z częstotliwościami zgodnymi z określonymi w SIWZ oraz zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów) z podziałem na następujące frakcje, tj.: - odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) zgromadzone w pojemnikach i/lub workach o minimalnej pojemności 120 l, wystawione przez właściciela nieruchomości przed nieruchomość lub w wyznaczonych miejscach odbioru (np. altanach śmieciowych w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej) w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, odbierane, w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych, a w pozostałym okresie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w odstępach nie mniejszych niż 13 dni i nie większych niż 21 dni pomiędzy odbiorami; - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny (metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) zgromadzone w pojemnikach i/lub workach o minimalnej pojemności 120 l wystawione przez właściciela nieruchomości przed nieruchomość lub w wyznaczonych miejscach odbioru (np. altanach śmieciowych w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej), w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, nie rzadziej niż raz w miesiącu w odstępach nie większych niż 35 dni pomiędzy odbiorami, - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny papier (papier, tektura, opakowania tekturowe, itp.) zgromadzone w pojemnikach i/lub workach o minimalnej pojemności 120 l wystawione przez właściciela nieruchomości przed nieruchomość lub w wyznaczonych miejscach odbioru (np. altanach śmieciowych w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej), w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, raz na kwartał w odstępach nie większych niż 98 dni pomiędzy odbiorami, - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny szkło (szkło białe, kolorowe i mieszane) zgromadzone w pojemnikach i/lub workach o minimalnej pojemności 120 l wystawione przez właściciela nieruchomości przed nieruchomość lub w wyznaczonych miejscach odbioru (np. altanach śmieciowych w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej), w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, raz na kwartał w odstępach nie większych niż 98 dni pomiędzy odbiorami, - odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, zgromadzone w pojemnikach i/lub workach o minimalnej pojemności 120 l, wystawione przez właściciela nieruchomości przed nieruchomość lub w wyznaczonych miejscach odbioru (np. altanach śmieciowych w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej), w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, odbierane w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych, a w pozostałym okresie nie rzadziej niż: o raz w miesiącu, w odstępach nie większych niż 35 dni pomiędzy odbiorami, o w przypadku nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej nie rzadziej niż trzy razy w miesiącu w odstępach nie mniejszych niż 7 dni pomiędzy odbiorami, - odpady typu meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - odbywać się będzie po wystawieniu ww. odpadów przez właścicieli nieruchomości przed swoje nieruchomości w miejscu umożliwiającym ich sprawny odbiór, w terminach określonych w harmonogramie odbioru, nie rzadziej niż dwa razy w roku. 2. Odbierania odpadów komunalnych w sposób: ciągły, niezakłócający spoczynku nocnego (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30), w terminach wynikających z harmonogramu odbioru odpadów, pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów zebranych w sposób zmieszany z odpadami wyselekcjonowanymi. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 3. Pojęcia użyte w umowie należy interpretować zgodnie ze znaczeniem nadanymi im ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 8) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych: 1.1 Do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów zbieranych w sposób selektywny oraz odpadów ulegających biodegradacji w zabudowie jednorodzinnej mogą być stosowane pojemniki i/lub worki o minimalnej pojemności 120 l Każda nieruchomość będzie wyposażona w co najmniej jeden pojemnik na zmieszane odpady komunalne oraz co najmniej 1 pojemnik i/lub worek na odpady zbierane w sposób selektywny z przeznaczeniem na dany rodzaj odpadów oraz pojemnik i/lub worek na odpady ulegające biodegradacji. 1.2 Wykonawca wyposaży nieodpłatnie każde gospodarstwo domowe w cenie świadczonej usługi na czas trwania umowy w worki na poszczególne rodzaje gromadzonych w nich odpadów, w ilości: - do 3 szt. na jedno gospodarstwo domowe na frakcję typu (metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe), w odpowiedniej kolorystyce z napisem "Metale i tworzywa sztuczne", - do 3 szt. na jedno gospodarstwo domowe na frakcję typu papier, w odpowiedniej kolorystyce z napisem "Papier" - do 3 szt. na jedno gospodarstwo domowe na frakcję typu szkło, w odpowiedniej kolorystyce z napisem "Szkło", - do 3 szt. na jedno gospodarstwo domowe na odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, w odpowiedniej kolorystyce z napisem "Bio". Wykonawca nie musi wyposażać mieszkańców Gminy Rzekuń na czas realizacji umowy w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). 2. Worki do gromadzenia odpadów dostarczone przez Wykonawcę powinny być wykonane z materiału - folii polietylenowej LDPE, o pojemności co najmniej 120 l, odporne na rozerwanie o grubości minimalnej co najmniej 60 mikronów, odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur i środków chemicznych, oznakowane odpowiednim kolorem z napisem odpowiadającym określonemu rodzajowi gromadzonych w nich odpadów. 3. Wykonawca wyposaży w dostateczną ilość worków w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia - każdy zgłoszony przez Zamawiającego nowy punkt odbioru odpadów komunalnych. 4. Wykonawca pozostawi przy wejściu na nieruchomość do 3 szt. nowych pustych worków w zależności od ilości wystawionych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 5. Fakt przekazania worków oraz harmonogramu i ulotek właścicielowi nieruchomości Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w formie potwierdzeń od właścicieli nieruchomości opatrzonych datą i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg trasy pojazdów takich jak kartograf czy GPS lub zdjęcie. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy należy uznać w szczególności co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3-dniowych w godz. 7.00-20.00. 9) Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1. Dane na podstawie złożonych deklaracji: o 2 948 punktów odbioru odpadów (stan na 13.12.2019 r.) o Liczba budynków jednorodzinnych 2 945 wg danych z deklaracji; o Liczba budynków wielorodzinnych 3 (47 gospodarstw domowych); o Liczba punktów, które zadeklarowały zmieszany sposób przekazywania odpadów komunalnych - 443; o Liczba punktów, które zadeklarowały selektywny sposób przekazywania odpadów komunalnych - 2505; o Liczba punktów, które będą objęte systemem zbiórki odpadów biodegradowalnych - ok 400 (stan na 13.12.2019 r.). o Szacunkowa ilość odebranych odpadów komunalnych zmieszanych wynosi 1300,00 Mg; o Szacunkowa ilość odebranych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wynosi: - zmieszane odpady opakowaniowe (metal, tw. sztuczne, opakowania wielomat.): 130,00 Mg; - opakowania ze szkła: 100,00 Mg; - papier i tektura: 18,00 Mg; - odpady kuchenne ulegające biodegradacji: 175,00 Mg; - odpady wielkogabarytowe: 55,00 Mg; - urządzenia elektryczne i elektroniczne: 12,5 Mg; Razem: 490,5 Mg o Podane powyżej dane stanowią wielkości orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych danych, gdyż wielkości te mogą ulec zmianie w ciągu okresu realizacji zamówienia. Ilość punktów odbioru odpadów komunalnych oraz ilość przekazanych odpadów komunalnych zależna jest od ilości deklaracji złożonych przez mieszkańców zamieszkujących gminę Rzekuń i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. W trakcie trwania okresu realizacji zamówienia przewiduje się wzrost lub spadek liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców na terenie gminy Rzekuń do 10 %. 2) Liczba i rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: o Mieszkańcy Gminy Rzekuń na czas realizacji umowy będą posiadać własne pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). o Worki o pojemności 120 l. - do 3 szt. miesięcznie na odpady zbierane w sposób selektywny - (metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) x 12 miesięcy x 2505 punktów deklarujących selektywną zbiórkę odpadów = 90 180 szt. o Worki o pojemności 120 l. - do 3 szt. raz na kwartał na odpady zbierane w sposób selektywny - papier x 4 kwartały x 2505 punktów deklarujących selektywną zbiórkę odpadów = 30 060 szt o Worki o pojemności 120 l. - do 3 szt. raz na kwartał na odpady zbierane w sposób selektywny - szkło x 4 kwartały x 2505 punktów deklarujących selektywną zbiórkę odpadów = 30 060 szt. o Worki o pojemności 120 l. - do 3 szt. miesięcznie na odpady biodegradowalne x 400 gospodarstw domowych wyrażających chęć objęcia nieruchomości systemem odbioru odpadów ulegających biodegradacji x 26 odbiorów = 31 200 szt. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości z których odbierane będą odpady zmieszane jak również adresy nieruchomości, których właściciele nieruchomości zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, w tym miejsc gromadzenia odpadów komunalnych - altan (w zabudowie wielorodzinnej), Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie nie później niż do 3 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, mając na uwadze możliwe ruchy migracyjne ludności na terenie gminy Rzekuń, że wykaz nieruchomości, który przekaże Wykonawcy w trakcie trwania umowy może ulegać zmianie pod względem liczby obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych do 10 %, bez zmiany warunków wynagrodzenia. 10) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 10.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. "Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych. 10.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 10.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 PLN za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kary bezpośrednio z faktury. 10.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: . administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń tel: (029) 761-73-01. . administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Danych z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rzekun@rzekun.pl . Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r." FPZ.271.10.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. . odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp". . Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. . obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; . w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; . posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; . nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90511000-2
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-02-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca: o jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanych w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rzekuń;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wpis do Rejestru Działalności Regulowanych w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rzekuń.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
częstotliwość odbioru40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp.: 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 3) wystąpienie okoliczności uzasadniających dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4) konieczność zmiany harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, przy zachowaniu dotychczasowej częstotliwości odbioru odpadów wg. umowy. 5) Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a) termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 6) Wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. 7) Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy-zgodnie z art. 149, ust. 1 Pzp. 8) Zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 9-wzoru umowy. 9) Dołączenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy po spełnieniu warunków określonych w § 9-wzoru umowy. 10) Jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art.144 ust.1 pkt. od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych 11) Jeżeli w toku realizacji umowy ulegnie zmiana terminu wykonania umowy w § 2 ust. 1 - wzór umowy, Wykonawca zobowiązany jest uaktualnić wniesione zabezpieczenie na dzień podpisania aneksu. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Tak
Wskazać powody:
Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.