Ogłoszenie nr 515443-N-2020 z dnia 2020-02-21 r.
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego: dostawa aparatury laboratoryjnej, odczynników, materiałów pomocniczych, wzorców, materiałów eksploatacyjnych oraz 3 laptopów w ramach projektu - Wytwarzanie octu owocowego w województwie łódzkim, mazowieckim i śląskim we współpracy z Instytutem Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego jako innowacji produktowej, procesowej i technologicznej"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie - "Wytwarzanie octu owocowego w województwie łódzkim, mazowieckim i śląskim we współpracy z Instytutem Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego jako innowacji produktowej, procesowej i technologicznej" do działania "Współpraca" objętego PROW na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
00005383500000, ul.
ul. Rakowiecka
36
,
02-532
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226063600, e-mail
marcin.sokolowski@ibprs.pl, faks
228490426.
Adres strony internetowej (URL): www.ibprs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.ibprs.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.ibprs.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa aparatury laboratoryjnej, odczynników, materiałów pomocniczych, wzorców, materiałów eksploatacyjnych oraz 3 laptopów w ramach projektu - Wytwarzanie octu owocowego w województwie łódzkim, mazowieckim i śląskim we współpracy z Instytutem Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego jako innowacji produktowej, procesowej i technologicznej"
Numer referencyjny:
DA.22.1.2020.ZJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej, odczynników, materiałów pomocniczych, wzorców, materiałów eksploatacyjnych oraz 3 laptopów w ramach projektu - Wytwarzanie octu owocowego w województwie łódzkim, mazowieckim i śląskim w współpracy z Instytutem Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego jako innowacji produktowej, procesowej i technologicznej" zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, pn.: 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA stanowiące załącznik nr 1A do umowy 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA stanowiące załącznik nr 1B do umowy
II.5) Główny kod CPV: 33698100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
42912310-8 |
33793000-5 |
38000000-5 |
39711120-6 |
33698100-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 235252,76
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wymaga tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wymaga tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wymaga tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostaway od momentu zgłoszenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: a. z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; b. z powodu działania siły wyższej, o której mowa w §7 ust. 6 powyżej; c. na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji; d. z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw maksymalnie o czas trwania tych przyczyn; e. na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; 2) zmiana nazwy/nr katalogowego/parametrów dostarczanego artykułu w przypadku zaniechania produkcji i/lub wprowadzenia nowej serii (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób artykułów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy; 3) zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego w granicach uzasadnionych korzyści; 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 5) nastąpi zmiana oznaczenia adresu lub siedziby Wykonawcy; 6) nastąpi zmiana nazwy Wykonawcy z powodu przekształcenia lub innych zdarzeń skutkujących zmianą nazwy; 7) nastąpi zmiana danych podmiotowych Stron umowy np. zmiana konta bankowego Wykonawcy. 3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad określonych w ust. 1 i 2 powyżej jest nieważna. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w niniejszej Umowie muszą być dokonywane w formie pisemnego aneksu do Umowy sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Postanowienia ust. 4 nie dotyczą wprowadzenia zmian o których mowa w § 4 ust. 4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Refraktometr do oznaczania ekstraktu oraz określania stężenia alkoholu w destylacie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 1 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Zamrażarka laboratoryjna niskotemperaturowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Zestaw, komplet aparatury laboratoryjnej do automatycznego miareczkowania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Komputery typu laptop z oprogramowaniem biurowym |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Części i filtry - elementy eksploatacyjne do systemu oczyszczania wody Milli-Q Direct 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42912310-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Materiały laboratoryjne plastikowe jednorazowego użytku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Materiały eksploatacyjne do destylatora parowego Vapodest model VAP 30 firmy Gerhard |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 6,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Pożywki i testy mikrobiologiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 6,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Sprzęt drobny i odczynniki oraz materiały pomocnicze wykorzystywane do oznaczania kwasowości, mocy octu, zawartości alkoholu, zawartość |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Pożywka do oznaczania bakterii octowych (GYC) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Sprzęt drobny wykorzystywany do wstępnej kontroli procesu wytwarzania octu u producentów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Pipetor do poboru próbek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Wzorce i odczynniki Oznaczenie metali - spektrofotometr absorpcji atomowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Pożywki i testy mikrobiologiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Elementy eksploatacyjne, części do spektrofotometru absorpcji atomowejZ-2000 Tandem HITACHI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Pożywki i testy mikrobiologiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA -Wzorce i odczynniki oznaczanie witaminy C |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - pHametr kieszonkowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Odczynniki do oznaczania witaminy C |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | 2) Zadanie II - MIKROBIOLOGIA - Lodówka do transportu próbek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zadanie I - FIZYKOCHEMIA -Kolumna z prekolumną do oznaczania witaminy C |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | 1) Zadanie I - FIZYKOCHEMIA - Filtry do oznaczania witaminy C |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy od momentu zlecenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Dostawa komputerów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.