eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskichim. Emilii Gierczak w Kołobrzegu, nr postępowania DA.3220.2.2015



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Kołobrzeg: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskichim. Emilii Gierczak w Kołobrzegu, nr postępowania DA.3220.2.2015
Numer ogłoszenia: 513 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak, ul. Łopuskiego 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 35 115 55, faks 0-94 35 115 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskichim. Emilii Gierczak w Kołobrzegu, nr postępowania DA.3220.2.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 5 części: część Nr 1 - różne artykuły spożywcze Kod CPV: 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-02, 1561.00.00-7 część Nr 2 - mięso, drób i wędliny Kod CPV: 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5 część Nr 3 - mleko i produkty mleczarskie Kod CPV: 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3 część Nr 4 - warzywa, owoce oraz jaja Kod CPV: 15.30.00.00-1, 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3 część Nr 5 - pieczywo, wyroby ciastkarskie i ciasta Kod CPV: 15.81.00.00-9, 15812000-3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.00.00-6, 15.13.11.30-5, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa różnych artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owocowo-Warzywno-Spożywcza Karotka Janusz Salwiczek, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54416,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56196,96

  • Oferta z najniższą ceną: 56196,96 / Oferta z najwyższą ceną: 59496,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: dostawa mięsa, drobiu i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Wielobranżowa Rojan Spółka Jawna J. Patruś, R. Bączyński, Ząbrowo 30, 78-120 Gościno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67985,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56258,13

  • Oferta z najniższą ceną: 56258,13 / Oferta z najwyższą ceną: 61833,71

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: dostawa mleka i produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKA Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 8-10, 75-120 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38127,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34760,24

  • Oferta z najniższą ceną: 34760,24 / Oferta z najwyższą ceną: 36945,33

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: dostawa warzyw, owoców i jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Owocowo-Warzywno-Spożywcza Karotka Janusz Salwiczek, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61921,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50974,17

  • Oferta z najniższą ceną: 50974,17 / Oferta z najwyższą ceną: 55630,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: dostawa pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciast

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Piekarniczo-Cukierniczy A.B.R. Wierzbowscy Spółka jawna, ul. Starynowska 1A, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31486,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30184,29

  • Oferta z najniższą ceną: 30184,29 / Oferta z najwyższą ceną: 31546,20

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Oferty złożone przez wybranych Wykonawców spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwoty zaproponowane przez Wykonawców mieszczą się w wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferty uzyskały najbardziej korzystne wyniki punktowe w kryteriach ocen złożonych ofert. W zakresie ww. załączników zostały złożone co najmniej dwie ważne oferty nie podlegające odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna z ofert. Z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.