eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice



Ogłoszenie z dnia 2006-10-04

POZYCJA 51563

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Poddębic, do kontaktów: Aleksandra Gniazdowska, ul. Łódzka 17/21 lok. 105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995, e-mail: gmina@poddebice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.poddebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Poddębicach ul Łódzka 17/21, Aleksandra Gniazdowska - Kierownik Referatu Inwestycji ,Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 99-200 Poddębice, 99-200 Poddębice, woj. Łódzkie, tel. 043 6782580 wew.246, fax 043 6783995, e-mail: igkm@gmina.poddebice.pl, www.gmina.poddebice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu grzewczego i termomodernizacja budynków na terenie miasta Poddębice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Poddębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlano - montażowe obejmujące wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, wykonanie docieplenia dachu, wykonanie docieplenia stropu piwnic, związane z termomodernizacją następujących budynków wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania: 1/ budynek Urzędu Miejskiego przy ul. Łódzkiej 17/21, 2/ budynek Biblioteki Publicznej przy ul. Łódzkiej 31, 3/ budynek Pawilonu Sportowo - Hotelowego przy ul. Mickiewicza 19, 4/ budynek Gimnazjum przy ul. Polnej 36, 5/ budynek Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych przy ul. Łęczyckiej 13, 6/ budynek Hali Sportowej przy ul. Łęczyckiej 13/15, 7/ budynek mieszkalny przy ul. Targowej 4, 8/ budynek mieszkalny przy ul. Targowej 14. 2. Roboty budowlano - montażowe związane z wymianą i budową sieci cieplnej na Osiedlu 500-Lecia oraz w rejonie ul. Targowej. 3. Modernizacja kotłowni gazowej na kotłownię opalaną gazem i biomasą wraz z budową komina przy ul. Zielonej. 4. Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię na biomasę wraz z budową komina przy ul. Cichej 4. 5. Wykonanie instalacji solarnej na budynku Pawilonu Hotelowo - Sportowego przy ul. Mickiewicza 19. 6. Wykonanie instalacji solarnej na budynkach przy ul. Cichej 4, ul. Słonecznej 1, 3 wraz z wykonaniem przyłącza cieplnego do budynku kotłowni przy ul. Cichej 4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Z uwagi na finansowanie części zadania przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenia producenta o miejscu ich wytworzenia. Wykonawca winien zastosować do dociepleń materiały stanowiące jeden system technologiczny (jeden producent) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 40.42.00.00 - Instalacje słoneczne Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegóowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.12.2006; lub data zakończenia: 30.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200 000.00 PLN słownie: dwieście tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4 ,5 ustawy Prawo budowlane, w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o wartości min. 2 mln zł. i podobnym charakterze, zatrudniają min 40 pracowników oraz min 5 osób personelu kierowniczego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 2 mln PLN lub zdolność kredytowa na powyższą kwotę, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) udzielą 48 miesięcznej gwarancji. 4) z uwagi na finansowanie części zadania przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenia producenta o miejscu ich wytworzenia, 5) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, 6) Wykonawca winien zastosować do dociepleń materiały stanowiące jeden system technologiczny (jeden producent) 7) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów niezbędnych do rozliczenia się z jednostkami finansującymi - EkoFundusz, WFOŚiGW, BGK, NFOŚiGW oraz niezbędne pozwolenia na użytkowanie (Urząd Dozoru Technicznego -rozruch technologiczny, uzyskanie efektu ekologicznego, emisje zanieczyszczeń zmodernizowanych kotłowni) zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 8) Oferent jest zobowiązany do wskazania kotłowni , w których funkcjonują proponowane przez niego rozwiązania technologiczne o mocach nie mniejszych od proponowanych urzadzeń (kotłownie, automatyka itp.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorów wraz z referencjami i stwiedzeniem, że roboty zostały wykonane należycie, e) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, f) wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej (należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych), g) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, h) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, i) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) polisę oc , k) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2. l) wypełniony i zaakceptowany projekt umowy wraz z wypełnionym harmonogramem rzeczowo-finasowym. m) oświadczenie Wykonawcy , że wykonując zamówienie będzie korzystał z dostawców i wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych , Szwajcarii i Norwegii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl. Opłata: 600 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - w pieniądzu, przelewem na rachunek nr 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 lub w punkcie kasowym Banku Spółdzielczego znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Poddębicach;. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Poddębicach ul Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.