eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moryń › poprawa stanu technicznego obiektów sportowych w ramach polsko-niemieckiego partnerstwa gmin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-04

POZYCJA 51558

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Moryń: poprawa stanu technicznego obiektów sportowych w ramach polsko-niemieckiego partnerstwa gmin: Moryń - Joachimsthal Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Moryń, do kontaktów: Sławomir Jasek, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4667962, fax 091 4667957, e-mail: um@moryn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.moryn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa stanu technicznego obiektów sportowych w ramach polsko-niemieckiego partnerstwa gmin: Moryń - Joachimsthal. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Moryń Zespół Szkół, ul. Dworcowa 6a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót:"Poprawa stanu technicznego obiektów sportowych w ramach polsko - niemieckiego partnerstwa gmin: Moryń - Joachimsthal" dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A, oraz ze środków Ministerstwa Sportu (Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełniony druk "Doświadczenie zawodowe" (załącznik nr 3 do SIWZ), tj. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej trzech zamówień dotyczących wykonania nawierzchni poliuretanowych w oferowanym rodzaju i typie o powierzchni co najmniej 1500 m kw. każda oraz przynajmniej jedną podbudowę pod nawierzchnię poliuretanową w technologii mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych co najmniej 1500m kw. z podaniem daty miejsca wykonania wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 3) Wypełniony druk "Potencjał kadrowy" (załącznik nr 4 do SIWZ), tj. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień personelu kierowniczego. 4) Dokumenty potwierdzające wymaganą jakość i parametry techniczne oferowanej nawierzchni poliuretanowej : a) Aktualna Aprobata albo Rekomendacja Techniczna wydaną przez instytucję uprawnioną do wydawania Aprobaty lub Rekomendacji Technicznej (pełne), b) Atest higieniczny wydany przez instytucję uprawnioną do wydawania takiego atestu, c) Karta techniczna zawierająca parametry nawierzchni (w oryginale), d) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana Wykonawcy na zadanie objęte niniejszym przetargiem. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilości odpowiadającej zamówieniu, w przypadku wygrania przez Wykonawcę przetargu. Autoryzacja musi być załączona w oryginale 5) Kosztorys ofertowy w formie kosztorysu szczegółowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Zakres robót obejmuje wykonanie: - kanalizacji deszczowej, - boiska do koszykówki, - boiska do siatkówki, - boiska do piłki nożnej, - bieżni dookólnej i prostej, - skoczni do skoku w dal, - boiska wielofunkcyjne, - chodników typu "Polbruk", - dostawy wyposażenia ruchomego i robót dodatkowych. Wspólny słownik zamówień CPV: 45212220-4 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących dokumentach: - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym oraz warunkami zawartymi w SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót Budowlanych. Uwaga: Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z terenem planowanej inwestycji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chojnie O/Moryń Nr 91 9370 1046 0300 0648 2003 0003 b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Kserokopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy. Oryginał należy złożyć u zamawiającego: pokój nr 9 (sekretariat) w siedzibie zamawiającego Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.24. ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: W okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia dotyczące wykonywania nawierzchni poliuretanowych w oferowanym rodzaju i typie o powierzchni co najmniej 1500 m kw. każda oraz przynajmniej jedną podbudowę pod nawierzchnię poliuretanową w technologii mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o powierzchni co najmniej 1500m kw. 3. Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 400.000,00 zł. 4. Posiadają polisę OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt 2,3 i 4 podmioty te mogą spełnić łącznie. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Wypełniony załącznik nr 3 "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE" (w załączeniu dokumenty - np. referencje - potwierdzające, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie) oraz załącznik nr 4 "POTENCJAŁ KADROWY" (w załączeniu kopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów budownictwa). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot i łącznie muszą spełniać warunek określony w punkcie III.2) 3. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot na łączną kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w punkcie III.2) 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór specyfikacji po okazaniu dowodu wpłaty w/w kwoty na konto Urzędu Miejskiego w Moryniu nr 80937010460300064820030007. Tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg: FB/ZP.341-XVI/06". 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 12:10, Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, pok. nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt: INT/MV-BB-PL.3.F2.2005.124 pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów sportowych w ramach polsko - niemieckiego partnerstwa gmin: Moryń - Joachimsthal" dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A. 2) Informacje dodatkowe: Projekt dofinansowany ze środków Ministerstwa Sportu (Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.