eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-05-24



Ogłoszenie nr 515990-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka  33 , 50231   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zzm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zzm.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zzm.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty tylko w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015
Numer referencyjny: ZP/PN/18/2017/DPIR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja I Etapu inwestycji dotyczącej "Parku Jedności - zagospodarowania terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa", która będzie realizowana w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych we wschodniej części parku, w tym: realizacja placów zabaw na nawierzchni poliuretanowej, siłowni plenerowej, wybiegu dla psów, placu dla seniorów, ciągów pieszych z placami rekreacyjnymi z prefabrykowanymi ławkami, montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, wykonanie oświetlenia i prac w zieleni. Część II: pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników i bylin w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - wykonanie robót budowlanych: a) przygotowanie terenu - demontaż i załadunek wraz z wywozem urządzeń zabawowych dla dzieci, urządzeń siłowni terenowej, urządzeń zabawowych dla psów, ławek parkowych, kostek granitowych i betonowych, wymiana uszkodzonych krawężników i nawierzchni z kostki betonowej oraz wykonanie pomiarów i prac ziemnych: prace rozbiórkowe, demontaż elementów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wycinka drzew, korytowanie, transport i rozplantowanie ziemi, wywóz i utylizacja gruzu, formowanie nasypów, wycinka drzew, b) tyczenie układu przestrzennego, c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) dostawa i montaż urządzeń na place zabaw: ? dla placu zabaw dzieci młodszych: zestawu zabawowego integracyjnego z łatwym dostępem o szerokości 9,72 m, długości 11,84 m i wysokości do 4,39m, z trzema wieżami z dachem i dwiema bez dachu, dwoma balkonikami, drabinką pionową, grą integracyjną kółko i krzyżyk, mostkiem łukowym, schodami wejściowymi, podjazdem, tablicą rysunkową i bębnami oraz tunelem linowym i zjeżdżalnią, konstrukcją wykonaną z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą na zielono, podesty i schody z drewna impregnowanego, frezowanego, ślizg ze stali nierdzewnej z tablicą rysunkową ze sklejki wodoodpornej, linami i bębnem polipropylenowymi, elementami połaciowymi z płyt HDPE, posadowionego na stalowych kotwach; huśtawki podwójnej ze stali nierdzewnej z dwoma siedziskami z wkładkami stalowymi pokrytymi gumą EPDM, typu ławeczka i koszyczek; karuzeli obrotowej o średnicy 1,35m i strefie bezpieczeństwa o średnicy 5,35m, konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie oraz malowanej lakierem akrylowym, podestem i siedziskiem wykonanym z HDPE; huśtawki na sprężynie w kształcie samochodzika wykonanej z płyt HDPE i stali ocynkowanej; zadaszonej drewnianej piaskownicy z elementami połaciowymi wykonanymi z desek impregnowanych i malowanych lakierobejcą, elementami stalowymi ocynkowanymi, nogami konstrukcyjnymi wykonanymi z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą, ściankami ze sklejki wodoodpornej i siedziskami z płyty HDPE; ? dla placu zabaw dzieci starszych: karuzeli obrotowej dużej o śr. 2,06m, o konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej, siedzisku z tworzywa i osi obrotu nachylonej, która pod wpływem nacisku wprowadzana jest w ruch; linarium-piramidy linowej o wysokości całkowitej 8m i wymiarze 10mx10m, składającej się z ośmiu ścian wspinaczkowych, szybu linowego i trzech poziomów poprzecznych, o konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo, linami wykonanymi ze strun stalowych, ocynkowanych galwanicznie, skręconych w sześć splotów, z których każdy jest opleciony włóknem poliamidowym; zestawu zabawowego w formie rakiety (doposażenia piramidy) o wys. 6,3m, szerokości 4,4m i długości 11,8m, ze zjeżdżalnią zamkniętą o dł. 9m i wysokości 3,6m, wykonaną z polietylenu, głównym elementem konstrukcyjnym - wieżą ze stali ocynkowanej ogniowo, zabudowy konstrukcji z płyt HPL i sieci linowej; linarium - drzewo linowe, o wysokości 6m, składającego się ze słupa stalowego z maskownicą, ocynkowanego ogniowo, z drewnianymi poprzeczkami z lakierowanych belek pokrytych farbą klejową, czterema siedziskami typu "bocianie gniazdo", dwiema siatkami wspinaczkowymi, pięciu sznurów wspinaczkowych, dwoma kominami wspinaczkowymi z siatki, linowymi girlandami i wiszącymi sznurami; huśtawki podwójnej ze stali nierdzewnej z siedziskiem typu "bocianie gniazdo"; huśtawki pojedynczej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z oparciem z rur stalowych w oplocie z lin z tworzywa, siedziskiem z gumy zbrojonej tkaniną, o wymiarze 0,8mx1,05mx0,8m; karuzeli obrotowej małej w kształcie kubełka, przypominającego kielich kwiatu, ustawionego pod lekkim kątem, z korpusem wykonanym z polietylenu posadowionym na nodze ze stali galwanizowanej. e) dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej: zestawu urządzeń twister + wahadło, zestawu urządzeń ławka + prostownik, zestawu urządzeń drabinka + podciąg nóg, zestawu urządzeń wyciskanie siedząc + wyciąg górny, zestawu urządzeń wioślarz + prasa nożna, zestawu urządzeń biegacz + orbitrek. Konstrukcja nośna urządzeń wykonana z profili stalowych, siedziska z blachy perforowanej, elementy metalowe zabezpieczone powłoką antykorozyjną, malowane, f) dostawa i montaż urządzeń wybiegów dla psów: ? dla dużego wybiegu dla psów: tuby, drążków do przeskakiwania z możliwością regulacji, szałasu, obręczy do przeskakiwania o rożnej wysokości, 6 słupków tworzących slalom. ? dla małego wybiegu dla psów: 6 słupków tworzących slalom, małego szałasu, małych obręczy do przeskakiwania o różnej wysokości, małych drążków do przeskakiwania z możliwością regulacji. Wszystkie urządzenia o konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, łącznikami ze stali nierdzewnej i elementami malowanymi proszkowo, g) dostawa i montaż urządzeń na placach wzdłuż głównych ciągów: ? na rozgałęzieniu promenady: pięciu prefabrykowanych ławek betonowych o kształcie litery C, obsypanych od zewnątrz skarpą ziemną, podświetlanych od dołu lampami typu LED, ? na rozszerzeniu promenady: dwóch prefabrykowanych ławek betonowych podświetlonych od dołu lampami typu LED, ? na placu "Oaza seniorów": dwóch prefabrykowanych ławek betonowych podświetlonych od dołu lampami typu LED oraz dwóch okrągłych stolików do gry w szachy i do gry w chińczyka z czterema siedziskami do każdego stolika, h) dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z siatki zgrzewanej, o wysokości 1,3m montowanego wokół placu zabaw dla dzieci młodszych, z furtkami i kratami typu stop-dog, i) dostawa i montaż: ławek parkowych ze stopu aluminium i poszyciem z drewna tropikalnego, ławek młodzieżowych o konstrukcji ze stali ocynkowanej ogniowo, koszy na śmieci stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych farbą akrylową na kolor szary oraz stojaków rowerowych wykonanych z profilu stalowego, malowane powłoką antykorozyjną w kolorze szarym, tablic regulaminowych i tablic informacyjnych o konstrukcji z rur stalowych ocynkowanych ogniowo, j) wykonanie nawierzchni na placach zabaw z tworzyw sztucznych składającej się z dwóch warstw, dolnej amortyzującej wykonanej z różnokształtnego granulatu SBR o frakcji 2-6mm na bazie różnych kauczuków wymieszanych z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego i grubości zgodnej z dokumentacją oraz górnej właściwej wykonanej z różnokształtnego, kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej o frakcji 1-3,5mm, pochodzącego z mieszanki na bazie kauczuków typu EPDM, barwionego w różnokolorowych masach pod wysokim ciśnieniem, wymieszanego z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego o grubości 1,5 cm. Nawierzchnia powinna posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Nie dopuszcza się granulatu EPDM barwionego powierzchniowo, jak i malowania wierzchniej warstwy farbami. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem z kostki granitowej i położonej na podbudowie z podsypki kamiennej typu kliniec, na kruszywie łamanym i podsypce piaskowej, k) wykonanie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni żwirowej utwardzonej z kruszywa kamiennego oraz z kostki betonowej i granitowej, ograniczonych obrzeżem z kostki granitowej, l) wykonanie placyków pod ławki z kostki betonowej w obrzeżach z kostki granitowej, m) wykonanie prac w zieleni: ? wycinka drzew i krzewów, wycinka zagajników miękkich, usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, ? odmładzanie starszych drzew, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów liściastych, pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami, ? sadzenie drzew, krzewów i bylin, wraz z dostawą materiału roślinnego, ? przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, i ich wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, ? wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, n) wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmuje w szczególności: ? montaż słupów i opraw oświetleniowych, ? montaż przewodów do opraw oświetleniowych, ? montaż oświetlenia dekoracyjnego ławek z profili oświetleniowych LED, ? nanoszenie oznakowania słupów poprzez malowanie, ? montaż uziomów poziomych w rowie, ? wykonanie uziemienia, ? badanie linii kablowej oraz pomiar natężenia oświetlenia, ? pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. UWAGA! Prace polegające na wytyczeniu trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, kopaniu rowów dla kabli, układaniu w wykopie rur ochronnych typu AROT oraz układaniu kabli, zostały już zrealizowane przez Zarząd Zieleni Miejskiej w 2016 roku. CZĘŚĆ II - pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników i bylin w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych: a) dla trawników: ? ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, ? nawożenie trawników, ? renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b) dla drzew i krzewów: ? cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, ? przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, ? zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), ? dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego. 2. Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zadania pn. "Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I" zawierają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Materiały, które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Zaprojektowane urządzenia są rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów w projekcie. 5. Wykonawca proponując urządzenia równoważne do zaprojektowanych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń wymienionych w pkt. 6, w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń. 6. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty techniczne oferowanych urządzeń tj. zestawy zabawowe takie jak Urządzenie zabawowe o kształcie rakiety ze zjeżdżalnią, urządzenie zabawowe typu Drzewo ptasie gniazdo, zestaw zabawowy Jacuś z panelami zabawowymi, linariów, piaskownicy, huśtawek, karuzeli, słupów i opraw oświetleniowych, ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, a w przypadku urządzeń zabawowych dodatkowo certyfikaty/poświadczenia zgodności z normami PN-EN 1176-1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11:2009, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych produktów. 7. Nie dołączenie do oferty ww. kart technicznych, certyfikatów/poświadczeń traktowane będzie przez Zamawiającego jak przyjęcie rozwiązań zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca składając ofertę z urządzeniami równoważnymi jest zobowiązany dołączyć do oferty koncepcję zagospodarowania terenu udowadniając, iż oferowane produkty spełniają założenia projektu i mieszczą się na wyznaczonym terenie a ich strefy nie nachodzą na siebie. 9. Dopuszcza się -3% do +10% odchyłki przekroju nogi konstrukcyjnej, rozmiarów urządzeń (SxDxW), opisanych wysokości i długości elementów składowych. 10. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej opracowanej przez "AP SZCZEPANIAK Sp. z o.o., Sp. komandytowa", ul. Pogodna 19, 53-022 Wrocław, pn. "Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I", 2) Ogólnych wytycznych do projektowania i wykonania: oznakowania pionowego i urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego, 3) Pozwolenia na budowę - decyzja nr 5764 z dnia 27.10.2015 r. Prezydenta Wrocławia wraz z Decyzją nr 1943/2017 z dnia 21.04.2017 r. 4) Projektu organizacji ruchu - opracowanego przez Wykonawcę. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót budowlanych, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 13. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do: CZĘŚĆ I - wykonanie zadania od dnia podpisania umowy do 30.10.2017 r. CZĘŚĆ II - pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników i bylin w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
36

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia: a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placów zabaw o nawierzchni elastycznej z tworzywa EPDM wylewanego na budowie, o łącznej powierzchni na jednej inwestycji nie mniejszej niż 600 m2, budowie siłowni plenerowej, wybiegu dla psów, nawierzchni ścieżek, oświetlenia, wykonał dostawy elementów małej architektury oraz prace w zieleni o łącznej wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej Zamawiający żąda dostarczenia dokumentów: a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w dziale VII pkt 2 lit.b) SIWZ, b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit.a), Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), c) oświadczenie na temat kwalifikacji kadry kierowniczej Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych (Załącznik nr 7 do SIWZ), b) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty techniczne oferowanych urządzeń tj. zestawy zabawowe takie jak Urządzenie zabawowe o kształcie rakiety ze zjeżdżalnią, urządzenie zabawowe typu Drzewo ptasie gniazdo, zestaw zabawowy Jacuś z panelami zabawowymi, linariów, piaskownicy, huśtawek, karuzeli, słupów i opraw oświetleniowych, ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, a w przypadku urządzeń zabawowych dodatkowo certyfikaty/poświadczenia zgodności z normami PN-EN 1176-1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11:2009, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych produktów. c) Koncepcja zagospodarowania terenu. UWAGA: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej, Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty zestawienia zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych, kart technicznych urządzeń, certyfikatów/poświadczeń oraz koncepcji zagospodarowania terenu o których mowa powyżej.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
25000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa 60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, na które strony nie mają wpływu; 5) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 6) zmiany osób uprawnionych do kontaktów o których mowa w § 9 umowy; 7) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest złożenie u Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z: 1) opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmian oraz załączoną kopią dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na konieczność wprowadzenia zmiany, 2) aktualizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.