eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › usługi dotyczące przewozu i parkowania pojazdów samochodowych na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Opatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51497

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: usługi dotyczące przewozu i parkowania pojazdów samochodowych na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Opatowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, do kontaktów: Januchta Leszek, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.swietokrzyska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Januchta Leszek, ul. J. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 349 29 30, fax 041 349 29 35, e-mail: leszekj@swietokrzyska.policja.gov.pl, www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Januchta Leszek, ul. J. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 349 29 30, fax 041 349 29 35, e-mail: leszekj@swietokrzyska.policja.gov.pl, www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Januchta Leszek, ul. J. Kusocińskiego 51, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 349 29 30, fax 041 349 29 35, e-mail: leszekj@swietokrzyska.policja.gov.pl, www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi dotyczące przewozu i parkowania pojazdów samochodowych na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Opatowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Teren podległy KPP w Opatowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące przewozu i parkowania pojazdów samochodowych na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Opatowie. Usuwanie i parkowanie pojazdów w oparciu o art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, do czasu nowelizacji ustawy w zakresie uregulowań art. 130a ust. 5 i ust. 6 zdanie pierwsze, które orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego (sygn. akt K23/04) tracą ważność z dniem 30.06.2006r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w s.i.w.z. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość usług powyżej 60 000 euro i poniżej 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: Warunek A. Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek B. Nie podlegali wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek C. Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek D. Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: Warunek A. 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. Warunek B. i warunek C. 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik do s.i.w.z.). Warunek D. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali: 1. Sprzętem transportowym, spełniającym warunki techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym, że jest to pojazd specjalny i ma ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym) oraz spełniający wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (z dnia 31.12.2002r., Dz. U. nr 32 poz. 262), umożliwiający usunięcie z miejsca zdarzenia pojazdu o masie do 3,5 tony i pojazdu o masie powyżej 3,5 tony oraz przetransportowania go w miejsce do przechowywania pojazdów, które zapewnia Wykonawca lub inne miejsce wskazane przez Policję. 2. Miejscem do przechowywania pojazdów w odległości do 15 kilometrów od KPP w Opatowie. Miejsce takie musi być ogrodzone, strzeżone całodobowo, musi posiadać miejsca do przechowywania pojazdów z wyciekami substancji szkodliwych (benzyna, olej, inne). Szczegółowe wymagania zostały określone w s.i.w.z

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:10, Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.