eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › 79/1212/DN - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych na potrzeby AWFiS w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Gdańsk: 79/1212/DN - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych na potrzeby AWFiS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 515524 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego , ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5547123, 5547227, faks 058 5521792.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 79/1212/DN - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych na potrzeby AWFiS w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1...Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych na potrzeby AWFiS w Gdańsku zgodnie z opisem zawartym w `Szczegółowym formularzu cenowym` stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ...2...Podane w `Szczegółowym formularzu cenowym` nazwy producenta oraz numery katalogowe określają wymagany przez Zamawiającego standard. Oryginalne nazewnictwo i symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien podać w kol. 12 `Szczegółowego formularza cenowego` nazwę producenta oraz numer katalogowy produktu, który oferuje, odpowiednio dla każdej pozycji. W sytuacji braku nazwy producenta lub numeru katalogowego produktu w ofercie Wykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje produkty producentów wskazanych w `Szczegółowym formularzu cenowym` przez Zamawiającego.... 3....Zamawiający dopuszcza możliwość założenia oferty na produkt równoważny pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę odczynniki będą odpowiadały wszystkim cechom jakościowym ujętym w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta danego odczynnika.... 4....Zamawiający informuje, że na odczynnikach określonych w `Szczegółowym formularzu cenowym` (załącznik nr 1a do SIWZ) ustawiona została metodyka prowadzonych prac badawczych. Są to odczynniki niezbędnę do kontynuacji programów naukowych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego odczynniki spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności, że są one tożsame pod względem charakterystyki analitycznej, że przy użyciu `równoważnego` odczynnika do przeprowadzenia badań opublikowano min. 10 publikacji recenzowanych z `impact factor` (IF) w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, że spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń; należy wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych odczynników spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających zaoferowanie innych równoważnych odczynników, to rozumie się przez to, że Wykonawca dostarczy odczynniki określone przez Zamawiającego w `Szczegółowym formularzu cenowym` (załączniku nr 1a do SIWZ).... 5....Oferowany i dostarczany odczynnik musi być fabrycznie nowy (nieużywany) o najwyższej jakości. Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników w oryginalnych opakowaniach producenta. Transport odczynników musi odbywać się w warunkach określonych przez Zamawiającego, jak i producenta, które nie spowodują utraty ich właściwości.... 6....Za okres gwarancji jakości (przydatności do użycia) uważa się przynajmniej 80% okresu ważności podanego przez producenta. Jednak okres gwarancji jakości (przydatności do użycia) nie może być krótszy niż minimalny wymagany okres gwarancji, który został określony przez Zamawiającego w `Szczegółowym formularzu cenowym` (załącznik nr 1a do SIWZ). W obu przypadkach okres gwarancji jakości (przydatności do użycia) liczony jest od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.... 7....Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty 200.000 euro dla dostaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie odczynników chemicznych lub laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż: 10.000,00 zł brutto każde;...Uwaga 1! W przypadku zamówień wykonywanych wartości określone dotyczą zrealizowanej części dostawy a nie wartość całej dostawy. ... UWAGA 2! W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniający warunek (określone w załączniku nr 4 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm) na dzień 17.12.2012 r.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaproponowania rozwiązań odczynników `równoważnych`: a. Dokumenty lub oświadczenia zawierające opis oferowanego produktu a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego odczynnika z odczynnikiem opisanym przez Zamawiającego np. specyfikację jakościową oraz certyfikat analizy jakościowej odczynnika, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, z którego w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych parametrach jakościowych co opisany (wskazany) przez Zamawiającego...b...Osobno dla każdego zaoferowanego `równoważnego` odczynnika kopie min. 10 opublikowanych publikacji recenzowanych z `impact factor` (IF) z okresu ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert potwierdzających przeprowadzenie badań przy jego użyciu...c...Dokument lub oświadczenie, z którego wynika, że zaoferowany odczynnik spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń oraz, że zastosowanie zaoferowanego odczynnika nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. UWAGA! POWYŻSZE DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA WINNY POTWIERDZAĆ WYMAGANIA W ZAKRESIE `RÓWNOWAŻNOŚCI` OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ROZDZ. IV pkt 3 i 4 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać:...a)...Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;...b)...Wypełniony `Szczegółowy formularz cenowy` - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ...c)...Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie produktów (odczynników) równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę;...d)...Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ;...e)...Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy będzie dotyczyła następujących zdarzeń:... 1...Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.... 2....Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,... 3....Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe, lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.... 4....Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy.... 5....Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. związanych z wystąpieniem siły wyższej, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.... 6....Zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę produktu o tych samych bądź lepszych parametrach... 7....Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:... a)...siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,... b)...zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,... c)...zmiany danych teleadresowych,... d)...rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy... 8....W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 7 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.... 9....Pozostałe zmiany określone w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.gdansk.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -...Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, ...w Biurze Zamówień Publicznych, pok. 308 lub --...w Biurze Kanclerza, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 12:00, miejsce: -...Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1...Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej...2... Zamawiający doprecyzowuje z rozdz. VII SIWZ `Termin wykonania zamówienia`:... 2.1...Całość zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, na podstawie pojedynczych zamówień, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do momentu zrealizowania całej wartości zamówienia (umowy)... 2.2...Termin realizacji pojedynczego zamówienia wynosi: do 24 dni od dnia złożenia zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.