Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-12-17
Kraków: Artyku³y biurowe oraz artyku³y z papieru
Numer og³oszenia: 513742 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie , ul. Rze¼nicza 11, 31-540 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 2618810, faks 012 2618822.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe oraz artyku³y z papieru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I - Artyku³y biurowe i druki akcydensowe Czê¶æ II - Artyku³y z papieru Czê¶æ III - Papier komputerowy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 33.76.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego lub o¶wiadczenie potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmian umowy dokonuje siê formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy PZP zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ jedynie w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany takich jak : zmiana wysoko¶ci stawki podatku VAT oraz id±ca za t± zmian± zmiana wysoko¶ci warto¶ci brutto, zmiana nazwy w³asnej dostarczanego przedmiotu zamówienia, zmiana numerów identyfikacyjnych dostarczanego przedmiotu zamówienia przy zachowaniu jego pe³nej zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ tak¿e w sytuacji powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych si³± wy¿sz±)gro¿±cych ra¿±ca strat± ,których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy oraz zmiany wynikaj±ce z wyst±pienia niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy a tre¶ci± oferty i/lub SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.krakow.pl/przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul. Rze¼nicza 11, 31-540 Kraków, pok 4.1G.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul. Rze¼nicza 11, 31-540 Kraków, pok 4.1G.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I - Artyku³y biurowe i druki akcydensowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I - Artyku³y biurowe i druki akcydensowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II - Artyku³y z papieru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ II - Artyku³y z papieru.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ III - Papier komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ III - Papier komputerowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 czê¶ci.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skar¿yñskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materia³ów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek bior±cych udzia³ w projekcie "Ma³a ksi±¿ka- Wielki Cz³owiek" w podziale na 3 czê¶ci
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szko³y Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona O¶rodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci i higieny oraz worków
- Dostawa wyposa¿enia do placówki opiekuñczej dla dzieci do 3 roku ¿ycia
- na dostawê rêczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz ¶rodków czyszcz±co- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czysto¶ci i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa pierwszego wyposa¿enia Domu Pomocy Spo³ecznej w Opolu (...) - wyposa¿enie kuchni, wyposa¿enie medyczne i rehabilitacyjne, wyposa¿enie do sprz±tania, warsztatu i ogrodu, wyposa¿enie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materia³ów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci dla SPZOZ MSWiA we Wroc³awiu ul. O³biñska 32 przez okres 12 miesiêcy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.