eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa 21 zestawów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Poznań: Dostawa 21 zestawów komputerowych
Numer ogłoszenia: 513758 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 21 zestawów komputerowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wyposażonych w monitor 20 LCD (lub większy o rozdzielczości minimalnej 1600-900) dotykowy, wykonanych w technologii all-in-one (dopuszcza się inne rozwiązanie) ze złączem COM z oryginalnym oprogramowaniem Windows 7 Professional wraz z klawiaturą myszką, z kartą audio z wbudowanymi głośnikami o mocy minimalnej 2x3W z kartą LAN 10-100-1000, z napędem optycznym DVD, z pamięcią RAM minimum 2 GB DDR3, z dyskiem twardym 3,5 o minimalnej pojemności 500GB, z wyjściem HDMI, z procesorem minimum 2 rdzeniowym taktowanym zegarem co najmniej 1,6 GHz; 2. Wykonawca, który uzyskał największa ilość punktów w kryteriach oceny ofert i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do przedstawienia 1 egzemplarza testowego na dwa dni robocze celem zweryfikowania czy komputer będzie obsługiwał poprzez złącze RS 232 (COM) mikrofon biurkowy Motorolla ConSel oraz czy spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. 3. W przypadku niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 2 oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy, który uzyskał największa ilość punktów w kryteriach oceny ofert do przeprowadzenia testów zobowiązany będzie kolejny Wykonawca, który uzyskał największa ilość punktów w kryteriach oceny ofert i spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Zaoferowane komputery muszą spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE; 5. Do każdego komputera musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim; 6. W przypadku awarii dysku twardego, musi on zostać pozostawiony u użytkownika w celu zabezpieczenia danych. 7. Na obudowie każdego komputera musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. 8. Do każdego monitora musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 9. Każdy monitory musi spełniać wymagania dyrektywy CE, wymagania normy energetycznej Energy Star oraz normy TCO 03 (lub nowszej). Sprzęt musi posiadać naniesione oznaczenia CE, Energy Star, TCO 03 (lub nowsze) oraz umieszczony numer seryjny. 10. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 11. Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973). 12. Wykonawca dostarczy łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 13. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczna identyfikację, ponadto przy opisie komputera Wykonawca powinien w opisie technicznym podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu. 14. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej. 15. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione powyżej, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 16. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany w 2012 r. 17. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 18. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 19. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 do siwz- mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MX Solution sp. z o.o., Aleja Poprzeczna 82, 51-167 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59254,02

  • Oferta z najniższą ceną: 53726,40 / Oferta z najwyższą ceną: 63180,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.