eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Wykonywanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łęka Opatowska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24



Ogłoszenie nr 515858-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Gmina Łęka Opatowska: Wykonywanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łęka Opatowska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu
n/d

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: n/d
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: n/d
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęka Opatowska, krajowy numer identyfikacyjny 54117300000, ul. ul. Akacjowa  4 , 63645   Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (URL): www.leka-opatowska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.lekaopatowska.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora poczowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopda 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Łęka Opatowsa, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska (I piętro, pokój nr 102)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łęka Opatowska
Numer referencyjny: ZPPG.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, jak również z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Łęka Opatowska oraz ich transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa, Olszowa 300, 63-600 Kępno (zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: a) frakcję suchą obejmująca: papier i tekturę, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (TETRA-PAK) i opakowania z metali oraz drobne części metalowe; b) szkło - obejmującą w szczególności opakowania ze szkła bezbarwnego i kolorowego pozbawione nakrętek i innych obcych materiałów; c) frakcję mokrą - obejmującą w szczególności odpady kuchenne, przeterminowaną żywność, popiół, inne odpady niemieszczące się w pozostałych kategoriach; d) odpady wielkogabarytowe m.in. meble, wózki, rowery, opony. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z cmentarzy, placówek użyteczności publicznej oraz miejsc publicznych przy których zlokalizowane są pojemniki na odpady. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zbieranych selektywnie z gniazd zbiórki selektywnej ogólnie dostępnych z podziałem na: 1) szkło - obejmującą w szczególności opakowania ze szkła bezbarwnego i kolorowego pozbawione nakrętek i innych obcych materiałów; 2) suche - obejmującą: papier i tekturę, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (TETRA-PAK) i opakowania z metali oraz drobne części metalowe. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych zgromadzonych w kontenerach KP7 zlokalizowanych przy Oczyszczalni ścieków w Opatowie, ul. Słoneczna 13 (2 sztuki) przy czym: 1) kontener o pojemności 7 m3 na odpady wielkogabarytowe jest dostarczony przez ZZO Olszowa i znajduje się obecnie na obiekcie, każdorazowo po odbiorze winien zostać przywieziony do Oczyszczalni, 2) kontener o pojemności 7 m3 na odpady zielone obejmujący: trawę, drobne gałęzie drzew ogrodowych - dostarcza Wykonawca. Wykonawca umożliwi zainteresowanym mieszkańcom zakup lub dzierżawę pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny ("Suche", "Szkło"). Odpady zebrane selektywnie, jak również zmieszane odpady komunalne należy przekazać do zagospodarowania w ZZO w Olszowej, Olszowa 300, 63 - 600 Kępno. Odpady winny być dostarczane do w/w zakładu, który posiada status regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w regionie IX gospodarki odpadami wskazanej w załączniku nr 2 do uchwały nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łęka Opatowska obejmuje odbieranie odpadów komunalnych wymienionych w części I pkt 8-11 OPZ od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, a także odpadów komunalnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) Wykonawca obowiązany jest przy sporządzeniu oferty do uwzględnienia danych zawartych w OPZ, a także do oszacowania wzrostu ilości odbieranych odpadów w trakcie trwania umowy. W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości (nieruchomość, która do tej pory nie była objęta systemem odbierania odpadów komunalnych), Wykonawca: a) dostarczy właścicielowi nieruchomości harmonogram odbierania odpadów w ciągu siedmiu dni po dniu, w którym Zamawiający przekazał informacje o tej nieruchomości Wykonawcy, b) będzie odbierał odpady z tej nieruchomości zgodnie z harmonogramem począwszy od pierwszego najbliższego terminu po dokonanym zgłoszeniu. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego; b) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; c) niezależnie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych i wielkogabarytowych, w sposób wykluczający mieszanie odpadów oraz umożliwiającymi ważenie odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych określonych w części I pkt 8-11 OPZ, a także odpadów komunalnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, zgromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach kontenerach, workach, (dotyczy również odpadów zgromadzonych w wyniku przepełnienia pojemników/worków) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach odbierze na zgłoszenie Zamawiającego odpady poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia. Wykonawca odbierze odpady komunalne z pojemników i worków będących własnością właścicieli nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych odpowiednimi kolorami: a) Czarny - z przeznaczeniem na niesegregowane zmieszane i segregowane mokre odpady komunalne, b) Żółty - z przeznaczeniem na odpady komunalne suche, c) Zielony - z przeznaczeniem na szkło. Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z następującą częstotliwością: 1) odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych gromadzonych wyłącznie w pojemnikach znajdujących się na nieruchomości - dwa razy w miesiącu w okresie od kwietnia do końca września i raz w miesiącu w okresie od października do końca marca; 2) odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie: a) zmieszanych odpadów komunalnych suchych: - gromadzonych w pojemnikach - raz w miesiącu na terenie zabudowy wielorodzinnej, - gromadzonych w pojemnikach lub workach: raz w miesiącu na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej; b) szkła: - gromadzonych w pojemnikach - raz w kwartale na terenie zabudowy wielorodzinnej, - gromadzonych w pojemnikach lub workach - raz w kwartale na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej;. c) zmieszanych odpadów komunalnych "mokrych" gromadzonych wyłącznie w pojemnikach ustawionych na terenie nieruchomości - dwa razy w miesiącu w okresie od kwietnia do końca września i raz w miesiącu w okresie od października do końca marca. 3) odbiór odpadów zbieranych selektywnie z gniazd zbiórki selektywnej - ogólnodostępnej: a) Szkło, gromadzonych w pojemnikach o pojemności 1100 l - 2 razy w miesiącu, b) Suche, gromadzonych w pojemnikach o pojemności 1100 l - 2 razy w miesiącu. 4) we wrześniu 2017 r., w kwietniu i wrześniu 2018 r. oraz kwietniu 2019 r. (po wcześniejszym ogłoszeniu, z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem) odbiór następujących odpadów: odpadów wielkogabarytowych, odpadów niebezpiecznych wydzielonych z odpadów komunalnych w tym w szczególności zużytych opon z gospodarstw domowych. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady wielkogabarytowe, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesje lub w przypadku zabudowy wielorodzinnej przy pojemnikach. 5) odbiór odpadów z cmentarzy (pojemność pojemników 1100 l, 7000 l) - 2 razy w miesiącach październik i listopad, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu. 6) placówki użyteczności publicznej - szkoły, przedszkola, biblioteki, itp. (tabela nr 5.) - zgodnie z częstotliwością nieruchomości zamieszkałych. 7) miejsca publiczne gromadzenia odpadów - dwa razy w miesiącu w okresie od kwietnia do końca września i raz w miesiącu w okresie od października do końca marca; 8) kontenery KP 7 usytuowane przy Oczyszczalni ścieków - każdorazowo po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu: odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; odbierania odpadów zbieranych selektywnie; odbierania odpadów wielkogabarytowych. Pierwszy harmonogram na odbiór zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów wielkogabarytowych obejmujący okres od dnia 1 lipca 2017 do dnia 31 grudnia 2017 roku powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu harmonogram w formie pliku PDF bez zabezpieczeń i haseł. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 3 dni od jego otrzymania. Wykonawca w terminie 3 dni wprowadzi uwagi Zamawiającego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. W przypadku, gdy termin podpisania umowy ulegnie przedłużeniu, ww. terminów nie stosuje się, a harmonogram należy przekazać niezwłocznie Zamawiającemu. Kolejny harmonogram powinien natomiast obejmować rok kalendarzowy 2018 r. Wykonawca przekaże harmonogram na ten rok Zamawiającemu do dnia 16 listopada 2017 r., a za półrocze 2019 r., do 15 listopada 2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów, w szczególności biorąc pod uwagę: a) odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy; b) odbiór odpadów, dwóch frakcji: mokre, suche, powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia raz w miesiącu; c) odbiór odpadów, trzech frakcji: mokre, suche, szkło powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia raz w kwartale; d) z nieruchomości niezamieszkałych, z których odbierane są odpady raz w miesiącu, lub rzadziej, powinien zostać ustalony w ten sam dzień miesiąca (np. każdy drugi piątek miesiąca itd.); e) w przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy; f) zapewnienie regularności i powtarzalności odbierania, tak aby mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania; g) względy sanitarne punktów zbierania odpadów komunalnych przy domach wielorodzinnych i posesjach indywidualnych (fermentacja odpadów w pojemnikach, kontenerach, żerowanie gryzoni, bezdomnych zwierząt itp.) oraz potrzeby właścicieli nieruchomości. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się, co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów; b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itd.; c) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych odpadów z nieruchomości. Wykonawca powinien umieścić harmonogram wraz z numerem telefonu kontaktowego na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu mieszkańcom i zarządcom nieruchomości zamieszkałych do dnia 23 czerwca 2017 r., w następujących formach: a) dla zabudowy wielolokalowej - min. 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządcy nieruchomości; b) dla zabudowy jednorodzinnej - 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela. Zamawiający uznaje, że w przypadku zabudowy jednorodzinnej obowiązek zostanie spełniony poprzez dostarczenie do skrzynki na listy, drogą pocztową, bezpośrednio do rąk mieszkańca danej nieruchomości, a w przypadku zabudowy wielolokalowej dodatkowo umieszczenie harmonogramu na tablicy ogłoszeń (za zgodą zarządzającego nieruchomością). W przypadku, gdy termin podpisania umowy ulegnie przedłużeniu, ww. terminu nie stosuje się, a harmonogram należy przekazać niezwłocznie mieszkańcom i zarządcom nieruchomości zamieszkałych. Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowiązuje do końca terminu na jaki został ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego w sposób określony w umowie oraz właścicieli nieruchomości o zmianie terminów. Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie czystości i odpowiedniego stanu sanitarnego zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ), a w szczególności do: a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników (kontenerów, worków itp.) podczas dokonywania odbioru; b) w przypadku wysypania się odpadów podczas dokonywania odbioru zobowiązany jest do ich uprzątnięcia. Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; b) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; c) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie załadunku i transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników (kontenerów, itp.) do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami niezbędnymi do prawidłowej realizacji usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli bazy magazynowo - transportowej i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia przed podpisaniem umowy i w trakcie jej trwania. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 519), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających następujące informacje: a) masa poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (rodzaj, kod odebranych odpadów komunalnych) w szczególności: odpadów zmieszanych [Mg]; selektywnie zebranych z podziałem na: frakcję suchą, frakcję mokrą oraz szkło [Mg]; odpadów wielkogabarytowych [Mg]; zużytych opon z gospodarstw domowych [Mg]; b) wykaz nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne; c) trasy przejazdów poszczególnych pojazdów, miejsca załadunku i wyładunku oraz masy odpadów. Raporty z tras przejazdów oraz miejsc załadunku, rozładunku. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w razie potrzeby oprogramowanie niezbędne do odczytu danych. Dodatkowo do raportów należy załączyć kopie kart przekazania odpadów w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Raporty, o których mowa wyżej muszą być przekazane w formie papierowej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Do raportu miesięcznego w celu potwierdzenia prawidłowo prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi, Wykonawca przedstawi poświadczone kopie kart przekazania odpadów do zagospodarowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia ujawnienia informacji w formie notatki o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska, gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach (kontenerach, workach itp.). Notatka powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęka Opatowska; b) zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem; zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników (kontenerów, worków itp.) do konkretnej nieruchomości; c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenia przez nich przekazane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w wybiórczej kontroli właścicieli nieruchomości w przedmiotowym zakresie. Zakres kontrolowanych właścicieli ustalany zostanie każdorazowo przy danym miesiącu odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). W okresie realizacji zamówienia Wykonawca/Podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby pracujące przy odbiorze odpadów w tym kierowca pojazdu. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności o których mowa wyżej wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia - kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-07-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a)posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Łęka Opatowska, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b)posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a)wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i/lub niezamieszkałych, wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 m-cy o masie łącznej minimum 900 Mg rocznie każda. b)posiada bazę magazynowo - transportową spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. poz.122), a w szczególności wykaże że baza ta spełnia łącznie poniższe warunki: - baza magazynowo - transportowa usytuowana w Gminie Łęka Opatowska lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy, - baza magazynowo - transportowa usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, - w skład zaplecza transportowego wchodzą: co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (tzw. bramowiec lub kontenerowiec).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Łęka Opatowska, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 3) Wykaz dostaw lub usług (potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 5 pkt 3) lit. a) SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego w Rozdz. V ust. 5 pkt 3) lit. b) SIWZ - załącznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
n/d

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

n/d

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
n/d


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
n/d


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
n/d


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
n/d
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
n/d
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: n/d
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: n/d
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: n/d
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): n/d
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: n/d
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: n/d
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
n/d


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin płatnści faktur40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku: 1) wystąpienia zmian wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zakres lub warunki i zasady wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy (w tym przypadku dopuszcza się także zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów), 4) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia wynikająca ze zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) - c) oraz pkt 3) obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) - c) oraz pkt 3). 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia wynikająca ze zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 2) i 4) obowiązywać będzie po upływie 30 dni od dnia akceptacji przez strony żądanych zmian. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia / minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia / minimalnej stawki godzinowej. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia, wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) i c) wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) - 4) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi, a zmniejszenie wynagrodzenia jest dopuszczalne o kwotę nie mniejszą niż udokumentowany spadek kosztów świadczenia usługi. 10. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) oświadczenie o którym mowa w ust. 8 (jeśli dotyczy), 4) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 11. Wniosek, o którym mowa w ust. 10 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym strona inicjująca zmianę dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wniosek może podlegać negocjacjom stron. Akceptacja bądź odrzucenie żądanych zmian następuje w terminie 21 dni od dnia otrzymania żądania zmiany umowy. 12. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 13. Nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) zmiana Podwykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 5 umowy; 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 3) zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami; 4) zmiana danych rejestrowych; 5)zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język poski. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.