eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie uzupełniające na zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w okresie od dnia 16 października 2009 roku do dnia 15 kwietnia 2010 roku ( Rejon II- Stare Miasto- Północ, Rejon III- Nowe Miasto- Północ).



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Poznań: Zamówienie uzupełniające na zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w okresie od dnia 16 października 2009 roku do dnia 15 kwietnia 2010 roku ( Rejon II- Stare Miasto- Północ, Rejon III- Nowe Miasto- Północ).
Numer ogłoszenia: 51447 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w okresie od dnia 16 października 2009 roku do dnia 15 kwietnia 2010 roku ( Rejon II- Stare Miasto- Północ, Rejon III- Nowe Miasto- Północ)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje zwiększenie limitów krotności interwencyjnego odpłużenia i posypania jezdni sieci strategicznej i sieci podstawowej w rejonie II- Stare Miasto- Północ i rejonie III- Nowe Miasto- Północ. Przedmiot zamówienia opisany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: - usługi odśnieżania - kod 90620000-9; - usługi usuwania oblodzeń - kod 90630000-2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: w Rejonie II Stare Miasto- Północ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDS Sp. z o.o., ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1948000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejonie III Nowe Miasto-Północ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański Sp. j., ul. Jasielska 7, 60-476 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • SITA Poznań Sp. z o.o., ul. Nowotarskiej 27, 61-318 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zachodzą przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia uzupełniającego, a mianowicie: - zamówienia są udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowym Wykonawcom usług, - usługi będące przedmiotem zamówienia uzupełniającego stanowią nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienia uzupełniające przewidziane były w SIWZ dla zamówienia podstawowego i są zgodne z określonym w niej przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje zwiększenie limitów krotności interwencyjnego odpłużenia i posypania jezdni sieci strategicznej i sieci podstawowej, opisanych w pierwotnej umowie cenami:E1sp,E2sp,E3sp, E1lx,E2lx,E3lx.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.