eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych - nr SPL/08/ZP/PN/S/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych - nr SPL/08/ZP/PN/S/2009
Numer ogłoszenia: 51499 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258221, faks 022 6874170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych - nr SPL/08/ZP/PN/S/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i stomatologicznych dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Pakiet A - Unit stomatologiczny i końcówki
Pakiet B - Radiowizjograf
Pakiet C - Drobny sprzęt medyczny
Pakiet D - Drobny sprzęt protetyczny
Pakiet E - Autoklaw i zgrzewarka
Pakiet F - Lampy diodowe stomatologiczne
Pakiet G - Lampa kwarcowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki:
    1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne:
    - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1oraz ust. 2 pkt.1.
    2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia:
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    - w okresie ostatnich 3 pełnych lat wykonał z należytą starannością minimum 3 dostawy urządzeń medycznych i/lub stomatologicznych.
    3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia.
    4. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy):
    - warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców,
    - warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
    - jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    - Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu.
    5. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu:
    - złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy,
    - akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 00 -911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31 Dział Marketingu, III piętro, pokój 318.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 00 -911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31 Kancelaria, III piętro, pokój 316.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A - Unit stomatologiczny i końcówki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.10-9, 33.19.24.00-6, 33.13.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet B - Radiowizjograf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet C - Drobny sprzęt medyczny (EKG, ciśnieniomierze, stetoskopy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet D - Sprzęt protetyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9, 33.13.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet E - Autoklaw i zgrzewarka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet F - Lampy diodowe stomatologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.12.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet G - Lampa kwarcowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.