Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: remont i przebudowa drogi gruntowej ul. Gminnej w Łodzi Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, do kontaktów: Dorota Ciołkowska Bogdan Lewandowski, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343, e-mail: d.ciolkowska@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa drogi gruntowej ul. Gminnej w Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łódź, ul.Gminna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi gruntowej ulicy Gminnej na odcinku od ul.Jędrzejowskiej do ul.Dworcowej: a.wykonanie podbudowy, t.j. stabilizacja gruntu cementem o wytrzymałości 5 MPa o grubości 20 cm. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu korytowania. Grunt z korytowania częściowo po doziarnieniu piaskiem i wymieszaniu z cementem będzie wbudowany w podbudowę, a następnie wyprofilowany i zagęszczony do wskaźnika zagęszczenia Is = 1, t.j. przez co najmniej dwukrotne przejście walca, b.ułożenie dywanika z asfaltobetonu o grubości 4 cm i szerokości 4,5 m. c.inne niezbędne prace do wykonania przebudowy drogi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi gruntowej ulicy Gminnej na odcinku od ul.Jędrzejowskiej do ul.Dworcowej: a.wykonanie podbudowy, t.j. stabilizacja gruntu cementem o wytrzymałości 5 MPa o grubości 20 cm. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu korytowania. Grunt z korytowania częściowo po doziarnieniu piaskiem i wymieszaniu z cementem będzie wbudowany w podbudowę, a następnie wyprofilowany i zagęszczony do wskaźnika zagęszczenia Is = 1, t.j. przez co najmniej dwukrotne przejście walca, b.ułożenie dywanika z asfaltobetonu o grubości 4 cm i szerokości 4,5 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp. a.prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807), 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a.dysponują min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej (o której mowa w art. 14, ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz.U.03.207.2016 z późn. zmianami), potwierdzone wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b.dysponują minimum następującym sprzętem: - walec statyczny samojezdny min 10 t - 1 szt. - walec statyczny ciągniony, ogumiony 6-10 t - 1 szt. - stabilizator gruntu (recykler) - 1 szt, - równiarka samojezdna - 1 szt. - rozsypywacz do cementu - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., - skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy lub remontów dróg na kwotę min. 50 000zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie oświadczenia i dołączonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. 4. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub remontów dróg. na kwotę min. 50 000zł 5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: 9,9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za SIWZ obejmuje jedynie koszty przesyłki pobraniowej. Sam druk SIWZ jest bezpłatny. Opłata będzie pobrana w momencie odbioru przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź Widzew Al.Piłsudskiego 100 pok.52.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Remont dróg na terenie gminy Kamień
- Przebudowa drogi powiatowej 1016F na odcinku Sława - Wróblów
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.