eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków › ZP.271.12.2012 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Żerków: ZP.271.12.2012 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków
Numer ogłoszenia: 515418 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.12.2012 Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych dla UMiG Żerków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw silnikowych, olejów, smarów, materiałów eksploatacyjnych (żarówki, bezpieczniki, filtry i wkłady filtrów oleju i paliwa itp.) dla pojazdów, maszyn i urządzeń technicznych jednostek podległych UMiG Żerków na każdorazowe żądanie przedstawiciela Zamawiającego w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2014 r. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej przez Zamawiającego, stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawca musi zapewnić punkt tankowania znajdujący się na terenie gminy Żerków. Częstotliwość tankowań uzależniona jest od bieżącego zużycia paliw (możliwe kilkukrotne tankowanie w ciągu jednego dnia). Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych w zależności od aktualnych cen rynkowych. Zakupy będą dokonywane według cen obowiązujących w dniu zakupu. W trakcie realizacji umowy przy rozliczeniu zakupów paliw będzie brana cena litra paliwa z danego dnia zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego, stałego w całym okresie obowiązywania umowy rabatu. Przewidywana ilość dostarczanych towarów w okresie 2 lat wyniesie: Lp. Nazwa ilość towarów zamawianych w ciągu 2 lat w litrach 1 Olej napędowy (letni i zimowy) 82 000 2 Benzyna bezołowiowa 95 (letnia i zimowa) 8 000 3 Olej silnikowy MCC SAE 15W/40 (Superol) lub równoważny 140 4 Olej (Piralen) lub równoważny 40 5 Olej Hydrol lub równoważny 400 6 Olej silnikowy MX 15/W/40 (Mobil Delvac) lub równoważny 240 7 Olej silnikowy (Mixol S) lub równoważny 120 8 Olej silnikowy Lux 40 9 Olej silnikowy SHPD 15W/40 (Turdus) lub równoważny 100 10 Olej do użytku w układach hydraulicznych LHM 46 lub równoważny 200 11 Olej do użytku w układzie hydraulicznym LHL 68 lub równoważny 200 12 Olej smarowy Boxol 26L5 lub równoważny 100 13 Olej smarowy Hipol lub równoważny 260 14 Płyn hamulcowy DOT 5 lub równoważny 20 15 Płyn chłodzący do -35 0 c (Petrygo) lub równoważny 240 16 Dodatek uszlachetniający do benzyn bezołowiowych 10 17 Dodatek uszlachetniający do ON (zimowy) 20 18 Płyn do spryskiwaczy szyb letni 60 19 Płyn do spryskiwaczy szyb zimowy 60 20 Płyn do mycia silników 20 21 Woda destylowana 20 22 Smar ŁT 43 lub równoważny 60 Podane ilości paliw są prognozowane i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Kod CPV: 09.10.00.00-0 Paliwa 09.13.20.00-3 Benzyna 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00-7 Oleje napędowe 09.21.00.00-4 Preparaty smarowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.20.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej np. klęski żywiołowej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów od podatku towarów i usług (VAT), Dopuszcza się zmianę cen materiałów pędnych proporcjonalnie do wskaźnika wzrostu, spadku cen wynikających ze zmiany cen paliw na rynku. 3) przedmiot umowy -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Ilości podane są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej zapotrzebowania na paliwa stanowiące przedmiot zamówienia w okresie 24 miesięcy. Zamawiający nie gwarantuje zakupu przedmiotowych paliw w ilościach podanych w umowie i zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zakupów, ze względu na aktualne potrzeby. Jeżeli do upływu okresu obowiązywania umowy nie zostaną wyczerpane wskazane w umowie ilości zamówienia, umowa niniejsza wygasa bez prawa żądania przez Wykonawcę realizacji umowy w zakresie pozostałych ilości oraz bez prawa występowania przez Wykonawcę z jakimikolwiek roszczeniami z tego tytułu, w tym z roszczeniem o zapłatę odszkodowania. 4) koniecznością zmiany zakresu rzeczowego umowy . Zamawiający nie gwarantuje zakupu przedmiotowych paliw w ilościach podanych w umowie i zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zakupów, ze względu na aktualne potrzeby. 5. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.