eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy › Modernizacja ul. ¯ytniej w Rydu³towach i Modernizacja drogi ul. Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-02-07



Og³oszenie nr 515208-N-2018 z dnia 2018-02-07 r.

Miasto Rydu³towy: Modernizacja ul. ¯ytniej w Rydu³towach i Modernizacja drogi ul. Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydu³towy, krajowy numer identyfikacyjny 27253611000000, ul. ul. Ofiar Terroru  36 , 44280   Rydu³towy, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 324 537 411, e-mail um@rydultowy.pl, faks 324 537 410.
Adres strony internetowej (URL): www.rydultowy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.rydultowy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rydultowy.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
Adres:
Kancelaria Urzêdu Miasta Rydu³towy mieszcz±ca siê w Biurze Obs³ugi Mieszkañców (parter) ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja ul. ¯ytniej w Rydu³towach i Modernizacja drogi ul. Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach
Numer referencyjny: BP.271.000002.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê dwóch zadañ: 1) Zadanie nr 1 - "Modernizacja ul. ¯ytniej w Rydu³towach", 2) Zadanie nr 2 - "Modernizacja drogi ul. Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach". 2. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie wy³±cznie istniej±cego pasa drogowego drogi publicznej lokalnej. 3. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie drogi publicznej dojazdowej. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SIWZ oraz w sekcjach dotycz±cych poszczególnych czê¶ci w niniejszym og³oszeniu

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) zdolno¶æ zawodowa dotycz±ca legitymowania siê niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczeniem. Opis warunku dla zadania nr 1: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie albo remoncie drogi, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³. Opis warunku dla zadania nr 2: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie albo przebudowie drogi, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³, b) zdolno¶æ zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: Opis warunku dla zadania nr 1 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej (bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie). Opis warunku dla zadania nr 2 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem: - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej (bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie). - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, przy czym do spe³niania warunku wystarcz± uprawnienia do sieci kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Z uwagi na kategoriê dróg Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wykazanie spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia przez osoby, które legitymuj± siê uprawnieniami budowlanymi nabytymi na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów w my¶l przepisu art. 104 ustawy Prawo budowlane, przy czym z uwagi na fakt, i¿ teren, na którym bêd± prowadzone roboty jest dotkniêty wp³ywem eksploatacji górniczej, osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, z których tre¶ci wynikaæ bêdzie niemo¿no¶æ kierowania robotami budowlanymi na terenach objêtych wp³ywem eksploatacji górniczej nie bêdzie uznawane jako spe³nianie warunku

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - uwaga - Zamawiaj±cy na podstawie postanowieñ ust. 9 ust. 1 SIWZ oraz § 10 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie dokumentów samodzielnie pozyska ww. dokument - w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca nie ma obowi±zku przekazywaæ go Zamawiaj±cemu, 5) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 6) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, 7) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - wg wzoru na za³±czniku nr 3a i/lub 3b do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru na za³±czniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz oferty - wg wzoru na za³±czniku nr 1a i/lub 1b do SIWZ w zale¿no¶ci od liczby zadañ, na które Wykonawca chce sk³adaæ ofertê, 2) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - do³±czyæ je¿eli Wykonawca zamierza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia wykazaæ wykorzystuj±c zasoby podmiotów trzecich, 3) udokumentowanie wniesienia wadium w zale¿no¶ci od liczby zadañ, na które Wykonawca sk³ada ofertê (kopia przelewu/lub innego dokumentu). Uwaga! Dopuszcza siê z³o¿enie jednego dokumentu (np. kopii przelewu) opiewaj±cego na kwotê odpowiadaj±cej sumie poszczególnych wadiów, 4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik - do³±czyæ, o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Stosownie do przepisu art. 45 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium: 1) dla zadania nr 1 w wysoko¶ci 8000,00 z³ (s³ownie z³otych: osiem tysiêcy), 2) dla zadania nr 2 w wysoko¶ci 6000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy). 2. Zasady i formy wnoszenia wadium okre¶la szczegó³owo SIWZ oraz ustawa Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia30,00
okres gwarancji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekty umów stanowi± odpowiednio za³±cznik nr 6a i 6b do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiana postanowieñ umownych (istotnych) jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 4 -6, a tak¿e w razie zaistnienia przes³anek wynikaj±cych z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji zamówienia w przypadku: 1) przed³u¿aj±cej siê procedury o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci wniesienia przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej. Maksymalny okres przesuniêcia terminu równy bêdzie okresowi, w czasie którego trwa³o zawieszenie postêpowania w nastêpstwie wniesienia odwo³ania, 2) wyst±pienia zjawisk atmosferycznych niekorzystnych i ponadnormatywnych do typowych dla danego miesi±ca panuj±cych na tym terenie, uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu przyjêtej technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami w szczególno¶ci gdy wyst±pi± opady deszczu albo ¶niegu nieprzerwanie przez co najmniej 5 dni (w czasie dnia pracy) i doprowadz± do bezpo¶redniego braku mo¿liwo¶ci realizacji robót budowlanych. Nie dotyczy okresu zimowego, 3) wyst±pienia klêski ¿ywio³owej w rozumieniu przepisu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klêski ¿ywio³owej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1897). Okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 2 i 3 musz± znale¼æ odzwierciedlenie w dzienniku budowy (przestój w prowadzeniu robót) i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Termin realizacji umowy zostanie przesuniêty o tyle dni, ile trwa³ potwierdzony w dzienniku budowy przestój w prowadzeniu robót, 4) wyst±pienia kolizji z uzbrojeniem podziemnym lub nadziemnym w zwi±zku z brakiem naniesienia tego uzbrojenia na mapach. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia, 5) wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dalszego prowadzenia robót. W przypadku wyst±pienia tego typu zjawisk, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o okres niezbêdny do zabezpieczenia, a nastêpnie usuniêcia przez w³a¶ciwe s³u¿by niewypa³ów czy niewybuchów, 6) konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej zarówno istotnych i nieistotnych z punktu widzenia Prawa budowlanego, w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci maj± wp³yw na niedotrzymanie terminu zakoñczenia robót, a zmiany te wynikaj± w szczególno¶ci z b³êdów dokumentacji, zmiany przepisów prawa, zmiany okoliczno¶ci faktycznych wystêpuj±cych w trakcie realizacji zamówienia, zmian których niewprowadzenie zagra¿a ci±g³o¶ci i prawid³owo¶ci funkcjonowania obiektu. W takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie przed³u¿ony odpowiednio o okres, w którym wyst±pi³y ww. okoliczno¶ci. W takim przypadku przed³u¿enie bêdzie liczone w dniach w stosunku 1:1, 7) realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym wprowadzonych w ramach zmiany umowy okre¶lonej w przepisie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Maksymalny okres przesuniêcia terminu równy bêdzie okresowi, w czasie którego wykonywane by³y roboty dodatkowe, bez wykonania których nie by³oby mo¿liwe zakoñczenie robót objêtych przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu realizacji robót budowlanych w przypadku: 1) konieczno¶ci wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; 3) konieczno¶ci zmiany materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji ich niedostêpno¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów b±d¼ urz±dzeñ. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza rezygnacjê z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli spowodowane to bêdzie dzia³aniem si³y wy¿szej lub podyktowane bêdzie wzglêdami technicznymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-22, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Modernizacja ul. ¯ytniej w Rydu³towach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie wy³±cznie istniej±cego pasa drogowego drogi publicznej lokalnej. 2. Zadanie nr 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) rozbiórkê konstrukcji drogi wraz z nawierzchni± oraz zjazdami na posesjê w granicach pasa drogowego, 3) roboty ziemne, 4) podbudowy, 5) nawierzchnie, 6) roboty wykoñczeniowe, 7) elementy ulic, 8) remont kanalizacji deszczowej, któr± w ca³o¶ci przewiduje siê do wymiany wraz z odwodnieniem drogi, 9) wykonanie oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego. 3. Szczegó³owy zakres robót okre¶lonych w ust. 2 obejmuje: 1) remont wy³±cznie istniej±cego pasa drogowego na ca³ym jej odcinku od skrzy¿owania z ulic± Raciborsk± (DW935) - nawi±zanie do projektowanego skrzy¿owania z DW935 w kilometra¿u 0+009,43 km, 2) wykonanie konstrukcji drogi o szeroko¶ci 2,5m - 3,5m o nawierzchni z bloczków betonowych o grubo¶ci 12 cm, 3) wykonanie ¶cieku z obni¿enia bloczków betonowych wzd³u¿ jezdni o 2 cm w celu odwodnienia jezdni. Szeroko¶æ projektowanego ¶cieku wynosi 25 cm zgodnie z dokumentacj± projektow± stanowi±c± za³±cznik nr 7a do SIWZ, 4) remont kanalizacji deszczowej, któr± w ca³o¶ci przyjêto do wymiany. D³ugo¶æ odcinka drogi przeznaczonego do remontu wynosi 236,86m.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45232130-2, 45233253-7, 45233120-6, 45233140-2, 45316213-1, 45112730-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia30,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Modernizacja drogi ul. Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie drogi publicznej dojazdowej. 2. Zadanie nr 2 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) rozbiórkê konstrukcji drogi wraz z nawierzchni± oraz zjazdami na posesje, 3) roboty ziemne, 4) podbudowy, 5) nawierzchnie, 6) roboty wykoñczeniowe, 7) elementy ulic, 8) przebudowê kanalizacji deszczowej, 9) opracowanie projektu i wykonanie oznakowania do czasowej organizacji ruchu. 3. Szczegó³owy zakres robót w ramach zadania nr 2 obejmuje: 1) modernizacjê - przebudowê drogi publicznej, dojazdowej ul. Osiedle na Wzgórzu na odcinku od posesji 14 do skrzy¿owania w rejonie posesji 38 w miejscowo¶ci Rydu³towy oraz w zakresie wed³ug przedmiaru robót od km 0,0+0,00 do skrzy¿owania w rejonie posesji 158A, 2) wykonanie konstrukcji drogi o szeroko¶ci jezdni 3,5m (poszerzenie odcinkowe do 5,00m) o nawierzchni z prefabrykowanych bloczków drogowych o wym. 12x20x40 cm (ewent. 12x25x38 cm), 3) korektê zjazdów o nawierzchni gruntowej/z bloczków betonowych (zgodnie z dokumentacj± projektow±), 4) przebudowê kanalizacji deszczowej w czê¶ci po trasie istniej±cej kanalizacji, w czê¶ci po nowej trasie. D³ugo¶æ odcinka drogi przeznaczonego do remontu wynosi 241,80 mb + 23,45 mb (zgodnie z przedmiarem robót).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45232451-8, 45233140-2, 45233220-7, 45231100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia30,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.