Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Tczew: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową na terenie Powiatu Tczewskiego
Numer ogłoszenia: 51413 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową na terenie Powiatu Tczewskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Opis Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową - z materiału zamawiającego (lub wykonywanie innych robót remontowych przy wykorzystaniu samochodu samowyładowczego oraz pracowników) - zgodnie ze sztuką budowlaną a także wykonanie oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu sporządzonym w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.10.2000 r. (Dz. U. Nr 90, poz. 1006). 2.2 Zaoferowana stawka cenowa remontu cząstkowego nawierzchni obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, - dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, - przygotowanie uszkodzonego miejsca nawierzchni (oczyszczenie dna i krawędzi, usunięcie wody), - rozłożenie i zagęszczenie materiałów, - odtransportowanie sprzętu z placu budowy, - oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy. Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. 2.3 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: - wykonawca musi zapewnić minimum jedną ekipę składającą się z minimum trzech osób z pojazdem o ładowności minimum 5 ton, wyposażoną w beczkę do transportu emulsji asfaltowej (do jednorazowego załadunku 500 l emulsji), sprzęt do załadunku oraz wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia prac. Ekipa musi posiadać minimum jeden telefon komórkowy - stały kontakt z zamawiającym. - roboty będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. W roku 2009 zlecono ok. 600 godz pracy ekipy. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wykonawcy wobec zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na rok 2010 - rzeczywiste ilości będą zależne od bieżących potrzeb zamawiającego. - przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót. - roboty wykonawca musi rozpocząć w oparciu o telefoniczne lub pisemne zlecenie od zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. - rozliczanie następować będzie zbiorczo na koniec każdego miesiąca na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłosić do Zamawiającego godzinę rozpoczęcia i zakończenia robót. Godziny nie potwierdzone zgłoszeniem do Zamawiającego nie będą zapłacone. - Wykonawca jest zobowiązany do wskazania Zamawiającemu stałej godziny przerwy śniadaniowej pracowników trwającej 15 minut, która będzie odliczana od płatnego czasu pracy. W zależności od potrzeb istnieje możliwość wystąpienia konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawcy do 10 godzin na dobę. - załadunek materiałów (grysu i emulsji) przez ekipę Wykonawcy będzie się odbywał każdego dnia rano i będzie potwierdzany dokumentem RW. - czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo zamawiający z wykonawcą. - zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i na placu budowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz posiadającą przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do ich udostępnienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osoby odpowiedzialnej za zlecanie i odbieranie robót w imieniu Zamawiającego lub kierownika budowy Wykonawcy; b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TCZEWIE, 83-110 TCZEW, ul. ARMII KRAJOWEJ 84 - SEKRETARIAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TCZEWIE, 83-110 TCZEW, ul. ARMII KRAJOWEJ 84 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Remont pomieszczeń kuchni i zaplecza kuchennego, magazynów i sanitariatu w Szkole Podstawowej nr 4 w Tczewie przy ul. Jagiełły 8.
- Rozbudowa placu zabaw na Bulwarze Nadwiślańskim w Tczewie
- Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Czatkowach (dz. nr 76)
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.