eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic oraz konserwacja poboczy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic oraz konserwacja poboczy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice.
Numer ogłoszenia: 51402 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24468 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic oraz konserwacja poboczy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac będący przedmiotem zamówienia: Sprzątanie ulic: a) ręczne lub mechaniczne oczyszczenie krawędzi jezdni asfaltowej z piasku, błota bądź innych zabrudzeń; b) ręczne lub mechaniczne oczyszczenie cieków przykrawężnikowych z piasku, błota bądź innych zabrudzeń; c) wywóz piasku, błota bądź innych zabrudzeń pochodzących ze sprzątania dróg na wysypisko; Konserwacja poboczy dróg gminnych: a) obniżenie wysokości pobocza poniżej poziomu jezdni do około 5 - 10 cm ze spadkiem od ulicy; b) rekultywacja ziemi na poboczu i zasianie na nim trawy lub mechaniczne zagęszczenie obniżonego pobocza i ułożenie na nim warstwy kruszywa drogowego; Miejsce prowadzenia robót: a) drogi gminne o nawierzchni twardej tj. asfaltowej bądź z kostki brukowej między innymi: ul. bez nazwy (Stanisławów) długość około 1200m, ul. Trakt Królewski (Borzęcin Duży, Zalesie, Wojcieszyn) - długość około 5300 m, ul. Królewicza Jakuba (Wierzbin) długość około 300 m, ul. Wspólna (Wojcieszyn) długość około 250 m, ul. Klonowa (Koczargi Stare) długość około 950 m, ul. Bugaj (Koczargi Nowe) długość około 1200 m, ul. Sportowa (Zielonki Wieś) długość około 1200 m, ul. Jakubowicza (Lipków) długość około 1000 m, ul. Białej Góry (Zielonki Wieś) długość około 1500 m, ul. Wieruchowska (Babice Nowe. Stare Babice, Zielonki Parcele) długość około 1300 m, ul. Rynek (Stare Babice) długość około 550 m, ul. Kutrzeby (Stare Babice) długość 1050 m, ul. Kresowa (Babice Nowe) długość około 150 m, ul. Pocztowa (Stare Babice) długość około 270 m, ul. Piłsudskiego (Babice Nowe) długość około 150 m, ciąg ul. Modrzewiowa, Berberysowa, Graniczna, Irysowa, Konwaliowa (Kwirynów) o długości około 930 m, ul. Pohulanki (Stare Babice) długość około 1200 m, ul. Andersa (Janów) długość około 800 m, ul. Lutosławskiego (Klaudyn) długość około 1500 m, ul. Szymanowskiego (Klaudyn) długość około 650 m, ul. Ciećwierza (Kludyn) długośc około 1700 m, ul. Ekologiczna (Klaudyn) długość około 650 m, ul. Hubala Dobrzańskiego (Stare Babice, Latchorzew, Blizne Jasińskiego) długość około 3250 m, ul. Kobendzy (Latchorzew) długość około 450 m, ul. Janowskiego (Latchorzew) długość około 260 m, ul. Wójcickiego (Latchorzew) długość około 100 m, ul. Armii Poznań (Latchorzew) długość około 250 m, ul. Jastrzębowskiego (Latchorzew) długość około 340 m, , ul. Powstańców Styczniowych (Latchorzew) długość około 300 m, ul. Padlewskiego (Latchorzew) długość około 150 m, ul. Dzieci Warszawy (Latchorzew) długość około 115 m, ul. Łaszczyńskiego (Blizne Łaszczyńskiego) długość około 450 m, ul. Graniczna (Blizne Łaszczyńskiego) długość około 150 m, ul. Przejazd (Blizne Łaszczyńskiego) długość około 250 m, b) inne drogi gminne zgłaszane w miarę potrzeb. Zasady prowadzenia robót: Sprzątanie dróg: Sprzątanie dróg przez Wykonawcę prowadzone będzie na wyraźne wskazanie pracownika Zamawiającej w momencie powstania dużego zabrudzenia poboczy dróg. Wstępnie przewiduje się prowadzenie prac raz na trzy miesiące z czego największe nasilenie robót przypadać będzie na miesiące wiosenne i jesienne. Możliwe jest również zwiększenie częstotliwości wykonywania robót z powodu np. częstszego występowania opadów atmosferycznych i związanego z tym spływania zabrudzeń na pobocza lub też zmniejszenie zakresu prac ze względu na suche okresy bądź przekroczenie dostępnych środków przewidzianych na ten cel w umowie. W zgłoszeniu pracownik określi wykaz dróg, na których należy przeprowadzić sprzątanie. Nie przewiduje się jednorazowego prowadzenia prac na wszystkich w/w drogach. Prace związane ze sprzątaniem ulic zostaną rozpoczęte w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającej a Wykonawca określi ich termin zakończenia. Czyszczenie należy prowadzić: jednostronnie bądź dwustronnie przy krawężniku, przy krawędzi drogi (dotyczy dróg nie posiadających krawężników) lub przy cieku krawężnikowym. Sprzątanie dróg powinno spowodować: oczyszczenie krawędzi ulicy (na szerokości urządzenia sprzątającego licząc od krawędzi w stronę osi jezdni) krawężników, cieku przykrawężnikowego z wszelkich zabrudzeń i zanieczyszczeń a także oczyszczenie części pobocza i chodnika na szerokości około 20 - 30 cm licząc od krawędzi jezdni. Do obmiaru Wykonawca będzie przyjmował średnio długość zrealizowanych robót. W przypadku braku krawężnika należy odsłonić krawędź asfaltu i dodatkowo usunąć warstwę ziemi na poboczu od krawędzi jezdni na około 20 - 30 cm obniżając jej poziom w stosunku do poziomu jezdni o około 5 cm. W przypadku sprzątania krawędzi jezdni ulic, które posiadają kanalizację deszczową należy uważać na wpusty deszczowe aby ich nie zanieczyścić materiałem pochodzącym ze sprzątania dróg. Wszelki materiał pochodzący ze sprzątania dróg Wykonawca we własnym zakresie usunie na zorganizowane wysypisko. Konserwacja poboczy: Konserwacja poboczy prowadzona będzie na wyraźne wskazanie pracownika Zamawiającej. W zawiadomieniu określony zostanie wykaz dróg oraz zakres konserwacji do przeprowadzenia. Wstępnie prowadzenie konserwacji przewiduje się na niewielkiej części ww dróg ze względu na koszty jej wykonania. W pierwszej kolejności planuje się wykonanie konserwacji poboczy na następujących drogach - ul. Sportowa w Zielonkach, ul. Klonowa w Koczargach, ul. Bugaj w Koczargach, ul. Królewicza Jakuba w Wierzbinie, ul. Ekologiczna w Klaudynie a także inne drogi gminne zgłaszane do realizacji w przypadku posiadania wolnych środków. Prace związane z konserwacją poboczy zostaną rozpoczęte w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia przez pracownika Zamawiającej a Wykonawca określi ich termin zakończenia. Zakres prac przewidziany przy konserwacji poboczy: a) obniżenie wysokości pobocza poniżej poziomu jezdni o około 5 - 10 cm ze spadkiem od ulicy wraz z wywozem nadmiaru ziemi na wysypisko; b) rekultywacja ziemi na poboczu i przygotowanie terenu pod zasianie trawy w tym także usunięcie gruzu, kamieni, fragmentów pni, korzeni oraz usunięcie chwastów i zasianie trawy około 40 m2 z 1 kg wraz z jej pielęgnacją lub mechaniczne zagęszczenie obniżonego pobocza i ułożenie na nim warstwy kruszywa drogowego kliniec dolomitowy o frakcji 4-31,5 mm o grubości około 5-10 cm wraz z mechanicznym jego zagęszczeniem; Wbudowane w pobocze kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm powinno odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Do każdej dostarczonej partii kruszywa należy dołączyć deklarację zgodności wyrobu z ww dokumentem. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca wbudował nieodpowiednie kruszywo usunie on wadliwy materiał na własny koszt i wbuduje prawidłowy. Zakres prac tj. głębokość obniżenia pobocza, sposób jego zagospodarowania będzie omawiany na bieżąco przed rozpoczęciem robót w terenie z przedstawicielem Wykonawcy. Wszelki zbędny materiał pochodzący z konserwacji poboczy Wykonawca we własnym zakresie usunie na zorganizowane wysypisko. Ogólne: W dokumentach odbiorowych Wykonawca wskaże miejsce wykonywania prac oraz ich obmiar. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, mieszkańców bądź innych osób, które ucierpiały lub naruszono ich dobra w trakcie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia; jakie wpłyną do Gminy Stare Babice będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin rozpoczęcia robót ustala się wstępnie na marzec 2009r. Termin zakończenia robót ustala się na 18.12.2009r. Przewiduje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 327868.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG - REM Sp. z o.o., ul. Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 71,30 zł/m2
  • Oferta z najniższą ceną: 71,30 zł/m2 oferta z najwyższą ceną: 71,30 zł/m2
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.