eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Warszawa: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Numer ogłoszenia: 515760 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6848363, 6847818, 6847272, faks 22 6847145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Części składowa zamówienia - część 01 (zadanie 1) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Chruściel, - część 02 (zadanie 2) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Szypliszki, - część 03 (zadanie 3) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Roskosz, - część 04 (zadanie 4) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Brzoskwinia, - część 05 (zadanie 5) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Zamość, - część 06 (zadanie 6) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Pruszcz Gryficki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: - część 01 - 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy); - część 02 - 16 000,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy); - część 03 - 24 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące); - część 04 - 34 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści cztery tysiące); - część 05 - 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy); - część 06 - 26 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy). Zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (dla każdej z części), że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych wynikających z Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności poufne, oraz zdolność ich przetwarzania we własnym systemie teleinformatycznym o klauzuli tajności zastrzeżone dla części od 01 do 05, o klauzuli tajności poufne dla części 06. Po Potwierdzeniem zdolność do ochrony informacji niejawnych przez Wykonawcę w zakresie dostępu do informacji niejawnych jest posiadanie: dla zadań od 01 do 05 a) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne, systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji o klauzuli tajności co najmniej zastrzeżone spełniającego wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948), b) pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się aktualnym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych ( zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d) osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. dla zadania 06 a) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne, systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji o klauzuli tajności co najmniej poufne spełniającego wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948), b) pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się aktualnym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych ( zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d) osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału III.3.1 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III.6. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia (dla każdej części), zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia, przy czym za taką robotę budowlaną Zamawiający uzna łącznie: 1) roboty teletechniczne (budowa kanalizacji teletechnicznej i kabli teletechnicznych, systemy alarmowe), za kwotę netto co najmniej 500,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2) roboty drogowe (budowa dróg, placów postojowych, chodników) za kwotę netto co najmniej 200,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3) roboty elektryczne (budowa przyłączy energetycznych do obiektów) za kwotę netto co najmniej 150,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej (dla każdej części): 3.4. Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: 3.4.1 jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.2 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.3 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.4 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.5. jednym kierownikiem robót z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4; 3.4.5 jednym geodetą, który posiada uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 3.4.6 osoby wykonujące roboty budowlane tj. monterzy w specjalnościach: telekomunikacyjne linie kablowe, instalacje elektryczne, pracownicy ogólnobudowlani, pracownicy z licencją pracownika zabezpieczenia I stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, (osobami) w szczególności przedstawiając w tym zakresie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.5 Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że: 3.5.1 posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: po 800 000,00 zł w przypadku składania wniosku dla części 01 i 02, po 1 100 000,00 zł w przypadku składania wniosku dla części 03, 04 i 06 a dla części 05 - na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł. 3.6 Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności finansowej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że: 3.6.1 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż po 800 000,00 zł - dla części 01 i 02 każda, nie mniejszej niż po 1 100 000,00 zł dla części 03, 04 i 06 a dla części 05 - nie niższą niż 500 000,00 zł. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. od III.3.2 - do III.3.5 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale III.4. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia (dla części 06) II stopnia (dla części 01-05) o klauzuli tajności co najmniej poufne, 2) oświadczenie, że Firma posiada system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne (dla części 06), zastrzeżone (dla części 01-05) a osoby realizujące przedmiot posiadają świadectwa bezpieczeństwa upoważniające do dopuszczenia do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne dla części (01-06) oraz aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający dopuści do prac pracowników branży elektrycznej i budowlanej, którzy będą legitymować się dokumentem upoważniającym do dostępu do informacji o klauzuli zastrzeżone/pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności zastrzeżone oraz aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wzór Oświadczenia zamieszczony jest wraz z wnioskiem w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym na stronie internetowej zamawiającego, 3) podmiot zagraniczny składa dokumenty określone w art. 54 ust 1- 4 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okażą się być większa niż określona w ogłoszeniu, Zmawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunku opisanego w sekcji III.3.2. Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych robót budowlanych (powyżej warunku koniecznego)- otrzyma za wykazaną: 1) robotę budowlaną obejmującą budowę sieci teletechnicznych rozdzielczych (kanalizacja teletechniczna, kable techniczne miedziane i światłowodowe) - należycie wykonaną o wartości nie mniejszej niż 500,0 tys. zł netto - maksymalnie 60 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru: Wp= Wpof.bad:Wpmax x 60 2) roboty drogowe (budowa dróg, placów postojowych, chodników) należycie wykonane o wartości nie mniejszej niż 200,0 tys. zł netto maksymalnie 20 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru:Wp= Wpof.bad:Wpmax x 20 3) roboty elektryczne (budowa przyłączy energetycznych do obiektów) należycie wykonane o wartości nie mniejszej niż 150,0 tys. zł netto maksymalnie 20 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru: wzoru:Wp= Wpof.bad:Wpmax x 20 Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku; Wp.ofbad - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych dodatkowych) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wpmax - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił warunki tej zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Na str inter Zamawiającego www.rczsiut.wp.mil.pl znajduje się wniosek w sprawie zakwalifikowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 11:00, miejsce: RCZSiUT, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 210A-B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis Wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym na przygotowanie posterunków radiowych dla systemu Link-16 część: sprawa Nr 20/1/01/13. Wzory Oświadczeń i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. 3. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 6. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Pożądane jest, aby wszystkie strony wniosku były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby wniosek złączać w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpocząć się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie wniosku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Chruściel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje w każdej lokalizacji : 1) rozbiórkę wieży stalowej wraz z fundamentami; 2) rozbiórkę i budowę ogrodzenia kompleksu; 3) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 4) budowę ogrodzenia posterunku; 5) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 6) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 7) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 8) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (cctv, kd, swwin) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu. 9) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Szypliszki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 2) budowę ogrodzenia kompleksu; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Roskosz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Brzoskwinia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Zamość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 2) budowę ogrodzenia posterunku; 3) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 4) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 5) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 6) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego; Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Pruszcz Gryficki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) remont elewacji istniejącej na terenie kompleksu stacji transformatorowej; 9) budowa okablowania strukturalnego z wydzielonym zasilaniem w obiekcie na terenie kompleksu; 10) wymiana akumulatorów siłowni telekomunikacyjnej. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.