eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Adaptacja poddasza budynku głównego KP PSP w Grajewie na potrzeby systemu zarządzania działaniami ratowniczymi w powiecie grajewskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-14

Grajewo: Adaptacja poddasza budynku głównego KP PSP w Grajewie na potrzeby systemu zarządzania działaniami ratowniczymi w powiecie grajewskim
Numer ogłoszenia: 51503 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237639 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 74, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 272 02 10, faks 86 272 02 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza budynku głównego KP PSP w Grajewie na potrzeby systemu zarządzania działaniami ratowniczymi w powiecie grajewskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Adaptacji poddasza budynku głównego na potrzeby systemu zarządzania działaniami ratowniczymi w powiecie grajewskim oraz realizacja dostaw, montaż i uruchomienie sprzętu służącego realizacji powyższego zadania i stanowiącego wyposażenie adaptowanych pomieszczeń. 1. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w: - dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, opracowanych przez AA SOBOL 7. Pracownia Projektowa, ul. Armii Krajowej 22C, 19-300 Ełk. tel. (087) 610 06 85 - uszczegółowieniach opisu przedmiarów robót - przedmiarach dostaw sprzętu teleinformatycznego 2. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 5-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 3. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 2-letniej gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt z zachowaniem dłuższego okresu gwarancji i rękojmi jeśli przepisy producentów sprzętu tak stanowią, 4. Wykonawca musi skoordynować roboty branżowe i prowadzić prace budowlane w sposób jak najmniej zakłócający pracę w obiekcie 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie wprowadzenia do eksploatacji budynku po wykonanych odbiorach robót budowlanych, w tym za prace geodezyjne i inwentaryzacje. 6. Wykonawca do dnia 15.12.2010 zrealizuje przedmiot umowy o łącznej wartości 439.057,00zł. Przedmiot umowy musi zostać odebrany i zafakturowany zgodnie z zapisami pkt. 24 SIWZ (Projekt umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska. Projekt pn.: PL-LT 112. System zarządzania działaniami ratowniczymi i obsługi europejskiego numeru ratunkowego. Nr projektu LT-PL 087.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1335536,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100873,34

  • Oferta z najniższą ceną: 1100873,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1259048,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.