To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Tychowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową dróg leśnych na terenie leśnictwa Pobądź i Bąbnica.
Numer ogłoszenia: 514920 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 465748 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo, ul. Leona Mroczkiewicza 3b, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3115201 w. 30, faks 094 3115569.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową dróg leśnych na terenie leśnictwa Pobądź i Bąbnica..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru, związanych z realizacją przedmiotu umowy: 1) nadzór nad robotami i rozliczenie końcowe roboty budowlanej: a) dokonanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych, c) zorganizowanie i udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy roboty budowlanej oraz przekazanie dziennika budowy, d) kontrola procesu realizacji roboty budowlanej - stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania, e) dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego w zakresie: - uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, - uzupełnienia dokumentacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu, f) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji roboty budowlanej wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresach terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja, g) pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego, h) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy roboty budowlanej oraz zawartą z nim umową, - sprawdzenia posiadania przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót budowlanych pod względem finansowym oraz rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi), - udział w inwentaryzacji robót w toku przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych, - czuwanie nad terminowością realizacji zadania, - spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, - organizowanie i dokonywanie wszelkich odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, ponaprawczych) oraz odbioru końcowego roboty budowlanej. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do: stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami, przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru, przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wad stwierdzonych podczas poszczególnych odbiorów, - podejmowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji w kwestii wad w wykonanej robocie budowlanej, w tym ustalenie wysokości ewentualnego obniżenia wynagrodzenia wykonawcy roboty budowlanej, z tytułu wad, - nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie, - składanie Zamawiającemu miesięcznych, pisemnych raportów, w terminie do 7 dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, zawierających informacje o stanie zaawansowania realizacji roboty budowlanej, wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w realizacji roboty budowlanej, - kontrola prawidłowości fakturowania robót - sprawdzanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty, - wyegzekwowanie od wykonawcy roboty budowlanej sporządzenia karty gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu harmonogramu przeglądów wynikających z: uzyskanej od wykonawcy roboty budowlanej karty gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji wybudowanych obiektów/budowli, udzielonych przez producentów gwarancji na zabudowane materiały i urządzenia, rękojmi na wybudowane obiekty/budowle, - przekazanie Zamawiającemu obiektu, którego dotyczy robota budowlana, wraz z kompletem niezbędnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie użytkowania, - wykonanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji umowy, - rozliczenie końcowe roboty budowlanej, - przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z robotą budowlaną wymaganych zgodnie z prawem budowlanym. 3. Po dokonaniu odbioru końcowego roboty budowlanej oraz rozliczeniu końcowym roboty budowlanej, zostanie sporządzony protokół wykonywania przez Inspektora Nadzoru czynności związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru. 4. Zamawiający podpisze protokół, o którym mowa w ust. 3, pod warunkiem dostarczenia przez Inspektora Nadzoru następujących dokumentów: 1) protokołu odbioru końcowego roboty budowlanej wraz z ewentualnymi protokołami usunięcia stwierdzonych wad; 2) końcowego rozliczenia roboty budowlanej; 3) protokołu przejęcia wybudowanych obiektów do eksploatacji wraz z załączonymi dokumentami: a) zaktualizowaną dokumentacją projektową, b) kompletem dokumentów odbiorowych umożliwiających eksploatację wybudowanych obiektów, c) inną dokumentacją dotyczącą roboty budowlanej, d) kartą/ami gwarancyjną/ymi wybudowanych obiektów; e) harmonogramem przeglądów wynikających z gwarancji i rękojmi określonych w umowach i wynikających z przepisów prawa. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentów nie później niż w terminie 30 dni od dnia sporządzenia i zatwierdzenia protokółu odbioru. 5. Podpisanie protokołu przez Zamawiającego jest podstawą do ostatecznego rozliczenia wynagrodzenia Inspektora Nadzoru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONY Sp. z o.o., ul. Bonin 28/20, 60-658 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36937,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11053,15
Oferta z najniższą ceną: 11053,15 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- "Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice."
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
- "Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.