eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Gniezno: Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 514380 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Oznakowanie pionowe: Wspólny Słownik zamówień : CPV - 45233290-8, 34992200-9, Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.02.01 Oznakowanie pionowe, D-07.02.03 Remont oznakowania pionowego. 2.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie oznakowania pionowego obejmuje: a) Dostawę i montaż nowych znaków drogowych małych (znaki A-7 i B-20 średnie), wykonanych na podkładzie ocynkowanym z foli odblaskowej II generacji i słupków stalowych, ocynkowanych wraz z elementami mocującymi. b) Demontaż, naprawę i ponowny montaż, wraz z elementami mocującymi, znaków i słupków. c) Mycie znaków pionowych, słupków do znaków, tablic TRANZYT i MSI wraz z konstrukcjami wsporczymi. d) Wykonanie projektów na oznakowanie pionowe i poziome dróg gminnych, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), zaopiniowanych przez Zarządcę drogi, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie oraz zatwierdzonych przez Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe. e) Demontaż istniejących znaków i słupków. f) Prostowanie obróconych znaków, prostowanie słupków od znaków. g) Przycinanie gałęzi zasłaniających tarcze znaków. h) Zabezpieczenie imprezy okazjonalnej poprzez ustawienie oznakowania tymczasowego oraz wygrodzenie zaporami wg potrzeb Zamawiającego. i) Interwencyjne zamknięcie ulicy np. w wyniku zalania, poprzez ustawienie oznakowania tymczasowego oraz wygrodzenie zaporami wg potrzeb Zamawiającego. j) Odbudowę nawierzchni do stanu pierwotnego w miejscu ustawienia słupków od znaków. k) Przewóz z depozytu znaków, słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu posiadanych przez Zamawiającego do magazynu Wykonawcy. 2.2. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Wspólny Słownik zamówień : CPV - 45233280-5, 34928110-2, 34928220-6, 34928460-0 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.02.02. Słupki prowadzące i krawędziowe oraz znaki kilometrowe i hektometrowe, D-07.05.01. Bariery ochronne stalowe, D-07.06.02. Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych (siatki, bariery łańcuchowe), D-08.07.01a Progi zwalniające na jezdniach, D-08.07.01b Urządzenia do ograniczenia prędkości pojazdów (progi zwalniające i podrzutowe), D-07.05.02. Remont barier ochronnych stalowych. 2.2.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje: a) Dostawę i montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. b) Demontaż, naprawę i ponowny montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. c) Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu. d) Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj. ogrodzeń łańcuchowych U-12b, tablic uchylnych U-24, tablic prowadzących itp. na Rondzie im. L Wałęsy. e) Odnawianie (oczyszczenie, zakonserwowanie, dwukrotne malowanie kolorową farbą do metalu) urządzeń bezpieczeństwa ruchu. f) Prostowanie słupków U-12b, U-12c, słupków łańcuchowych (bez łańcucha). g) Montaż słupków U-12c, słupków łańcuchowych (bez łańcucha), słupków betonowych przekazanych przez Zamawiającego. h) Odbudowę nawierzchni do stanu pierwotnego w miejscu ustawienia urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2.3. Oznakowanie poziome: Wspólny Słownik zamówień : CPV - 45233221-4 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.01.02 Remont oznakowania poziomego, D-07.01.01 Oznakowanie poziome. 2.3.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie oznakowania poziomego obejmuje: a) Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. b)Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały. c)Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biało - czerwony. d) Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego (w cenie należy uwzględnić trasowanie). e) Wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały (w cenie należy uwzględnić trasowanie). f) Wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biało - czerwony (w cenie należy uwzględnić trasowanie). g) Frezowanie istniejącego oznakowania poziomego. UWAGA! Zakres dotyczący odtworzenia oznakowania poziomego na poszczególnych ulicach zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 30 kwietnia 2012 r. Zadania zawarte w punktach: 2.1.1., 2.2.1. i 2.3.1. należy wykonać zgodnie z Załącznikiem Nr 2. Ilości prac objętych zadaniem, są wielkościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie zgodnie z potrzebami Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.99.22.00 - Znaki drogowe 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 34.92.81.10 - Bariery drogowe 34.92.82.20 - Elementy ogrodzeń 34.92.84.60 - Słupki drogowe 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie usługi w zakresie oznakowania pionowego (o wartości min. 40.000,00zł każda), dwie w zakresie oznakowania poziomego (o wartości min. 70.000,00zł każda) i dwie w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (o wartości min. 30.000,00zł każda), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny). Do zakresu ww. usług nie wlicza się tymczasowego oznakowania na czas trwania robót

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. samochodem dostawczym, agregatem prądotwórczym, wiertarko - wkrętarką, piłą do cięcia metalu, sprzętem spawalniczym, stopą wibracyjną, szczotkami mechanicznymi lub ręcznymi, malowarką z oprzyrządowaniem, sprężarką, układarką mas chemoutwardzalnych, frezarką, betoniarką przewoźną

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 6 osobami, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę w wysokości min. 200 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, przedmiar prac i kosztorys ofertowy , pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, pok. Nr 42, w godz. 8-15, (cena formularza 15 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.