eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "Dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej: podnośnik nożycowy diagnostyczny; urządzenie do pomiaru, regulacji i ustawienia geometrii kół i osi pojazdów samochodowych; wózki narzędziowe z wyposażeniem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22



Ogłoszenie nr 516173-N-2018 z dnia 2018-02-22 r.

Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim: "Dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej: podnośnik nożycowy diagnostyczny; urządzenie do pomiaru, regulacji i ustawienia geometrii kół i osi pojazdów samochodowych; wózki narzędziowe z wyposażeniem"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny 19870000000, ul. ul. Żwirki i Wigury  7 , 22600   Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 659 015, e-mail zs4@list.pl, faks 846 659 002.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zs4.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.zs4.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zs4.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
droga pocztowa, osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub drogą pocztową
Adres:
Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej: podnośnik nożycowy diagnostyczny; urządzenie do pomiaru, regulacji i ustawienia geometrii kół i osi pojazdów samochodowych; wózki narzędziowe z wyposażeniem"
Numer referencyjny: ZS4.26.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia na wszystkie części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi trzy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej: podnośnik nożycowy diagnostyczny; urządzenie do pomiaru, regulacji i ustawienia geometrii kół i osi pojazdów samochodowych; wózki narzędziowe z wyposażeniem w ramach projektu pn: Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim nr. RPLU.13.06.00-06-0011/16, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.

II.5) Główny kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38548000-8
38900000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę o wartości min. 20 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla każdej z części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający żąda złożenia załącznika nr. 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda złożenia załącznika nr. 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający dokona oceny w zakresie spełnienia kryteriów selekcji na podstawie złożonych oświadczeń wraz z ofertą

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający dokona oceny w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ, na podstawie złożonej oferty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin dostawy20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 2 i 3 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Podnośnik nożycowy diagnostyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podnośnik diagnostyczny nożycowy o napędzie elektro-hydraulicznym, przystosowanym pod geometrię o udźwigu 4,5 ton wpuszczany (w posadzce) z miejscem pod obrotnice , płytami rozprężnymi i zabudowanym podnośnikiem podprogowym Parametry techniczne: o Udźwig min 4500 kg o Wysokość podnoszenia 1800 - 2300 (mm) o Szerokość najazdów 600 - 650 (mm) o Długość platform najazdowych 4800 - 5600 (mm) o Rozstaw płyt najazdowych 900 - 950 (mm) o Podnośnik pod progowy min 1600 (mm) o Wysokość podnoszenia podnośnika podprogowego min 400(mm) o Ciśnienie powietrza 8-10 (bar) o Możliwość zabudowy we wnęce fundamentowej o Zasilanie 400V/50Hz o Okres gwarancji min. (24 m-cy)po uruchomieniu urządzenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 38548000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wózki narzędziowe z wyposażeniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Wózek wyposażony w 7 szuflad na łożyskach kulkowych z kompletem min. 379 szt elementów. o Wózek posiada centralny zamek blokujący wszystkie szuflady. o Min wymiary 5 górnych szuflad 579 380 56 (mm) o Min wymiary 2 dolnych szuflad 579 380 179 (mm) Min wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 670 x 460 x 943 mm o Blat roboczy z tworzywa ABS o W szufladach wkłady dopasowane rozmiarem do szuflad z wnękami na odpowiednie zestawy narzędzi o Narzędzia wykonane są ze stali chromowo - wanadowej, o Wymiary kółek min : 110mm x 50.0mm w tym 2 skrętne i 2 stałe ( z hamulcem) ZESTAW SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW MIN.: Kpl. kluczy nasadowych i wpustowych 1/2" 31 szt. 19szt. - nasadki 1/2" 6-KT.: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 27, 30, 32 mm 2 szt. - nasadki do świec 1/2" 16, 21 mm 1 szt. - przegub 1/2" 2 szt. - przedłużki 1/2": 125MM, 250 mm Pokrętło z przetyczką 1/2" L-250mm 1 szt. - grzechotka o zmiennej długości 1/2" 72 Z. 5 szt. - klucze ampulowe z nasadką 1/2": 5, 6, 8, 10, 12mm Kpl. kluczy nasadowych 1/4" 25 szt. 1 szt. - grzechotka 1/4" 11 szt. - klucze nasadowe 1/4" - 4, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm 9 szt. - klucze nasadowe długie 1/4" - 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm 2 szt. - przedłużki 1/4" L-50, L-150 1 szt. - pokrętło wkrętakowe 1/4" Kpl. kluczy wpustowych 40 szt. 10 szt. - końcówki XZN M5, M6, M8, M10, M12 (L-30mm) M5, M6, M8, M10, M12 (L-75mm) 14 szt. - końcówki 6-kątne 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 mm (L-30mm) 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 mm (L-75mm) 14 szt. - końcówki TORX T20, T25, T30, T40, T45, T50, T55 (L-30mm) T20, T25, T30, T40, T45, T50, T55 (L-75mm) adaptery 1/2" kw. x 10mm, 3/8" kw. x 10mm Kpl. kluczy oczkowych giętych 8 szt. 6x7, 8x9, 10x11, 12x13, 14x15, 16x17, 18x19, 20x22 mm Kpl. kluczy płasko-oczkowych 16 szt. 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 24mm. Kpl. gwintowników i narzynek 34szt. - gwintowniki i narzynki: M3x0.5, M3x0.6, M4x0.7, M4x0.75, M5x0.8, M5x0.9, M6x0.75, M6x1.0, M7x0.75, M7x1.0, M8x1.0, M8x1.25, M10x1.25, M10x1.5, M12x1.5, M12x1.75, 1szt. - pokrętło do gwintowników M3-M12 1szt. - pokrętło do gwintowników "T" 1szt. - pokrętło do narzynek 25mm 1szt. wkrętak 1szt. - grzebień do pomiaru gwintów Kpl. kluczy płaskich 10 szt. 6x7, 8x9, 10x11, 12x13, 14x15, 16x17, 18x19, 20x22, 24x27, 30x32mm. Kpl. kluczy płasko-oczkowych z grzechotką 8 szt. 8; 10; 11; 12; 13; 14; 17; 19mm Kpl. do tłoczków hamulcowych dwie praski śrubowe (jedna z gwintem prawoskrętnym i jedna z gwintem lewoskrętnym) oraz zestawu talerzyków umożliwiających wymianę tłoczków Kpl. szczypiec 3 szt. Kombinerki 7" Szczypce do cięcia boczne 7" Szczypce proste 8" Kpl. szczypiec 2 szt. Szczypce nastawne 10" Mors 10" Kpl. wkrętaków ślusarskich 5 szt. Kpl. wkrętaków 8 szt. Kpl. kluczy ampulowych z uchwytem 8 szt. Kpl. kluczy TORX z uchwytem 8 szt. Kpl. szczypiec do pierścieni Seegera 4 szt. Kpl. młotków, przecinaków i wybijaków 1szt. - młotek plastikowo-gumowy 750g 1szt. - młotek ślusarski 500g 6szt. - wybijaków 2-8mm 5szt. - przecinaków i przebijaków Kpl. narzędzi pomiarowych Suwmiarka elektroniczna 150 x 0,01mm Liniał pomiarowy L-300 (300x4x1,0) Cyrkiel traserski 6" Rysik traserski 2mm Kątownik pomiarowy L-300 (334x23,7x1,0) Mikrometr 0,25mm Mikrometr 25-50mm Kpl. szczypiec do złącz konektorowych szczypce do złącz konektorowych szczęki do złącz konektorowych izolowanych - 0,5 - 6mm szczęki do złącz konektorowych nie izolowanych - 0,5 - 6mm szczęki do złącz konektorowych rurkowych - 0,5 - 10mm uniwersalne szczypce do zaciskania i ściągania izolacji próbnik napięcia - 3-28V lusterko inspekcyjne teleskopowe z magnesem zestaw różnych złączek konektorowych klucz ampulowy 2,5mm i 2szt. zapasowych śrub do montażu szczęk Kpl. narzędzi pneumatycznych i nasadek udarowych 1szt. - klucz pneumatyczny 1/2" 780Nm 1szt. - klucz pneumatyczny kątowy 1/2" 100Nm 1szt. - szlifierka wysokoobrotowa 6mm 3szt. - nasadki do felg ALU 1/2": 17, 19, 21mm 11szt. - nasadki udarowe krótkie 1/2": 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19, 21, 22, 24mm 7szt. - nasadki udarowe długie 1/2": 10, 11, 13, 14, 17, 19, 21mm 3szt. - redukcje udarowe: 3/8"F x 1/2"M, 1/2"F x 3/8M, 1/2"F x 3/4"M 1szt. - przegub udarowy kulowy 1/2" 3szt. - przedłużki udarowe 1/2": L-75mm, L-125mm, L-250mm. Okres gwarancji min. (24 m-cy) Oferta musi zawierać również koszty dostawy. o Wózek wyposażony w 7 szuflad na łożyskach kulkowych z kompletem min. 266 szt. narzędzi o Wózek posiada centralny zamek blokujący wszystkie szuflady. o Min wymiary 5 górnych szuflad 579 380 56 (mm) o Min wymiary 2 dolnych szuflad 579 380 179 (mm) Min wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 670 x 460 x 943 mm o Blat roboczy z tworzywa ABS o W szufladach wkłady dopasowane rozmiarem do szuflad z wnękami na odpowiednie zestawy narzędzi o Narzędzia wykonane są ze stali chromowo - wanadowej, o Wymiary kółek min : 110mm x 50.0mm w tym 2 skrętne i 2 stałe ( z hamulcem) ZESTAW SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW MIN.: Kpl. kluczy nasadowych 1/2" 25 szt. 1 szt. - grzechotka 1/2" 18 szt. - klucze nasadowe 1/2" - 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 30, 32 mm 1 szt. - przegub 1/2" 2 szt. - klucze nasadowe do świec zapłonowych 16, 21 mm 1 szt. - pokrętło z przetyczką 1/2" 2 szt. - przedłużki 1/2" L-125, L-250 mm Kpl. kluczy do filtrów oleju 15szt. - kluczy wpustowych do korka oleju 1szt. - klucz łańcuchowy do filtra oleju 9szt. - nasadek do filtra oleju Kpl. kluczy nasadowych 1/4" 25 szt. 1 szt. - grzechotka 1/4" 11 szt. - klucze nasadowe 1/4" - 4, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm 9 szt. - klucze nasadowe długie 1/4" - 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm 2 szt. - przedłużki 1/4" L-50, L-150 1 szt. - pokrętło wkrętakowe 1/4" Kpl. kluczy oczkowych giętych 8 szt. 6x7, 8x9, 10x11, 12x13, 14x15, 16x17, 18x19, 20x22 mm Kpl. kluczy płasko-oczkowych 12 szt. 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 22 mm Kpl. szczypiec 2 szt. Szczypce nastawne 10" Mors 10" Kpl. szczypiec 3 szt. Kombinerki 7" Szczypce do cięcia boczne 7" Szczypce proste 8" Kpl. wkrętaków 8 szt. Kpl. wkrętaków ślusarskich 5 szt. Kpl. kluczy wpustowych 40 szt. 10 szt. - końcówki XZN M5, M6, M8, M10, M12 (L-30mm) M5, M6, M8, M10, M12 (L-75mm) 14 szt. - końcówki 6-kątne 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 mm (L-30mm) 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 mm (L-75mm) 14 szt. - końcówki TORX T20, T25, T30, T40, T45, T50, T55 (L-30mm) T20, T25, T30, T40, T45, T50, T55 (L-75mm) 2 szt. - adaptery 1/2" kw. x 10mm, 3/8" kw. x 10mm Kpl. kluczy ampulowych z uchwytem 8 szt. Kpl. kluczy TORX z uchwytem 8 szt. Kpl. przecinaków i młotków 5 szt. 1szt - młotek 1szt. - młotek stalowy gumowany 400g 3szt. - przecinaki Kpl. narzędzi pomiarowych Suwmiarka elektroniczna 150 x 0,01mm Liniał pomiarowy L-300 (300x4x1,0) Cyrkiel traserski 6" Rysik traserski 2mm Kątownik pomiarowy L-300 (334x23,7x1,0) Mikrometr 0,25mm Mikrometr 25-50mm Kpl. gwintowników i narzynek 34szt. - gwintowniki i narzynki: M3x0.5, M3x0.6, M4x0.7, M4x0.75, M5x0.8, M5x0.9, M6x0.75, M6x1.0, M7x0.75, M7x1.0, M8x1.0, M8x1.25, M10x1.25, M10x1.5, M12x1.5, M12x1.75, 1/8NPT27 1szt. - pokrętło do gwintowników M3-M12 1szt. - pokrętło do gwintowników "T" 1szt. - pokrętło do narzynek 25mm 1szt. wkrętak 1szt. - grzebień do pomiaru gwintów Kpl. szczypiec do pierścieni Seegera 4 szt. Kpl. Ściągaczy 1szt. - ściągacz dwuramienny 4" kpl. - trójnik i łapa ściągacza trójramiennego 4" 1szt. - uchwyt pazurowy do uszczelek 1szt. - ściągacz kół pasowych Kpl. narzędzi do zaworów Kpl. narzędzi do wymiany szyb Kpl. narzędzi pneumatycznych i nasadek udarowych 1szt. - klucz pneumatyczny 1/2" 780Nm 1szt. - klucz pneumatyczny kątowy 1/2" 100Nm 1szt. - szlifierka wysokoobrotowa 6mm 3szt. - nasadki do felg ALU 1/2": 17, 19, 21mm 11szt. - nasadki udarowe krótkie 1/2": 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19, 21, 22, 24mm 7szt. - nasadki udarowe długie 1/2": 10, 11, 13, 14, 17, 19, 21mm 3szt. - redukcje udarowe: 3/8"F x 1/2"M, 1/2"F x 3/8M, 1/2"F x 3/4"M 1szt. - przegub udarowy kulowy 1/2" 3szt. - przedłużki udarowe 1/2": L-75mm, L-125mm, L-250mm. Okres gwarancji min. (24 m-cy) Oferta musi zawierać również koszty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 38548000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Urządzenie do pomiaru, regulacji i ustawienia geometrii kół i osi pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie (3D) do pomiaru i regulacji geometrii kół wykorzystujące zaawansowaną technologię bazującą na trójwymiarowej matrycy umożliwiający pomiar minimum następujących parametrów: o kątów zbieżności poszczególnych kół o kątów zbieżności sumarycznej osi o kątów pochylenia wszystkich kół o kątów pochylenia sworznia zwrotnicy kół kierowanych o kątów wyprzedzenia sworznia zwrotnicy kół kierowanych o przesunięcia osi tylnej o nierównoległości osi o kątów maksymalnych skrętów kół o pochylenia koła dla zbieżności=0 Minimalne wyposażenie: o czteropunktowe uchwyty o rozpiętości od 11" do 22" z ekranami pasywnymi, o blokada kierownicy z regulacją siły naciągu, o blokada hamulca zasadniczego, o lekkie obrotnice ze stopów aluminium, o kliny blokujące koła pojazdu, o wypełnienia pod obrotnice, o dwustronne pazurki montażowe na felgi stalowe oraz ze stopów aluminium, o komputer klasy PC z systemem Windows 7 Professional, lub wyższym o monitor LCD min. 21", o kolorowa drukarka atramentowa. o możliwość automatycznego posuwu masztu z kamerami za pomocą silnika krokowego preferowane do instalacji z podnośnikiem, o wózek mobilny o Okres gwarancji min. (24 m-cy)po uruchomieniu urządzenia o Instrukcja w j. polskim o Urządzenie nie wymaga okresowej płatnej kalibracji. o Urządzenie działa bez abonamentowo. o Certyfikat ITS o Nie wymaga wypoziomowanego podłoża (możliwość użytkowania na podnośniku nożycowym) o Dostawa i przeszkolenie obsługi po stronie dostawcy. o Zasilanie: 230V 50/60Hz Oś przednia: Zbieżność połówkowa +/-12° Zbieżność całkowita+/-24° Wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy+/-30° Pochylenie osi sworznia zwrotnicy+/-30° Pochylenie+/-10° Różnica kątów skrętu kół +/-24° Oś tylna: Zbieżność połówkowa +/-12° Zbieżność całkowita+/-24° Pochylenie+/-10° Oferta musi zawierać również koszty transportu i montażu-uruchomienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 38548000-8, 38900000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.