eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Nadzór inwestorski w zakresie robót branży drogowej na zadanie p.n. Przebudowa skrzyżowania ul. Kąkolewskiej z ul. Unii Europejskiej i ul. Osiecką w Lesznie na skrzyżowanie typu małe rondo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Leszno: Nadzór inwestorski w zakresie robót branży drogowej na zadanie p.n. Przebudowa skrzyżowania ul. Kąkolewskiej z ul. Unii Europejskiej i ul. Osiecką w Lesznie na skrzyżowanie typu małe rondo
Numer ogłoszenia: 51488 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Leszna, ul. Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5298100, fax 065 5298131.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski w zakresie robót branży drogowej na zadanie p.n. Przebudowa skrzyżowania ul. Kąkolewskiej z ul. Unii Europejskiej i ul. Osiecką w Lesznie na skrzyżowanie typu małe rondo.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót branży drogowej na zadaniu p.n. Przebudowa skrzyżowania ul. Kąkolewskiej z ul. Unii Europejskiej i ul. Osiecką w Lesznie na skrzyżowanie typu małe rondo - CPV: 74.23.15.40-4 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonanie przebudowy skrzyżowania ulicy Kąkolewskiej z ulicami Unii Europejskiej i Osiecką na podstawie sporządzonego projektu budowlanego. 3. Dokumentacja projektowa przebudowy przedmiotowego zadania jest dostępna do zapoznania się w biurze Zamawiającego ( ul. Karasia 15 pok. 30). 4. Do obowiązków Inspektora będzie należeć pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 ze zmianami), a ponadto: a) codzienny pobyt na budowie, a ponadto na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy b) udział w naradach roboczych i spotkaniach organizowanych w sprawie nadzorowanych robót, c) potwierdzanie w zakresie rzeczowym i finansowym wykonywanych robót, d) dokonywanie przeglądów stanu technicznego obiektu oraz dokonywanie odbiorów robót, e) współdziałanie z Zamawiającym przy przygotowywaniu techniczno organizacyjnym zadania, f) udział w odbiorach częściowych i końcowym robót oraz w trakcie kontroli obowiązkowej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. g) w ramach oferowanej ceny Wykonawca będzie zobowiązany do okresowych przeglądów gwarancyjnych ( co najmniej raz w roku) oraz do odbioru pogwarancyjnego. 5. Zamawiający dopuszcza wystawienie przez wybranego Wykonawcą dwóch faktur częściowych, z których każda nie powinna przekraczać 30 % wartości złożonej oferty.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy), 5) dysponują niezbędną kadrą inżynieryjno-techniczną tj. zespołem min. 2 osób z uprawnieniami do nadzorowania robót objętych kontraktem a także ważne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, przy czym osoba wskazana na głównego inspektora nadzoru musi ponadto posiadać wyższe wykształcenie techniczne, min. trzyletnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w branży drogowej oraz w ostatnich 3 latach pełniła minimum 1 nadzór inwestorski nad budową lub przebudową drogi klasy G lub wyższej, 6) z chwilą złożenia oferty akceptują bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( wg załącznika nr 2), 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załącznik nr 2), 4) oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia( wg załącznika nr 2), 5) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń( wg załącznika nr 3), 6) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego oferta do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę( wg załącznika nr 3), 7) oświadczenie, że Wykonawcy znane są warunki prowadzenia nadzoru oraz posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty, ( wg załącznika nr 3) 8) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ( wg załącznika nr 2) 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 10) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Załączyć należy do wykazu dokumenty uprawnień i przynależności do izby samorządu zawodowego. 11) wykaz nadzorowanych przez osobę wytypowaną na głównego inspektora nadzoru inwestorskiego robót w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzającego spełnienie wymogu o którym mowa w rozdziale 8 pkt. 5. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania , lokalizację, datę wykonania oraz referencje od zamawiającego potwierdzające dane zawarte w wykazie oraz , że nadzór był wykonany należycie, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi lub z wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców należy dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3 rozdz. 14 odpowiednio do złożonego oświadczenia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - pok. nr 30.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - pok. nr 30.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.