eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa, montaż i uruchomienie dwukolorowej maszyny offsetowej oraz przeszkolenie obsługi



Ogłoszenie z dnia 2006-10-03

POZYCJA 51446

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa, montaż i uruchomienie dwukolorowej maszyny offsetowej oraz przeszkolenie obsługi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 1189, do kontaktów: Andrzej Kuziemski, ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 3781640, e-mail: akuz1@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.1Blog.pow.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: JW 1189, Andrzej Kuziemski, ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. Kujawsko-pomorskie, tel. 052 378 1640, fax 052 378 7504, e-mail: zampub@1blog.pow.mil.pl, www.1Blog.pow.mil.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa jednostka organizacyjna; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie dwukolorowej maszyny offsetowej oraz przeszkolenie obsługi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : JW 3557 Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. dostawa, montaż i uruchomienie dwukolorowej maszyny offsetowej. 2. przeszkolenie personelu zamawiającego ( 4 osoby ) w obsłudze urządzenia wraz z wydaniem świadectwa o jego ukończeniu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)wykaz ewentualnych podwykonawców, którzy uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. c)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6a, przedstawią dokumenty wynikające z & 2 ust. 1 pkt 1, z uwzględnieniem pkt 2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r). d)Opis techniczny urządzenia z którego wynika, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego wraz z niezbędnymi np. rysunkami, skanami, fotografiami lub folderami. e)Oświadczenie z art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.12.10 - Maszyny drukarskie offsetowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.12.10 - Maszyny drukarskie offsetowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 a mniej niż 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 9508,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien spełnić następujące warunki: 1.opisane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne ( muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie ); 2.opisane w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia ( mogą być spełnione łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ); 3.zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP z czasem stawiennictwa do 3dni roboczych, liczonym od dnia zgłoszenia awarii; 4.zapewnić płatny serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 5 lat; 5.udzielić gwarancji jakości na dostarczoną maszynę na okres min. 24. miesiące. 6.wnieść przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny ofertowej brutto. 7.dysponować wykwalifikowanymi pracownikami zdolnymi wykonać zamówienie. 8.być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i deliktowej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających ich spełnianie wg zasady spełnia*/nie spełnia* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)wykaz ewentualnych podwykonawców, którzy uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. c)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6a, przedstawią dokumenty wynikające z & 2 ust. 1 pkt 1, z uwzględnieniem pkt 2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r). d)Opis techniczny urządzenia z którego wynika, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego wraz z niezbędnymi np. rysunkami, skanami, fotografiami lub folderami. e)Oświadczenie z art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1Blog.pow.mil.pl. Opłata: 10,99 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można odebrać w Komórce zamówień publicznych Zamawiającego lub będzie przesłany pocztą po zamówieniu złożonym faxem na nr 052 378 7504. Wraz z zamówieniem należy przesłać potwierdzenie wpłaty na konto 85 1500 1360 1213 6005 9647 0000 (z dopiskiem \Opłata za SIWZ do sprawy nr 06/Wych/D/2006\). Kasa czynna od godz.10.00 do 12.00 i od 14.00 do 15.30. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, klub żołnierski w pomieszczeniach komórki zamówień publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.