eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Wrocław: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 5140 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu. 1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sprzątanie sal obsługi klienta, sekretariatów, palarni, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, holów i wind; b) sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych; c) sprzątanie pomieszczeń socjalnych oraz korytarzy piwnicznych; d) sprzątanie pomieszczeń technicznych; e) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych; f) sprzątanie gabinetów lekarzy orzeczników i członków komisji lekarskich; g) sprzątanie magazynów dokumentacji będącej w obiegu bieżącym oraz archiwum zakładowego; h) sprzątanie pomieszczeń w strefie ograniczonego dostępu oraz wymagających szczególnej ochrony; i) sprzątanie doraźne na zlecenie Zamawiającego (dotyczy wszystkich rodzajów pomieszczeń); j) dostawę materiałów wymaganych w umowie do realizacji usługi; k) sprzątanie terenu zewnętrznego (w tym odśnieżanie posesji). 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących obiektach: - Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11; - I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4-6; - II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36; - Inspektoratu ZUS w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 38; - Inspektoratu ZUS w Oławie przy ul. Kasprowicza 34; - Inspektoratu ZUS w Trzebnicy przy ul. Wojska Polskiego 1b; - Biura Terenowego ZUS w Miliczu przy ul. Kościuszki 22; - Biura Terenowego ZUS w Strzelinie przy ul. Dzierżoniowskiej 14; - Biura Terenowego ZUS w Sycowie przy ul. Wałowej 16; - Biura Terenowego ZUS w Środzie Śl. przy ul. Kolejowej 28; - Biura Terenowego ZUS w Wołowie przy al. Niepodległości 9; 3. Warunki finansowania: Zamawiający za należytą realizację usługi będzie płacił Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie: - obejmujące koszty realizacji całego przedmiotu zamówienia, obliczone wg stawek za sprzątanie 1m2 powierzchni wewnętrznej-zewnętrznej i wielkości powierzchni właściwej dla danego obiektu, - na podstawie jednej zbiorczej faktury uwzględniającej podział na poszczególne obiekty we Wrocławiu i jednostki terenowe Oddziału oraz rodzaj sprzątania (wewnętrzne i zewnętrzne). 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa część II SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje określa SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje nadal, w sposób należyty, co najmniej dwie usługi sprzątania wewnątrz budynków. Każda usługa musi być realizowana: - na rzecz tego samego podmiotu nieprzerwanie przez okres co najmniej 5 kolejnych m-cy (licząc do terminu składania ofert), - w budynkach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni wewnętrznej sprzątanych obiektów wynoszącej minimum 5.000 m2 dla każdej usługi. Pojęcie budynku użyteczności publicznej jest zdefiniowane w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm. i oznacza budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług - w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu usług sprzątania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Jakość (posiadany Certyfikat ISO 9001 w obszarze utrzymania czystością) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: a) zmian funkcjonalnych i organizacyjny w ZUS (powodujących w szczególności zmiany lokalizacji jednostek terenowych ZUS, konieczność zbycia/wydzierżawienia/najmu obiektów/pomieszczeń lub wyłączenia części powierzchni ze sprzątania) skutkujących zmniejszeniem wielkości powierzchni objętej usługą kompleksowego sprzątania. Wówczas zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy - proporcjonalnie do zmiany powierzchni, przy zachowaniu niezmienionej ceny jednostkowej za sprzątanie 1m2 powierzchni wewnętrznej lub zewnętrznej - wynikającej z formularza cenowego, b) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron, uniemożliwiające terminową i należytą realizację przedmiotu umowy, c) zmiany podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje umowę. Jeżeli Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zmiana podwykonawcy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, po wykazaniu (potwierdzeniu) spełnienia tych warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 421.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 421, Centrum Zamówień Publicznych - pok. 421.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do: a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto umowy określonej w ofercie, b) dostarczenia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) deliktowej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważnej na okres obowiązywania umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursów NBP obowiązującej w dniu wystawienia dokumentu). W przypadku gdy: dokument ubezpieczenia nie będzie obejmował całego okresu obowiązywania umowy lub ubezpieczenie nie zostanie opłacone jednorazowo, zastosowanie będą miały zasady postępowania określone w części III, § 8 SIWZ, c) dostarczenia umowy regulującej współpracę wykonawców, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) podania nr konta bankowego (w związku z koniecznością rejestracji wybranego Wykonawcy w SAP), e) dostarczenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osoby (osób) podpisujących umowę, chyba że dokumenty takie są już w ofercie. 2. Formularz SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub), - osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru), - za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 15 stycznia 2016r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 4. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Beata Skóra, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-442 (496), Lesław Pluta, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-496 (421), od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.