Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chełm: dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, do kontaktów: Irena Gumowska, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640359, fax 082 5640359, e-mail: igumowska@pwsz.chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Magdalena Nowicka, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640456, fax 082 5640456, e-mail: mnowicka@pwsz.chelm.pl, www.pwsz.chelm.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Marcin Oskierko, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5658894, fax 082 5658894, e-mail: moskierko@pwsz.chelm.pl, www.pwsz.chelm.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zaówienia jest dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.51 - Szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro - zamówienie częściowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunkiu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunki zawarte w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarty w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarty w SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - C 70 2. Okres gwarancji - G 15 3. Termin realizacji - T 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.chelm.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 08.11.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 12:30, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, pok. 108.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Meble biurowe. 1) Krótki opis: Wieszak - 4 szt., stolik okolicznościowy - 2szt., szafka średnia- 4 szt., krzesło - 24 szt., szafa - 4szt., stokik okolicznościowy - 3szt., szafa aktowa - 5szt, regał metalowy - 5szt., biurko - 1szt., krzesło obrotowe - 3szt., stół konferencyjny - 1 szt., regał - 2 szt., stół konferencyjny - 1szt., krzesło - 6szt., krzesło - 6szt., ława -1szt., komoda - 1szt., szafa - 2szt., fotel - 2szt., zestaw biurek - 3szt., szafa - 1szt., komoda - 2szt., stół konferencyjny - 1szt., wersalka + 2 fotele - 1kpl, ława - 1szt., biurko - 1szt., szafa ubraniowa - 1szt., szafa aktowa - 3szt., szafka średnia - 3szt., szafa ubraniowa - szt.1, lada do szatni - szt.1, szafka do zabudowy lodówki -1 szt., listwy odbojowe - 60mb, półka na kwiaty - 80 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00, 36.12.12.00, 36.12.12.51, 36.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - C 70 2. Okres gwarancji - G 15 3. Termin realizacji - T 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Meble gabinetowe. 1) Krótki opis: sofa 2-osobowa stylizowana - 2 szt., fotel stylizowany - 1 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00, 36.12.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - C 70 2. Okres gwarancji - G 15 3. Termin realizacji - T 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Szafy metalowe. 1) Krótki opis: Szafy metalowe na akta osobowe pracowników , projekt zagospodarowania przestrzeni i montaż Wykonawcy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - C 70 2. Okres gwarancji - G 15 3. Termin realizacji - T 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Meble kuchenne. 1) Krótki opis: Kuchnia 1: szafka dolna - 1 szt, szafka dolna 1 szt, szafka dolna - 1 szt., blat kuchenny, szfka wisząca - 1 szt., szafka wisząca - 1 szt., szafka wisząca - 1 szt., panel górny- 1 kpl; kuchnia 2: szafka dolna - 1 szt., blat kuchenny - 1 szt., szfka wisząca - 1 szt., szafka wisząca 1 szt., panale górny - 1kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - C 70 2. Okres gwarancji - G 15 3. Termin realizacji - T 15 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Zakup wyposażenia medycznego w tym: zestaw PSP R1 w plecaku, apteczka taktyczna modułowa, plecak medyczny bez wyposażenia
- Remont myjni oraz schodów zewnętrznych w Nadbużańskim Oddziale Straży Granicznej
- Remont budynków i wiaty MPS na terenie Placówki SG w m. Chłopiatyn
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1850L w miejscowości Rogatka"
- Usługa sporządzania map
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.