eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarszewy › Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego i serwerowego oraz dostawa i instalacja wyposażenia TIK pracowni językowo-komputerowych, komputerowych i eksperymentu wraz z zestawami interaktywnymi dla szkół uczestniczących w projekcie pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" realizowanego przez Gminę Skarszewy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24



Ogłoszenie nr 515814-N-2017 z dnia 2017-05-24 r.

Gmina Skarszewy: Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego i serwerowego oraz dostawa i instalacja wyposażenia TIK pracowni językowo-komputerowych, komputerowych i eksperymentu wraz z zestawami interaktywnymi dla szkół uczestniczących w projekcie pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" realizowanego przez Gminę Skarszewy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" współfinansowanego w ramach Działania 03.02. Edukacja ogólna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy, krajowy numer identyfikacyjny 000528959, ul. Pl. Gen. J. Hallera  18 , 83-250  Skarszewy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5882201, e-mail skarszewy@skarszewy.pl, faks 58 5882651.
Adres strony internetowej (URL): www.skarszewy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.skarszewy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.skarszewy.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
forma pisemna papierowa
Adres:
Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, w sekretariacie pokój nr 15


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego i serwerowego oraz dostawa i instalacja wyposażenia TIK pracowni językowo-komputerowych, komputerowych i eksperymentu wraz z zestawami interaktywnymi dla szkół uczestniczących w projekcie pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" realizowanego przez Gminę Skarszewy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego
Numer referencyjny: SKG.ZP.271.07.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Projekt pn. "Razem ku lepszej przyszłości!" realizowany przez Gminę Skarszewy, obejmuje rozbudowę sieci komputerowych w szkołach, dostawy i wdrożenie technologii TIK, komputerów przenośnych, cyfrowych pracowni językowych oraz zakup pomocy dydaktycznych technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach pracowni eksperymentu dla następujących szkół: PSP1 w Skarszewach, Gimnazjum w Skarszewach, Zespół Szkół w Godziszewie wraz z filią w Demlinie, Zespół Szkół w Pogódkach wraz z filią w Koźminie, PSP Więckowy i PSP Szczodrowo. W celu podniesienia efektywności i jakości nauczania ogólnego, zdecydowano się na projekt wykorzystujący w edukacji innowacyjne metodologie oraz transfer wiedzy poprzez pracę w zespole, z wykorzystaniem dydaktyki eksperymentalnej i pracę między przedmiotową. Celem zadania jest stworzenie niezbędnych warunków technicznych do prowadzenia zajęć wyrównujących, doskonalących z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy edukacyjnych. Zadanie obejmuje także rozbudowę sieci komputerowych z budową nowych punktów dostępowych WiFi w wydajnej technologii 802.11ac. Na potrzeby realizacji projektu zaplanowano zakup środków trwałych w postaci technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK. Zakupiony sprzęt przyczyni się do unowocześnienia sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Dzięki tablicom interaktywnym, projektorom czy laptopom nauczyciele będą mogli korzystać z wielu interaktywnych programów edukacyjnych i w ciekawy sposób urozmaicać sposób prowadzenia zajęć. Wpłynie to na jakość oferowanych w szkołach zajęć. Diagnoza potrzeb przeprowadzona w jednostkach edukacyjnych biorących udział w projekcie wykazała, iż jednostki posiadają dostęp do Internetu, który powinien zapewnić wymagany poziom jakościowy i niezawodnościowy dla celów związanych z zastosowaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK w dydaktyce. Na etapie określania potrzeb szkół w zakresie dostępu do Internetu, stwierdzono, że nie jest on właściwie zabezpieczony przed atakami z cyberprzestrzeni. W szkołach, w większości przypadków, korzysta się z rozwiązań, na których poziom bezpieczeństwa nie do końca jest właściwie kontrolowany i dostosowywany do bardzo szybko ewoluujących zagrożeń przenikających do sieci z Internetu. Lub po prostu takich zabezpieczeń w szkołach w ogóle nie ma, ponieważ szkoły posiadają na tyle słabo rozwinięte wewnętrzne sieci komputerowe, że wdrożenie profesjonalnych zabezpieczeń nie stanowiło do tej pory priorytetu. W ramach zadania planuje się wdrożenie wydajnych i wspieranych przez producentów systemów bezpieczeństwa sieciowego klasy FW/UTM wraz z niezbędną infrastrukturą sieci komputerowych oraz montażem urządzeń sieci bezprzewodowej WiFi w pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia zaplanowane w ramach projektu. Usługa dostępu do Internetu z wykorzystaniem urządzeń sieci WiFi powinna być dostępna w pomieszczeniach dydaktycznych, które Zamawiający zamierza wykorzystać do prowadzenia zajęć. Określona, w zestawieniu zakresu rzeczowo-ilościowego projektu, ilość punktów dostępowych sieci WiFi wskazuje minimalną liczbę punktów, którą musi dostarczyć i uruchomić wykonawca. wideo i systemowym oraz przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przedstawicieli szkół. Część I Przedmiotu zamówienia * Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego i serwerowego- znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego; Część II Przedmiotu zamówienia * Dostawa i instalacja wyposażenia TIK pracowni językowo-komputerowych, komputerowych i eksperymentu wraz z zestawami interaktywnymi - znajduje się w Załączniku nr 2a do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do Formularza ofertowego.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48000000-8
48822000-6
30236000-2
32400000-7
32410000-0
32410000-0
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 300.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunek dotyczący posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej spełniają łącznie. - posiada zabezpieczenie prawidłowości wykonania zamówienia - OC - na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony: Dla Części I Przedmiotu zamówienia: - gdy wykonawca wykaże, iż osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane przez ustawy uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami w specjalności telekomunikacji przewodowej oraz telekomunikacji radiowej lub równoważne uprawnienia budowlane tj. posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które umożliwiają tej osobie pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie przedmiotu zamówienia, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościtj. posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które umożliwiają tej osobie pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie przedmiotu zamówienia, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dla Części II Przedmiotu zamówienia: - gdy wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą, która posiada uprawienia audytora z zakresu bezpieczeństwa informacji w jednostkach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: Dla Części I Przedmiotu zamówienia: - 2 (dwa) zadania obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę i wdrożenie sprzętu sieciowego wraz z budową lub rozbudową okablowania LAN oraz dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy, każda o wartość nie mniejszą niż 250 000 zł brutto; Dla Części II Przedmiotu zamówienia: - 2 (dwa) zadania obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego, zestawów interaktywnych oraz pracowni multimedialnych w ramach jednej umowy, każda o wartość nie mniejszą niż 400 000 zł brutto; - 10 wykonanych audytów bezpieczeństwa informacji w jednostkach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy lub usługi, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6a do SIWZ.. 2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają? wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załącznikach 1a i 2a do SIWZ, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego z Załącznikami do Formularza ofertowego (dla Części I Przedmiotu zamówienia: Załącznik 1 - zapora ogniowa Firewall, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy WiFi, serwer NAS); dla Części II Przedmiotu zamówienia: Załącznik 2 - cyfrowa pracownia językowa, komputer laptop z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym, zestaw czujników pracowni eksperymentu, tablica interaktywna, projektor multimedialny) zawierającego dokładne parametry i informacje o oferowanych urządzeniach i oprogramowaniu, Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych urządzeń: zapora ogniowa Firewall, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy WiFi, serwer NAS, komputer laptop, tablica interaktywna, projektor multimedialny. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej. Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości - dotyczy producenta oferowanego zapora ogniowa Firewall, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy WiFi, serwer NAS, komputer laptop, projektor multimedialny. Deklaracje zgodności CE dla oferowanych urządzeń: zapora ogniowa Firewall, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy WiFi, serwer NAS, komputer laptop, projektor multimedialny. Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany komputer laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2800 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (nie wcześniej niż 01.02.2017 do dnia składania ofert). Potwierdzenie (wydruk ze strony oferenta systemu operacyjnego), potwierdzające, że oferowany model komputera laptop posiada certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym zaoferowanym przez wykonawcę. Protokół z testów SPEC potwierdzający wynik co najmniej 256 punktów w SPECint_rate2006 publikowany na stronie: www.spec.org dla oferowanej konfiguracji serwera NAS Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić? z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej oraz oświadczenia, z?e sprzęt i oprogramowanie posiadają? stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja20,00
Termin płatności fatury20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Okoliczności , w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w §10 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-01, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego i serwerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- budowa/rozbudowa (w wymaganym zakresie), w każdej szkole uczestniczącej w projekcie, systemu okablowania strukturalnego LAN wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (szafy RACK, listwy zasilające, oraz pozostałe niezbędne elementy), w celu podłączenia nowych punktów dostępowych sieci WiFi w miejscach prowadzenia zajęć; - dostawa urządzeń aktywnych sieci (zapór ogniowych Firewall bez lub ze zintegrowanym WiFi i przełączników sieciowych), ich montaż i konfiguracja w dedykowanych szafach RACK, w pomieszczeniach ustalonych z Zamawiającym, w tym wykonanie, jeżeli niezbędne, nowych lokalnych punktów dostępowych (LPD) sieci LAN oraz punktów zasilających dla nowych urządzeń aktywnych; - dostawa i wdrożenie punktów dostępowych sieci bezprzewodowej WiFi w miejscach i ilościach ustalonych z Zamawiającym, w celu zapewnienia dostępu do Internetu w miejscach prowadzenia zajęć; - konfiguracja sieci oraz przeprowadzenie testów funkcjonalnych; - przygotowanie protokołów odbioru prac dla wszystkich elementów dostaw i usług; - instruktaż wskazanych pracowników szkół w całym zakresie zrealizowanych dostaw urządzeń, oprogramowania i usług;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34000000-7, 32410000-0, 48822000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja20,00
Termin płatności faktury20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa i instalacja wyposażenia TIK pracowni językowo-komputerowych, komputerowych i eksperymentu wraz z zestawami interaktywnymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- dostawa wraz z wdrożeniem 3 pracowni językowych oraz z zestawami komputerowymi w Gimnazjum w Skarszewach, Zespole Szkół w Godziszewie oraz w Zespole Szkół w Pogódkach, objęcie pracowni językowych 60 miesięczną gwarancją oraz przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przedstawicieli szkół; - dostawa i instalacja zestawów komputerowych wyposażonych w pakiet biurowy oraz oprogramowanie antywirusowe do 3 pracowni komputerowych w szkołach PSP1 w Skarszewach, PSP Więckowy i PSP Pogódki; - dostawa i wdrożenie 6 pracowni eksperymentu, każda wyposażona w 3 zestawy komputerowe (2 uczniowskie oraz 1 nauczyciela) wraz z zestawem czujników elektronicznych wspomagających dydaktykę opartą o eksperyment i niezbędnym oprogramowaniem oraz szkoleniem; - dostawa i wdrożenie 6 zestawów interaktywnych, każdy składających się z tablicy interaktywnej, projektora multimedialnego, nagłośnienia, dedykowanego uchwytu montażowego wraz niezbędnym okablowaniem audio-wideo i systemowym oraz przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przedstawicieli szkół.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48000000-8, 30236000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wydajność procesora zastosowanego w komputerze laptop30,00
Termin płatności faktury10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.