eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego oraz programu funkcjonalno użytkowego dla projektu Kompleksowa Informatyzacja SP ZOZ w Sanoku jako element Podkarpackiego Systemu Informatyzacji Medycznej- PSIM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Sanok: Opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego oraz programu funkcjonalno użytkowego dla projektu Kompleksowa Informatyzacja SP ZOZ w Sanoku jako element Podkarpackiego Systemu Informatyzacji Medycznej- PSIM.
Numer ogłoszenia: 51580 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11662 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego oraz programu funkcjonalno użytkowego dla projektu Kompleksowa Informatyzacja SP ZOZ w Sanoku jako element Podkarpackiego Systemu Informatyzacji Medycznej- PSIM..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z sporządzeniem kompletnego wniosku aplikacyjnego oraz programu funkcjonalno użytkowego wraz z konsultacjami związanymi z ww. zagadnieniem dla projektu Kompleksowa Informatyzacja SP ZOZ w Sanoku jako element Podkarpackiego Systemu Informatyzacji Medycznej- PSIM, w ramach naboru projektów do Indykatywnego wykazu indywidualnych projektów kluczowych województwa podkarpackiego na lata 2007-2013 w zakresie III osi priorytetowej- Społeczeństwo informacyjne RPO WP. A.Wspólny słownik zamówień: CPV - 74.24.10.00 - 74.24.10.00 studia wykonalności, usługi doradcze, analizy B.Opis szczegółowy zamówienia: 1.Studium wykonalności, program funkcjonalno użytkowy i kompletny wniosek należy bezwzględnie sporządzić zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla projektów (instrukcja dostępna na stronie www.wrota.podkarpackie.pl) oraz w zgodności z projektem wojewódzkim Podkarpacki System Informacji Medycznej, konsultacje projektu realizowane powinny być w miarę potrzeb. 2.Sporządzenie studium wykonalności, projektu funkcjonalno użytkowego i kompletnego wniosku w inny sposób niż wg wytycznych wymienionych w pkt. 1 stanowić będzie podstawę do uznania, że przedmiot zamówienia został wykonany wadliwie i nie zostanie on odebrany przez Zamawiającego. 3.Studium wykonalności, projekt funkcjonalno użytkowy oraz kompletny wniosek należy wykonać w 6 egzemplarzach, w tym 4 egzemplarzy w postaci papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej (nas płycie CD). Wersje elektroniczne dokumentów tekstowych należy zapisać w formie dokumentu WORD 2003 (DOC) oraz w formacie Acrobat Reader (PDF). Dla zapisu obrazów preferowanych formatem jest format JPEG lub PDF. 4.Dla przeprowadzonej analizy finansowej i elektronicznej należy tworzyć aktywny model finansowy wraz z formułami sporządzony w programie Microsoft Exel. Do obowiązków Wykonawcy należy pełna aktualizacja stworzonego modelu finansowego do momentu ostatecznej oceny projektu przez Jednostkę Zarządzającą Programem. 5.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić studium wykonalności, kompletny wniosek aplikacyjny wraz z programem funkcjonalno użytkowy o dofinansowanie z RPO WP, zwany wnioskiem aplikacyjnym jeżeli wynika to z wymagań programu korzystając z aplikacji elektronicznej wg wszelkich aktualnie dostępnych dokumentów programowych a w tym w szczególności ,,Instrukcji wypełnienia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu ze środków EFRR w ramach naboru projektów do Indykatywnego wykazu indywidualnych projektów kluczowych Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 w zakresie III osi priorytetowej - Społeczeństwo informacyjne RPO WP. 6.Zamawiający na każdorazowy wniosek Wykonawcy dostarczy mu wszystkie niezbędne informacje do opracowania studium wykonalności, kompletny wniosek, program funkcjonalno użytkowy. 7.Zamawiający może dokonywać dla potrzeb realizacji projektu aktualizacji danych dot. przedmiotu zamówienia (zmiany liczb i nazw oraz wielkości środków związanych z realizacją projektu) w trakcie opracowania Studium Wykonalności informując o zmianie Wykonawcę Studium Wykonalności najpóźniej 10 dni przed terminem odbioru przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca Studium Wykonalności programu funkcjonalno użytkowego i kompletnego wniosku bezwzględnie zobowiązany jest do śledzenia informacji dotyczących ogłoszonego konkursu zamieszczonego na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WP www.wrota.podkarpacie.pl a wszelkie zmiany warunków powinny znaleźć odzwierciedlenie w przedmiocie zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 9.Wykonawca w trakcie opracowywania studium wykonalności, kompletnego wniosku, programu funkcjonalno użytkowego jest bezwzględnie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na każde jego życzenie bieżącego zaawansowania postępu prac. 10.Wykonawca sporządzi studium wykonalności, kompletny wniosek, program funkcjonalno użytkowy w oparciu o przekazane przez Zamawiającego dokumenty, informacje. C. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.24.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFIT- EUROCONSULTING GROUP, ul. Świętokrzyska 20, 00-052 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36885,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.